بازی

Rancor در Star Wars Jedi: Survivor Are Miserable مبارزه می کند

فکر می کنم در Jedi: Survivor خیلی خوب هستم. من Fallen Order را با درجه سختی Jedi Master بازی کردم و متوجه شدم که بسیار قابل کنترل است. من Jedi: Survivor را در همان تنظیمات شروع کردم، و اگرچه زمان کمی طول کشید تا کنترل‌ها را به خاطر بیاورم، اما زیاد دچار مشکل نشده‌ام. حتی اولین Force Tear که یک دعوای واقعی بین شما، دو دروید نبرد، دو مهاجم، دو دروید B2 و یک سرباز پاکسازی است، باز هم برای من خیلی دردسر نداشت (خانم ها) .


دیشب اولین مانع واقعی ام را زدم. در حین بررسی شایعه برخی جستجوگران که در معدنی در کوبو گم شدند. ببینید، معدن در واقع یک لانه Rancor است، و چیز غول پیکر ترول می خواهد با کال همان کاری را انجام دهد که قبلاً با کاوشگران انجام داده است، یعنی تمام اندام های او را به ژله خرد کرده و از ستون فقرات او به عنوان یک ژله استفاده کند. خلال دندان. متأسفانه برای من، این دقیقاً همان کاری است که او بارها و بارها انجام داد.

گیمر ویدیوی روزبرای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

مطالب مرتبط: Star Wars Jedi: Survivor Reminds Me of Assassin’s Creed At It Its

مبارزه Rancor احمقانه و سخت است. نه تنها سعی می کنید فضای بین خود و یک هیولای بزرگ را در یک عرصه کوچک مدیریت کنید، بلکه حتی نقاط ضعفی را که انتظار دارید یک هیولای بزرگ داشته باشد را نیز ندارد. این جانور آهسته و سختگیر نیست که مانند پسرهای بزرگ معمولاً حمله خود را با باد شدید تلگراف کند. درعوض، حملات چند ضربه‌ای را به سرعت اجرا می‌کند که دسترسی باورنکردنی دارند، و می‌تواند فوراً بدون هیچ هشداری به هر نقطه‌ای از میدان بپرد. علاوه بر این، دارای چندین حمله stomp است که آسیب بزرگی وارد می کند – یکی در یک منطقه اثر اطراف آن و دیگری در یک مخروط بزرگ که تقریباً در کل عرصه به سمت بیرون پخش می شود – و یک توانایی کشتن فوری که در آن Cal in را جذب می کند. دست‌های چرمی‌اش و مثل سگی که گوش خوک کم‌آبی دارد روی پشتش می‌چپد. برای شکست دادن Rancor باید عالی بازی کنید (یا به طور قابل توجهی از سطح آن خارج شوید)، زیرا یک بلوک ضربتی یا شکست در جاخالی دادن به Rancor این فرصت را می دهد که بلافاصله شما را زیر پاشنه خود بکوبد.

من از مبارزات سخت مهم نیستم، حتی زمانی که نشان دهنده یک افزایش ناگهانی دشواری باشند. یک نبرد نابخشودنی که نیاز به تلاش های متعدد دارد، بیشتر از صد مبارزه آسان، در مورد حرکات و سبک بازی شما آموزش می دهد. چالش های دشوار نیز به یاد ماندنی ترین تجربه ها هستند. به همان اندازه که آنها در لحظه من را ناامید می کنند، من هنوز ارزش یک مبارزه سخت را درک می کنم و معمولاً از آنها قدردانی می کنم. بدخواهان من را عصبانی نمی کنند زیرا آنها سخت هستند، آنها من را عصبانی می کنند زیرا آنها بی انصاف هستند. تنوع حمله و سطح قدرت آنها شما را وادار می کند تا از سبک مبارزه با ضربه و دویدن استفاده کنید که برای من راضی کننده نیست و برای بازی نیز مناسب نیست.

مانند اکثر بازی‌های اکشن به سبک brawler، مبارزات Survivor هر زمان که بتوانید در حالت جریان قرار بگیرید به اوج خود می‌رسد. وقتی به آرامی با ضربه‌های دریافتی مقابله می‌کنید، عکس‌های لیزری خارج از صفحه را منحرف می‌کنید، و بدون ضربه زدن، ترکیب‌های ترکیبی را اجرا می‌کنید، Survivor احساس شگفت‌انگیزی می‌کند. در آن لحظاتی که پای خود را پیدا می کنید و دعواها به باله ای از تیغه های شمشیر نور چرخان تبدیل می شوند، Survivor فوق العاده سینمایی است. این لحظاتی هستند که بازی باعث می شود احساس کنید یک جدی واقعی هستید. این نیاز به تمرکز و تمرین دارد، اما این احساسی است که در شروع هر مبارزه به دنبال آن هستید.

Rancor بد است زیرا هیچ فرصتی برای یافتن وضعیت جریان ارائه نمی دهد. بدیهی است که عاقلانه نیست که به صورت هیولا بدوید و با رها کردن بی پروا آن را هک کنید، اما حتی اگر زمان بندی بلوک ها و جاخالی های خود را ثابت کنید و سعی کنید فشار را حفظ کنید، هیچ راهی برای غلبه بر دامنه و وحشیانه Rancor وجود ندارد. با چرخاندن بازوی غول‌پیکرش بلوک شما را می‌شکند، سپس در حالی که تلوتلو می‌خورید با یک ضربه شما را می‌کشد. کوبیدن آن به شعاع وسیعی آسیب وارد می‌کند که حتی اگر آن را پیش‌بینی کنید و در سریع‌ترین زمان ممکن طفره بروید، باز هم به شما ضربه می‌زند، شما را مبهوت می‌کند و به Rancor زمان می‌دهد تا با عجله به سمت شما هجوم آورد و شما را بکشد. تنها راه مبارزه با این هیولا این است که با توانایی های خود به آن ضربه بزنید و گهگاهی برای یک ضربه سریع وارد شوید تا نیروی سنج خود را دوباره شارژ کنید. گیر کردن فک آن با استخوان ممکن است، اما باز هم به نیرو متکی است و یافتن سریع آن در فاصله ایمن بیهوده دشوار است. شما باید تا حد امکان از Rancor دور بمانید و آن را به آرامی کم کنید، زیرا نمی توانید حتی از یک ضربه از برخی از حملات آن جان سالم به در ببرید.

این یک سبک مبارزه مناسب یک جدی نیست و بازی کردن احساس وحشتناکی دارد. هر دوی Fallen Order و Survivor در مبارزه با دشمنان بزرگ با هم مبارزه می کنند، اما Rancor به ویژه کاستی های مبارزه Survivor را مورد توجه قرار می دهد. حرکات پریشان، هیت باکس های نادرست، فیزیک غیرقابل پیش بینی و انیمیشن های ناخوشایند که گهگاه جریان جنگی Survivor را کاهش می دهند، همه در هنگام مبارزه با Rancor به نمایش در می آیند، و من اصلاً از مبارزه با آن رضایت نداشتم، حتی زمانی که در نهایت کشتم. آی تی.

من مطمئن هستم که Rancor بیشتری در پیش رو دارم، و احتمالاً اگر مشکلی برایم ایجاد کنند، سختی را پایین می آورم، زیرا مبارزه با آنها برای یک ثانیه بیشتر از زمان من تجربه تلخی خواهد بود. همانطور که من تحت تاثیر پیشرفت های گسترده Survivor نسبت به Fallen Order هستم، مبارزه Rancor هنوز هم یک مشکل بزرگ است.

بعدی: مرین پانجنسالی است، اما جنگ ستارگان جدی: بازمانده اهمیتی نمی دهد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا