بازی

پوست سفت شده کیس AK-47 CS:GO به قیمت نزدیک به 400000 دلار فروخته شد

چند ماه پیش، Luksusbums، بازیکن دانمارکی CS:GO، کلکسیونر پوست و یکی از بنیانگذاران skinbid.com، پوسته Case Hardened AK-47 خود را برای فروش گذاشت. یکی از گران‌ترین پوسته‌های جهان، “661 ST MW 4xTT holo” قیمت فروش زیادی داشت که سایت فهرست را ملزم کرد سقف قیمت خود را برای 447000 دلار افزایش دهد.


فروش لوازم آرایشی دیجیتال به قیمت یک خانه به این معنی بود که چند ماه طول کشید، اما Luksusbums در نهایت خریدار پیدا کرد. همانطور که توسط Dexerto گزارش شده است، پوسته Case Hardened AK-47 اکنون به عنوان بخشی از خرید همراه با قیمت بیش از 500000 دلار فروخته شده است.

مرتبط: مشکل با دنباله های سرویس زنده

درست مانند نحوه ارائه خدمات وکلا به عنوان دلال زمانی که شخصی خانه خود را می فروشد، بازیکن دانمارکی CS:GO و تاجر پرمخاطب zipeL تجارت با خریدار ناشناس را تسهیل کرد. علاوه بر پوسته سخت شده AK-47، این فروش شامل جواهر آبی سخت شده Karambit Case نیز می‌شود، همان چاقوی Karambit 1.5 میلیون دلاری که گران‌ترین پوسته در تاریخ CS:GO است، Karambit Luksusbums “خوب پوشیده” است. برخلاف “Factory New”، بنابراین فقط 100000 دلار ارزش داشت.

گیمر ویدیوی روزبرای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

“من به تازگی دومین تجارت بزرگ در تاریخ CS را تکمیل کردم!” zipeL نوشت در توییتر. “خطاب به همه آن آدم های هولناکی که گفتند وقتی AK به قیمت 400 هزار فروخته شد، به من برگرد، شما زیپ ال توهم هستید، سلام عوضی ها.”

پوسته‌های گران‌قیمت CS:GO چیز جدیدی برای بازی نیستند، زیرا تراکنش‌های یک ماهه می‌تواند به ۱۰۰ میلیون دلار برسد. با این حال، بیشتر این پوسته ها صدها دلار قیمت دارند و تعداد نسبتا کمی از آنها به صدها هزار دلار می رسد. این Case Hardened AK-47 دارای الگوی 661 است که به دلیل رنگ آبی زیبای خود مشهور است و چهار برچسب Titan Holo که هر کدام حدود 60000 دلار قیمت دارند. پوست همچنین دارای “حداقل سایش” است، که شناخته شده ترین وضعیت برای الگوی 661 در AK-47 تا زمان نگارش این مقاله است.

Luksusbums پس از خرید Wild Lotus AK-47 تصمیم گرفت که این پوست خاص را بفروشد، پوستی که او از نظر زیبایی شناختی آن را خوشایندتر می دانست. 661 AK-47 یک مالک ناشناس جدید دارد، اگرچه آنها مشکوک به یک بازیکن چینی هستند که همچنین صاحب Souvenir AWP Dragon Lore است، پوستی که بیش از 100000 دلار ارزش دارد.

با نزدیک شدن به Counter-Strike 2، من گمان می‌کنم که در ماه‌های آینده شاهد چند فروش بیشتر پوسته اسکی باشیم. انتظار می رود CS2 در تابستان امسال وارد بازار شود.

بعدی: زنان Apex Legends در حال حاضر هیجان انگیزتر از ALGS است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا