ارز دیجیتال

Moody’s یک سیستم امتیازدهی برای استیبل کوین ها توسعه می دهد، گروه باج افزار Hive برچیده شد، زیرمجموعه برندهای Animoca استخدام رئیس Degen Relationships

منبع: AdobeStock / tomertu

خلاصه روزانه و به اندازه اخبار مربوط به دارایی های رمزنگاری شده و بلاک چین را دریافت کنید – با بررسی داستان هایی که در زیر رادار اخبار ارزهای دیجیتال امروزی هستند.
__________

اخبار استیبل کوین

  • آژانس رتبه بندی اعتباری مودیز بلومبرگ گزارش داد که با رشد طبقه دارایی و افزایش نظارت قانونگذاران و سرمایه گذاران، قصد دارد یک سیستم امتیازدهی برای استیبل کوین ها ایجاد کند. ظاهراً سیستم امتیازدهی شامل حداکثر 20 استیبل کوین است که کیفیت هر گواهی ذخیره را تجزیه و تحلیل می کند، اما این یک رتبه اعتباری رسمی نخواهد بود.

اخبار حقوقی

  • ایالات متحده آمریکا دفتر تحقیقات فدرال کریستوفر رای، مدیر (اف بی آی) گفت که گروه‌های مجری قانون بین‌المللی آن را متلاشی کرده‌اند کندو گروه باج‌افزار کریپتو – زیرساخت‌های جلویی و پشتی آن در ایالات متحده و خارج از کشور. Wray گفت: “در ماه جولای گذشته، FBI Tampa به طور مخفیانه و دائمی به صفحه کنترل Hive دسترسی پیدا کرد.” از آن زمان، طی هفت ماه گذشته، ما توانسته‌ایم از این دسترسی برای کمک به قربانیان در حالی که Hive را در تاریکی نگه داشته‌ایم، استفاده کنیم و از این دسترسی برای شناسایی قربانیان Hive استفاده کنیم و به بیش از 1300 قربانی در سراسر جهان کلیدهایی برای رمزگشایی افراد آلوده ارائه کنیم. شبکه‌ها، از پرداخت حداقل 130 میلیون دلار باج جلوگیری می‌کنند و گازی را که به آتش‌سوزی کندو می‌افزاید، قطع می‌کنند.»
  • ماینر کریپتو بلاک چین آرگو او با یک دعوای دسته جمعی مواجه است که ادعا می کند در طول عرضه اولیه سهام سپرده گذاری آمریکایی (ADS) خود (ADS) در سال 2021 اظهارات گمراه کننده ای انجام داده است. طبق پرونده مورخ 26 ژانویه، این شرکت اظهارات نادرست یا ناقصی را ارائه کرده است، و از “غفلت” سایر حقایق لازم برای اینکه اظهارات بیان شده گمراه کننده نباشد را بیان کنید.»

اخبار بازی

  • استودیو بازی سرگرمی Darewise، یک شرکت تابعه از برندهای آنیموکا، یک ‘رئیس روابط Degen’ استخدام می کند. این شخص سفیر بازی تمدن سازی علمی تخیلی بازی و کسب درآمد خواهد بود. زندگی فراتر از در آگهی کار آمده است که جهان در فضای کریپتو، ارتباط با رهبران افکار کلیدی، جوامع و رویدادها برای نمایش عمومی پروژه در سراسر جهان.
  • بازی های اضطراری، یک استودیوی بازی سازی Web3 که پیشکسوتان صنعت را گرد هم آورده است پلی استیشن، اکتیویژن، و NCsoft، از راه اندازی خبر داد تجدید حیات، یک MMORPG بقا مبتنی بر Web3، در ImmutableX. Resurgence آخرین شریکی است که در اکوسیستم ImmutableX مورد استقبال قرار گرفته است، که شامل خدایان رها شده، ایلوویوم، انجمن نگهبانان، بلوک های مرده، و بیشتر.

اخبار مقررات

  • ایالات متحده آمریکا کمیسیون بورس و اوراق بهادار رویترز به نقل از سه منبع آگاه گزارش داد که (SEC) مشاوران سرمایه گذاری ثبت شده را بررسی می کند که آیا آنها قوانین مربوط به نگهداری از دارایی های رمزنگاری مشتری را رعایت می کنند یا خیر. کارکنان اجرای SEC از مشاوران سرمایه‌گذاری می‌خواهند تا جزئیاتی در مورد اقداماتی که شرکت‌ها برای ارزیابی حضانت برای پلتفرم‌ها انجام دادند، از جمله FTX.

اخبار پرداخت ها

  • ارائه دهنده خدمات پرداخت بیت پی همکاری با شرکت زیرساخت Web3 MoonPay در بیانیه مطبوعاتی آمده است که برای دسترسی کاربران بیت‌پی به بیش از 60 مورد از محبوب‌ترین ارزهای دیجیتال. مزایای اضافی ادغام عبارتند از تحویل سریع به هر آدرس کیف پول متعلق به خود، و همچنین امکان پرداخت برای خریداران با روش دلخواه خود، از جمله کارت اعتباری، کارت نقدی، Apple Pay، Google Pay، یا انواع روش‌های انتقال بانکی محلی، اضافه کرد.

اخبار شغلی

  • استارت آپ مستقر در آمریکا موج دار شدن اعلام کرد که مدیر کل مونیکا لانگ را به عنوان رئیس جمهور معرفی کرده است. لانگ در ابتدا در سال 2013 به عنوان اولین استخدام کننده بازاریابی/ارتباطات ریپل در زمانی که شرکت تنها 10 کارمند داشت، به این شرکت پیوست. در این اطلاعیه آمده است که او از آن زمان در گسترش و رشد شرکت نقش مهمی داشته است و اخیراً به عنوان مدیر کل RippleNet و RippleX خدمت کرده است.
  • قابل خواندنیک پلت فرم مالیاتی و حسابداری رمزنگاری سازمانی و سازمانی، اعلام کرد که دو مدیر استراتژیک جدید را اضافه کرده است: پل دیگلمن به عنوان مدیر ارشد درآمد و ویل کلمن به عنوان رئیس محصولات سازمانی. دیگلمن می آید Fiserv، جایی که او اخیراً به عنوان معاون رئیس جمهور، رئیس بخش BD و مشارکت برای داده و اتصال خدمت کرده است. کلمن معمار اصلی خدمات گواهی برای حمایت از صندوق های سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال بود کوهن و شرکت، در این اطلاعیه آمده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا