چه طور

آیا می توانم یک هایپرلینک را در کادر نظر یک وب سایت قرار دهم؟

امکان قرار دادن هایپرلینک در کادر نظر یک وب سایت وجود دارد. جعبه نظرات برخی از وب سایت ها همچنین شامل دکمه ها یا منوهایی است که به شما امکان می دهد به سرعت یک پیوند را اضافه و ویرایش کنید. با این حال، این گزینه در اکثر وب سایت ها وجود ندارد.

هایپرلینک ها و جعبه های نظر چیست؟

هایپرلینک یا به سادگی یک پیوند، یک مرجع دیجیتال قابل کلیک است که به منبع یا مکان دیگری اشاره می کند. از هایپرلینک ها می توان برای هدایت کاربران به یک صفحه وب، اسناد یا سایر محتوای آنلاین ارجاع شده استفاده کرد. هایپرلینک ها به دلایل مختلفی از جمله کسب اعتبار هنگام استفاده از آمار، افزایش بازدید از صفحه و بهبود بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو (SEO) و غیره استفاده می شوند.

جعبه های نظرات افزودنی مهم برای هر وب سایتی هستند. آنها به صاحبان سایت اجازه می دهند تا با خوانندگان خود درگیر شوند و بازدیدکنندگان ایده های خود را بیان کنند و در مورد موضوعات با دیگران بحث کنند – که به نوبه خود فعالیت وب سایت را بهبود می بخشد.

نحوه افزودن هایپرلینک به نظرات

راه های مختلفی برای چسباندن هایپرلینک در کادر نظر یک وب سایت وجود دارد. مراحل زیر را می توان برای چسباندن هایپرلینک ها در جعبه نظرات وب سایت که به طور مستقیم از آنها پشتیبانی نمی کنند استفاده کرد:

وب سایت های پشتیبانی شده از هایپرلینک

وب‌سایت‌هایی که با جعبه‌های نظر طراحی شده‌اند که از لینک‌ها پشتیبانی می‌کنند، ساده‌ترین کار با آن‌ها هستند. به طور کلی، صاحبان وب‌سایت‌ها دستورالعمل‌هایی را در صفحات خود می‌گذارند و به نظر دهندگان اجازه می‌دهند بدانند چه چیزی پذیرفته می‌شود و چه چیزی پذیرفته نمی‌شود.

اگر در وب‌سایتی هستید که لینک‌ها را می‌پذیرد، کافی است نظر خود را در کادر نظر تایپ کنید و پیوند خود را در هر کجا که می‌خواهید در نظر اضافه کنید، قرار دهید. وب سایت پس از ارسال نظر به طور خودکار پیوند را به یک مکان قابل کلیک تبدیل می کند.

چسباندن هایپرلینک ها با استفاده از HTML

برای این گزینه، باید دریابید که آیا وب‌سایتی که می‌خواهید یک هایپرلینک در آن قرار دهید، از کد HTML در بخش نظرات پشتیبانی می‌کند یا خیر. تأیید ضروری است زیرا برخی از وب مسترها HTML را در وب سایت خود غیرفعال می کنند تا از ارسال هرزنامه جلوگیری کنند. برخی از سایت ها حتی تا آنجا پیش می روند که بخش نظرات را به طور کلی غیرفعال می کنند.

اگر وب سایت از کدهای HTML و پیوندها در بخش نظرات پشتیبانی می کند، نظر خود را در یک دفترچه یادداشت بنویسید. اطمینان حاصل کنید که نظر شما مرتبط است و خیلی کوتاه نیست.

یک تگ «» را کپی و جایگذاری کنید تا لینک خود را در دفترچه یادداشت قرار دهید. به عنوان مثال: سلام، دنیا!

همه موارد موجود در دفترچه یادداشت خود را کپی کرده و در کادر نظرات وب سایت قرار دهید. نظر شما به عنوان “سلام، دنیا!” نمایش داده می شود. با لینک تعبیه شده در آن این همچنین با وب سایت های مبتنی بر وردپرس کار می کند.

تعجب می کند نحوه حذف کادر نظر در وردپرس? این پست اخیر را بررسی کنید.

مزایای هایپرلینک در جعبه نظرات

مواقعی وجود دارد که دلایل خاصی برای تمایل به گذاشتن نظر با لینک‌ها دارید. به عنوان مثال، متون هایپرپیوندی می توانند خوانندگان را از یک صفحه به صفحه دیگر یا از یک وب سایت به وب سایت دیگر ببرند، جایی که می توانند اطلاعات بیشتری در مورد موضوع مورد بحث پیدا کنند.

از هایپرلینک ها می توانند هنگام ساخت یک وب سایت به عنوان وسیله ای برای تشویق بازدیدکنندگان به صرف زمان بیشتر در سایت شما استفاده شوند. صاحبان وب‌سایت‌ها می‌توانند به طور مؤثری از لینک‌های موجود در جعبه‌های نظرات برای هدایت بازدیدکنندگان به محتوای بیشتری استفاده کنند و محصولات بیشتری را در فروشگاه‌های آنلاین خود خریداری کنند. این در نهایت می‌تواند منجر به عضویت بازدیدکنندگان در خبرنامه‌های ایمیل یا سایر خدمات ممتاز شود.

آنچه در مورد چسباندن هایپرلینک ها باید بدانید

مهم است که وب‌سایت‌هایی را که می‌خواهید لینک‌ها را در کادر نظرات آن‌ها بچسبانید بررسی کنید تا مشخص کنید آیا این کار در شرایط استفاده آنها مجاز است یا خیر. علاوه بر این، برخی از وب‌سایت‌ها تعدیل می‌شوند، به این معنی که نظر شما حاوی لینک دارای پنجاه و پنجاه شانس تأیید و آپلود در وب‌سایت است.

در نهایت، اگر در حال چسباندن هایپرلینک ها در کادر نظرات وب سایت ها برای ایجاد لینک هستید، می خواهید این کار را به درستی انجام دهید. هنگامی که به درستی انجام نشود، ممکن است توسط گوگل به دلیل نقشه کشی جریمه شوید. در حالی که این یک راه عالی برای ایجاد بک لینک است، نباید تنها منبع برای وب سایت شما باشد، زیرا گوگل ایمیل و آدرس IP شما را ردیابی می کند. ممکن است مجبور شوید با دیگران تماس بگیرید و از آنها بخواهید که سایت شما را در نظرات خود ذکر کنند و URL شما را جاسازی کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا