ارز دیجیتال

شرکت Crypto Analytics Elliptic از هوش مصنوعی برای سرعت بخشیدن به ردیابی و تشخیص خطر استفاده می کند – در اینجا جدیدترین ها وجود دارد

منبع: Adobe Stock / DanielMandler

این شرکت در بیانیه مطبوعاتی اخیر خود اعلام کرد که شرکت تجزیه و تحلیل رمزارز و مدیریت ریسک مستقر در بریتانیا، Elliptic، ربات چت محبوب هوش مصنوعی (AI) ChatGPT را با هدف سرعت بخشیدن به ردیابی مجرمان سایبری در کار خود گنجانده است.

Elliptic به عنوان یکی از پیشگامان در فضای اطلاعاتی بلاک چین، از مجموعه داده های اختصاصی خود که بیش از یک دهه را در بر می گیرد، استفاده می کند و می گوید می تواند بیش از 97 درصد تراکنش های رمزنگاری و همچنین مجموعه بزرگی از پروفایل های ریسک مبادلات رمزنگاری را پوشش دهد.

به گفته این شرکت، ترکیب ChatGPT، یک مدل به اصطلاح زبان بزرگ (LLM) مبتنی بر هوش مصنوعی به این معنی است که محققان و محققین آن می توانند در ترکیب و سازماندهی اطلاعات در مورد عوامل خطر جدید بسیار کارآمدتر شوند.

علاوه بر این، این شرکت گفت که با استفاده از قابلیت‌های ChatGPT، اعضای تیم آن می‌توانند تلاش‌های خود را بر بهبود دقت و مقیاس‌پذیری متمرکز کنند، در حالی که ربات چت «به سازمان‌دهی داده‌ها رسیدگی می‌کند».

مدیر عامل شرکت Simone Maini در اظهار نظر در مورد گام جدید برای شرکت، بر تعهد Elliptic به نوآوری تأکید کرد و اظهار داشت که گنجاندن ChatGPT در جعبه ابزار آنها با DNA آنها برای فشار دادن مرزها در این زمینه هماهنگ است.

به طور مشابه، جکسون هال، مدیر ارشد فناوری Elliptic به اهمیت افزایش هوش برای مشتریان اشاره کرد و گفت:

«مشتریان ما به ما مراجعه می‌کنند تا دقیقاً میزان ریسک خود را بدانند. ادغام ChatGPT به ما این امکان را می‌دهد تا هوش خود را افزایش دهیم و به مشتریان خود دیدگاهی در مورد خطراتی که نمی‌توانند در جای دیگری دریافت کنند، می‌دهیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا