ارز دیجیتال

فوجیان چین یوان دیجیتال را به ارزش 22 میلیارد دلار پردازش می کند

منبع: Hu/Adobe

طبق گزارش‌ها، ساکنان و شرکت‌های مستقر در استان فوجیان چین تا به امروز تقریباً 22 میلیارد دلار تراکنش‌های یوان دیجیتال را پردازش کرده‌اند – در حالی که ارز دیجیتال بانک مرکزی این کشور (CBDC) به سرعت خود ادامه می‌دهد.

این استان سال گذشته به منطقه آزمایشی CBDC اضافه شد. و زمانی که اولین قرارداد انتقال زمین با یوان دیجیتالی در کشور را انجام داد، در اکتبر شروع به کار کرد.

به گزارش فوجین نیوز، ارقام رسمی از استان نشان می دهد که هزینه های تجاری یوان دیجیتال شهروندان به مرز 14.5 میلیون دلار رسیده است. همچنین توضیح داد که – و شرکای آن – تقریباً 9 میلیون دلار توکن یوان دیجیتال را در رویدادهای تبلیغاتی توزیع کرده اند.

این رسانه افزود که در مجموع 2572 تاجر و فروشنده در استان اکنون پرداخت های یوان دیجیتال را می پذیرند. این تعداد شامل باجه های عوارضی در بزرگراه فوکسیا (فوجیان-شیامن) است – شبکه بزرگراهی که از استان می گذرد.

تعداد فزاینده ای از باجه های عوارض در چین اکنون به رانندگان اجازه می دهد تا از CBDC برای پرداخت هزینه های بزرگراه استفاده کنند.

و استان گفت که “نقاط پرداخت مالیات” e-CNY در “دفاتر مالیات الکترونیکی” و بانک های بدون سرنشین در سراسر منطقه نصب شده است.

این سازمان ادعا کرد که شهروندان و شرکت ها از این راه حل ها و راه حل های دیگر برای پرداخت 254 میلیون دلار مالیات در 12 ماه گذشته استفاده کرده اند.

و از زمان اولین معامله زمین با قدرت e-CNY در ماه اکتبر، 74 ملک دیگر با یوان دیجیتال معامله شده است.

فرآیندهای فوجیان چین تقریباً 22 میلیارد دلار در یوان دیجیتال – برنامه های آینده آن چیست؟

فوجیان اظهار داشت که از نوامبر سال گذشته، استان شروع به اعطای وام های کمکی یوان دیجیتال به مشاغل محلی کرده است. همچنین از این توکن برای خرید سینک های کربنی به عنوان بخشی از تلاش های بهبود محیط زیست استفاده می کند.

این استان ادعا کرد که از زمان شروع برنامه بر 14700 پرداخت سینک کربن e-CNY نظارت داشته است.

فوجیان در ادامه گفت که به دنبال پیشرفت بیشتر با پذیرش یوان دیجیتال است. این استان گفت که بر استفاده از CBDC در “قراردادهای هوشمند و تامین مالی زنجیره تامین” تمرکز خواهد کرد.

در همین حال، بانک مرکزی امیدوار است که این توکن ارزش خود را در آزمایش‌های «برون مرزی» در ماکائو و هنگ کنگ ثابت کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا