ارز دیجیتال

CRPTM ثبت مالیات رمزنگاری را با تنها 1 دلار در سال ساده می کند

CRPTM به تازگی تشکیل پرونده مالیاتی را تا حد ممکن ساده و ساده کرده است – با قیمت های اولیه که فقط از 1 دلار شروع می شود. علاوه بر این، CRPTM نهایی ترین ماشین حساب مالیات رمزنگاری را ایجاد کرده است که به معامله گران و سرمایه گذاران کمک می کند تا بینش در زمان واقعی از سبدهای خود کسب کنند.

کاربران این پلتفرم هرگز مجبور نیستند دوباره نگران ثبت مالیات های رمزنگاری شوند، زیرا نرم افزار آنها را پوشش داده است. CRPTM با ادغام آسان در صرافی‌ها و کیف پول‌ها، به سرمایه‌گذاران کمک می‌کند تا با حذف هرگونه نگرانی در مورد رعایت مالیات، به پتانسیل کامل خود برسند.

علاوه بر این، این نرم افزار چیزی بیش از یک ماشین حساب مالیاتی است. در عوض، می‌توان از آن به عنوان ابزار ردیابی پرتفولیو نیز استفاده کرد و به معامله‌گران این امکان را می‌دهد تا عادات معاملاتی خود را بهتر درک کنند.

CRPTM واقعاً به ابهام زدایی رمزنگاری کمک می کند، و همانطور که گفته شد، می توانید اولین گزارش مالیاتی کامل رمزنگاری خود را با کمتر از 1 دلار ایجاد کنید.

در اینجا سه ​​دلیل محکم برای استفاده از این پلتفرم وجود دارد.

1 – یکپارچه سازی یکپارچه تبادل و کیف پول

1677011281 810 CRPTM ثبت مالیات رمزنگاری را با تنها 1 دلار در

CRPTM محاسبه و ثبت مالیات خود را بسیار ساده می کند زیرا به شما امکان می دهد به راحتی صرافی و کیف پول های خصوصی خود را به طور یکپارچه در پلتفرم ادغام کنید. برای کیف پول های صرافی، کاربران می توانند به سادگی کلیدهای API خود را متصل کنند، بنابراین نیازی به وارد کردن مبادلات جداگانه به صورت دستی ندارند. تا زمانی که کلید API در صرافی فعال است، هر یک از معاملات شما به طور خودکار در سبد CRPTM شما ثبت می شود.

همانطور که انتظار دارید، CRPTM امکان ادغام تمام صرافی های سطح بالا، مانند Coinbase، Binance US، Kraken، ByBit و Bitstamp را فراهم می کند. در مجموع، CRPTM کاربران را قادر می سازد تا بیش از 35 حساب صرافی مختلف را به هم متصل کنند. همانطور که شما تراکنش ها را انجام می دهید، نرم افزار به طور خودکار آنها را با پورتفولیوی شما از هر یک از این صرافی ها همگام می کند.

2 – گزارش مالیاتی بسیار آسان شده است

1677011281 540 CRPTM ثبت مالیات رمزنگاری را با تنها 1 دلار در

دلیل دوم اینکه چرا باید به استفاده از آن فکر کنید CRPTM.com پیروی از تعهدات مالیاتی خود این است که آنها گزارش مالیاتی را بسیار آسان می کنند و همه ابزارهایی را که ممکن است برای سفارشی کردن گزارش های خود به آن نیاز داشته باشید را فراهم می کنند.

برای شروع، CRPTM فهرستی از فرم‌های مالیات رمزنگاری از پیش پر شده را ارائه می‌کند تا زندگی را در هنگام ثبت مالیات ساده کند. با استفاده از فرم‌های مالیات رمزنگاری‌شده از پیش پر شده، کاربران می‌توانند گزارش‌های انطباق مالیاتی مانند 040 Schedule D، 1040 Schedule A، IRS Form 8949 و Schedule 1 را تنها با یک کلیک یک دکمه تولید کنند. همچنین نرم افزار به صورت خودکار اطلاعات مربوطه را در گزارش مالیاتی با توجه به پرتفوی کاربر پر می کند.

این نرم افزار همچنین به کاربران اجازه می دهد تا پس انداز مالیاتی خود را از طریق روش های مختلف محاسبه انعطاف پذیری که CRPTM استفاده می کند، به حداکثر برسانند. بسته به شرایط فردی کاربر، آنها می توانند بین FIFO، LIFO، یا HIFO برای ایجاد گزارش مالیاتی دقیق انتخاب کنند.

علاوه بر این، CRPTM به کاربران اجازه می دهد تا با تجزیه و تحلیل دقیق، بینشی در مورد مالیات های رمزنگاری خود به دست آورند. کاربران می‌توانند سود/زیان، کمک‌های ارسالی، درآمد دریافتی و هدایای ارائه‌شده را ردیابی کنند – یک تفکیک حیاتی دقیق از هر فردی از گزارش مالیاتی ارائه می‌کند.

به عنوان مثال، گزارش درآمد به کاربران اجازه می دهد تا ببینند چه مقدار پول به دست آورده اند که از طریق رمزارز به آنها پرداخت شده است. به همین ترتیب، گزارش سود سرمایه نگاهی اجمالی به میزان درآمد یا از دست دادن سود سرمایه در آن سال مالیاتی ارائه می دهد.

این نرم افزار همچنین با یک گزارش مسیر حسابرسی همراه است که به کاربران امکان می دهد یک رکورد کامل از تمام تراکنش های رمزنگاری وارد شده به نرم افزار ایجاد کنند.

به طور کلی، پلتفرم های محاسبه مالیات زیادی وجود ندارد که به اندازه CRPTM اطلاعات و تجزیه و تحلیل دقیق ارائه دهد.

3 – ردیابی نمونه کارها در زمان واقعی در سطح دیگری

1677011281 338 CRPTM ثبت مالیات رمزنگاری را با تنها 1 دلار در

دلیل نهایی برای در نظر گرفتن CRPTM به عنوان ماشین حساب مالیاتی این است که چیزی بیش از مالیات انجام می دهد. در عوض، ابزار ردیابی نمونه کارها در زمان واقعی این پلتفرم می تواند شما را به یک معامله گر و سرمایه گذار بهتر تبدیل کند. ابزار پورتفولیو به شما این امکان را می دهد که دارایی های برتر خود را ببینید و نمونه کارها را در یک نگاه درک کنید.

اتصال تمام حساب‌های صرافی و کیف پول‌های خصوصی به پلتفرم به شما امکان می‌دهد یک داشبورد ردیابی نمونه کارها همه‌جانبه ایجاد کنید. از طریق این نرم افزار، معامله گران می توانند عملکرد سبد خود را ردیابی و نظارت کنند تا ببینند کجا می توانند بهبود یابند. همچنین تفکیک دقیقی از تخصیص دارایی یک معامله گر در صورتی که آنها بیش از حد خود را در یک بخش خاص در معرض دید قرار داده اند ارائه می دهد.

علاوه بر این، ابزار پورتفولیو به معامله‌گران اجازه می‌دهد تا تمام مبادلاتی را که استفاده می‌کنند ببینند، اطلاعات دقیقی در مورد هر معامله جداگانه ارائه می‌دهد و به‌روزرسانی در زمان واقعی ارزش سبد را نشان می‌دهد.

در اصل، CRPTM تجزیه و تحلیل دقیقی را به معامله گران ارائه می دهد که می تواند به آنها کمک کند تا تصمیمات معاملاتی آگاهانه تری برای افزایش سودآوری بگیرند. نکته مهم در مورد نرم افزار این است که از بیش از 35 صرافی مختلف و 10000 پروژه رمزنگاری پشتیبانی می کند – بنابراین بعید است که شما سکه ای را معامله کنید که قابل ردیابی نیست (مگر اینکه یک معامله گر شدید Degen باشید).

قیمت گذاری مناسب جیبی با امنیت سطح بالا

بهترین چیز در مورد CRPTM این است که سوراخی در جیب شما نمی سوزاند. این پلتفرم دارای یک حساب رایگان است که حداکثر 500 تراکنش را برای خلاصه مالیات امکان پذیر می کند. با این حال، یک حساب Starter همچنین حداکثر 5000 تراکنش را در گزارش مالیاتی ارائه می دهد – مناسب برای اکثر معامله گران ارزهای دیجیتال. بهترین چیز در مورد حساب Starter این است که برای هر سال مالیاتی فقط 1 دلار هزینه دارد.

اگر تجارت خود را به سطح بعدی می‌برید، به حساب استاندارد نیاز دارید که هزینه آن 99 دلار در سال است و امکان تراکنش‌های نامحدود را فراهم می‌کند.

علاوه بر قیمت مناسب، CRPTM همچنین پشتیبانی 24/7 را برای مشتریان خود فراهم می کند. همچنین امنیت را بسیار جدی می گیرد و امنیت و رمزگذاری سرتاسری را فراهم می کند، بنابراین می توانید از ایمن بودن داده های خود مطمئن باشید.

به طور کلی، CRPTM یک نرم‌افزار محاسبه مالیات نهایی ایجاد کرده است که به عنوان یکی از بهترین ردیاب‌های سبد رمزنگاری عمل می‌کند – دو محصول سطح بالا را در یک داشبورد در اختیار شما قرار می‌دهد. بنابراین، اگر می‌خواهید مالیات رمزنگاری خود را برای سال ثبت کنید، به CRPTM نگاه نکنید.

مخاطب:

واندانا کمال
سر محصول
پست الکترونیک: [email protected]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا