ارز دیجیتال

پیش بینی قیمت Cardano به عنوان ADA 50٪ از پایین – ADA به 10 دلار به زودی؟

ارزش توکن کاردانو، هشتمین ارز دیجیتال بزرگ با ارزش بازار 13.2 میلیارد دلار، در 30 روز گذشته 45.5 درصد رشد داشته است. با این حال، این رشد اخیراً کاهش یافته است، به طوری که توکن در حال حاضر تنها 0.9٪ افزایش در 24 ساعت گذشته داشته است. این جایی است که ADA در مرحله بعدی قرار دارد.

خلاصه اخبار صعودی ADA در حالی که قیمت کاردانو به 10 دلار می نگرد

موارد استفاده کاردانو به عنوان یک پلتفرم قرارداد هوشمند، توجه کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل (UNHCR) را به خود جلب کرده است، که امیدوار است از پلتفرم کریپتو به عنوان یک رویکرد جایگزین برای حمایت از آوارگان ناعادلانه استفاده کند. از طریق این پلتفرم، سازمان بشردوستانه به صورت مبتکرانه بودجه جمع آوری خواهد کرد. با این پیشرفت، کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل متحد برای اولین بار از فناوری بلاک چین برای پیوند سایر جوامع بشردوستانه برای دستیابی به تأثیر مثبت استفاده خواهد کرد.

«پذیرش بلاک چین کاردانو در درجه اول یک روش جدید و نوآورانه برای کمک به جمع‌آوری سرمایه با استفاده از سرمایه‌گذاری برای حمایت از افرادی است که مجبور به فرار می‌شوند… فرصت یک مجموعه سهام که جوایز ایجاد می‌کند، جامعه بزرگ‌تری را قادر می‌سازد تا به ایجاد تفاوت و ارائه کمک‌های نجات‌بخش کمک کند. کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل از طریق یک پست وبلاگ بیان کرد.

اگرچه این ممکن است صرفاً یک تلاش بشردوستانه به نظر برسد، اما توکن کاردانو ممکن است سودمند باشد زیرا مردم در سراسر جهان توکن ADA را برای اهداف سهام خریداری می کنند. این برنامه به کاربران کریپتو اجازه می دهد در حالی که هنوز ADA را در یک قرارداد هوشمند برای مدتی نگه داشته اند، کمک مالی کنند.

در اخبار دیگر، Djed، یک استیبل کوین که انتظار می‌رود هفته آینده روی بلاک چین کاردانو فعال شود، از پشتیبانی صرافی‌های غیرمتمرکز (DEX) در اکوسیستم برخوردار خواهد شد. DEX هایی که قرار است استیبل کوین بسیار پرطرفدار و توکن حاکمیتی شن را فهرست کنند MinSwap و MueliSwap هستند.

Djed زاییده افکار Input Output Global (IOG) است، سازمانی که بلاک چین کاردانو را با Coti – یک پروتکل لایه 1 – توسعه و نگهداری می کند.

ارزیابی چشم انداز فنی کوتاه مدت قیمت کاردانو

قیمت Cardano نسبتاً صعودی است حتی اگر روند صعودی پس از رسیدن به بالاترین سطح سه ماهه 0.39 دلار متوقف شد. پوشش سریع آن یک خط روند نزولی است که در نمودار تایم فریم روزانه در یک خط پیوسته نشان داده شده است.

ADA باید از این مانع و منطقه تراکم فروشنده بعدی با 0.40 دلار عبور کند تا روند صعودی خود را در کوتاه مدت 0.6 دلار در هفته های آینده به 1.0 دلار برساند. چشم انداز مثبت از شاخص واگرایی میانگین متحرک (MACD) به حفظ چشم انداز خوش بینانه سرمایه گذاران در قیمت کاردانو کمک می کند.

قیمت کاردانو به 10 دلار؟
نمودار روزانه ADA/USD

قیمت ADA به طور قابل توجهی بالاتر از دو مورد از سه میانگین متحرک اصلی اعمال شده در نمودار روزانه قرار دارد، که با میانگین متحرک نمایی 50 روزه (EMA) در خط قرمز در 0.326 دلار شروع می شود و متحرک متحرک 100 روزه که نمودار را در خط آبی پوشانده است. 0.34 دلار این ترتیب برای قیمت Cardano صعودی است، اما برای تایید یک معامله بلندمدت، گاوها باید دوباره به دست آورند و زمین را بالای میانگین متحرک نمایی 100 روزه (به رنگ بنفش) در 0.427 دلار حفظ کنند.

اصول اساسی حمایت از رالی قیمت کاردانو

قیمت Cardano در بالای حمایت قوی ارائه شده توسط سرمایه گذارانی قرار دارد که ADA را بین 0.3675 تا 0.3764 دلار خریداری کرده اند. بر اساس بینش های IntoTheBlock، یک پلت فرم تجزیه و تحلیل ارزهای دیجیتال، 77 هزار آدرس که قبلاً 4.35 میلیارد توکن ADA در این محدوده خریداری کرده بودند، در حال حاضر سود دارند.

سرمایه گذاران در این گروه مایل به حمایت از افزایش قیمت ADA هستند، به خصوص با توجه به مدل IOMAP که به مناطق مقاومت ضعیف می تاباند. بنابراین، با یک فشار جزئی، قیمت کاردانو می تواند به سرعت فاصله را تا میانگین متحرک نمایی 200 روزه کاهش دهد و مسیر را تا 0.60 دلار باز کند.

قیمت کاردانو به 10 دلار؟
نمودار کاردانو IOMAP

پشتوانه چشم انداز صعودی مدل IOMAP، تعداد آدرس های جدید ایجاد شده در شبکه Cardano است. Cardano از دارندگان آدرس جدید در بحبوحه بازیابی قیمت حدود 0.239 دلار استقبال کرده است. معیار «آدرس‌های روزانه فعال» نشان می‌دهد که 28.1 هزار آدرس در 26 ژانویه به پروتکل ملحق شدند، از 18.5 هزار آدرس در 24 ژانویه.

قیمت کاردانو به 10 دلار؟
آدرس های فعال روزانه قیمت Cardano

الگوی رشد مشابهی در تعداد آدرس‌های فعالی که در بلاک چین کاردانو تراکنش می‌کنند منعکس شد. از همین نمودار، 76 هزار آدرس در روز پنجشنبه فعال بودند که نسبت به مدت مشابه 50.3 هزار نشانی داشت.

شایان ذکر است که 736.82 هزار آدرس Cardano بر اساس داده های سال تا به امروز ارائه شده توسط IntoTheBlock پول یا سود هستند. این به طور قابل توجهی کمتر از 3.45 میلیون آدرس است که در حال حاضر پول ندارند یا با ضررهای غیرقابل تحقق روبرو هستند.

قیمت کاردانو به 10 دلار؟
نشانی های Cardano در سود/زیان

با این حال، اکثر سرمایه گذاران در ADA بعید است اکنون بفروشند زیرا در صورت فروش متحمل ضرر خواهند شد. از طرف دیگر، بیشتر از 3.45 میلیون آدرس ممکن است با بهبود قیمت، توکن های ADA را خریداری کنند، بنابراین حرکتی را برای حرکت به بالاترین قیمت تاریخ 3.15 دلار ایجاد می کند – بعداً به 10 دلار.

آیا قیمت کاردانو در سال 2023 می تواند به 10 دلار برسد؟

قیمت Cardano این پتانسیل را دارد که در روند صعودی بعدی به بالاترین حد خود برسد. با این حال، بازار کریپتو ابتدا باید بازار صعودی را تأیید کند که برخی کارشناسان معتقدند ممکن است در پایان سال 2023 رخ دهد و در سال 2024 شروع به کار کند. بنابراین، رسیدن به 10 دلار برای کاردانو ممکن است آسان نباشد، اما اگر بتواند به این هدف نزدیک شود. رکورد بالای 3.15 دلاری خود را پس می گیرد.

با این وجود، غیر ممکن، به خصوص در فضای رمزنگاری به معنای هرگز نیست. با پیشرفت هایی که IOG برای اکوسیستم برنامه ریزی کرده است، دستیابی به موفقیت به 10 دلار هنوز برای قیمت Cardano در دسترس است.

همین حالا کاردانو بخرید

آیا امروز باید کاردانو بخرید؟

قبل از سرمایه گذاری در Cardano، ممکن است بخواهید سایر پروژه های رمزنگاری با پتانسیل بالا را در کنار ADA در نظر بگیرید.

ما 15 ارز دیجیتال برتر سال 2023 را که توسط CryptoNews تیم گفتگوی صنعت

این لیست به صورت هفتگی با آلتکوین ها و پروژه های ICO جدید به روز می شود.

سلب مسئولیت: بخش Industry Talk دارای بینش های بازیگران صنعت کریپتو است و بخشی از محتوای سرمقاله Cryptonews.com نیست.

مقالات مرتبط:

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا