بازی

راهنمای فصل 2 برای فضای مرده

لینک های سریع

  • پزشکی سلاخی

ما فضای مرده پوشش بازسازی با مرور کامل فصل دوم بازی، “مراقبت ویژه” ادامه می یابد. با رسیدن ایزاک به بخش پزشکی، گستره کامل بحران در کشتی USG Ishimura تازه در حال آشکار شدن است. شما توسط چالش های جدید تعقیب خواهید شد و راه های جدیدی برای مقابله با آن معرفی خواهید شد.


مطالب مرتبط: Dead Space: Chapter One Walkthrough

کلیون رسما از کار افتاده است. اگر کسی امیدوار باشد که زنده از این فاجعه فرار کند، مأموریت آیزاک اکنون جدی‌تر است. ما قصد نداریم وانمود کنیم که راهنمای ما این است فقط راهی برای برنده شدن در این بازی، اما مطمئنا می تواند کمک کند.


تغییر الگو

از پرش، شما در خلیج پزشکی هستید، جایی که ماژول Kinesis برای گرفتن مال شماست همانطور که ممکن است از چیزی در چهره خود انتظار داشته باشید، این مورد به سختی اختیاری است. اگر Breath of the Wild را بازی کرده‌اید، به این دستگاه بزرگ، بوق‌آور و مغناطیسی متحرک جسم فکر کنید. بهتر از این، اگر Dead Space اصلی را بازی کرده اید، مرجع Zelda ما را ببخشید – شما دقیقا می دانید که این چیز چه توانایی هایی دارد.

گیمر ویدیوی روز

اشیایی که می توانند از طریق ماژول Kinesis جابجا شوند معمولاً حاوی یک نشانگر آبی رنگ آبی هستند.. تعداد کمی در این نزدیکی وجود دارد، بنابراین شما نماد را در کمترین زمان تشخیص خواهید داد. در حال حاضر، جعبه ها را جلوتر از خود حرکت دهید، و تفنگ پالس را از یک جسد بیرون بیاورید. این یک سلاح محکم است و شما به سرعت به آن تکیه خواهید کرد… شاید. این در واقع یک تفنگ بسیار تفرقه‌انگیز است، که برخی از طرفداران قدیمی مدرسه به آن سوگند یاد می‌کنند، اما بسیاری دیگر همیشه تحت تأثیر قرار نگرفته‌اند. یه وقتایی بهش سر بزن

Dead Space 013 Past The Pulse Rifle Smoking Corridor

نزدیک ایستگاه ذخیره یک است ایستگاه تراموا. اینها مناطق راحت سفر سریع Dead Space هستند. ایشیمورا یک است بزرگ کشتی، بنابراین از هر ایستگاه تراموا که در طول مسیر قفل آن را باز می کنید، به طور کامل استفاده کنید.

پشت سر زنی که تفنگ پالس را انداخت، چند امتیاز بگیرید و سپس ادامه دهید. دوباره از Kinesis برای حرکت دادن جعبه هایی که مسیر شما را مسدود می کنند استفاده کنید.

پزشکی سلاخی

گزارش هاموند و آیزاک از کشتارگاه پزشکی Dead Space 014

پس از گفتگوی دیگری با هاموند، هدف بعدی آیزاک مشخص می شود. مشورت کنید شاخص عینی برای شروع جستجوی a مخزن هیدرازین و پد شوک. در مورد اول، نشانگر را دنبال کنید تا مخزن در معرض دید قرار گیرد و در طول مسیر با دشمنان مقابله کنید. Kinesis یک بار دیگر نام بازی است، پس آن را بیرون بکشید.

را بلغزانید سلول برق به شکاف کنار یک شکن برای روشن کردن بیت بعدی در مسیر رسیدن به آسانسور باید به دری که به امنیت سطح دوم نیاز دارد، توجه داشت. در حال حاضر چیزی برای آن وجود ندارد، اما باز هم، این نوع مکان ها در سراسر کشتی برای مراجعات بعدی ظاهر می شوند. بیشتر Lدریچه ها بعد از بالا رفتن از آسانسور ظاهر می شود، بنابراین مراقب دیوارها باشید و هرگز از گوش دادن دست نکشید. مراقب یک اسلشر نسبتاً ناگهانی، درست قبل از تابلوی خون نوشته «کافران» باشید!

سر به داخل اتاق رصد پشت آن اسلشر، جایی که شما بلند خواهید شد یک سیاهه روی تخت پزشکی نزدیک با ادامه جستجو برای مخزن هیدرازین، به کت واک بازگردید.

جهش ها و مرزها

ویلچر Dead Space 016 Zero Gravity

زمان صفر است. شما یک تایمر دارید که مدام به سمت پایین تیک تاک می کند. وقتی تایمر به صفر رسید، بازی تمام می شود. در سراسر منطقه پراکنده هستند کپسول های هوا که می تواند اکسیژن او را افزایش دهد، اما برای شروع نباید این مکان را به شدت نابخشودنی بیابید.

در پهنه فوق‌العاده وحشتناک بین دیوارها شناور شوید. چنگ زدن به مخزن هیدرازین در نهایت دوباره مستقیماً در عرض یک وسعت صفر گرم می روید. این بار، موسیقی مصمم است تا بازیکنان را بیرون بکشد. توجه کن هنگامی که شما به انتهای دوردست می‌رسید، یک Leaper بر روی اسحاق فرود می‌آید، پس آماده باشید تا روی آن پاکوبی کنید.

فضای مرده 017 شناور در سراسر ایشیمورا

پس از دور انداختن لیپر و هنگامی که به منطقه صفر گرم بعدی پر از زباله رسیدید، زمان را تلف نکنید – توجه داشته باشید که به جای سمت چپ یا راست شما، راه رو به جلو است بالا. از روی زمین بلند شوید و به سمت بالا حرکت کنید. اینجا یک اکسیژن دوباره پر می شود، پس آن را از دست ندهید.

مطمئن شوید که اندکی پس از گرفتن مخزن اکسیژن دوباره روی زمین فرود بیایید. Leaper دیگری در انتظار است، و هر چه مدت بیشتری طول بکشد تا بازیکنان اسحاق را به زمین برسانند، آسیب بیشتری به آن وارد خواهد شد.

Dead Space 018 Leaper فصل دوم

پس از پشت سر گذاشتن ناحیه گرانش صفر، تعداد لیپرها و اسلشرها افزایش می یابد، بنابراین سلاح انتخابی خود را بیرون بیاورید و آماده حرکت کنید. بیش از یک بار، یک Leaper دوم می تواند و به شما کمین کند. فقط زمانی به نشانگر مکان شوک پد مراجعه کنید که مطمئن باشید اتاقی پاک شده است. از Stasis در درب دیگری که به سرعت در حال چرخش است استفاده کنید که در طول مسیر با آن مواجه خواهید شد.

قرنطینه

بخش ناهنجاری خطرناک Dead Space 019

با ورود به قسمت بعدی، چراغ ها خاموش می شوند. کامپیوتر کشتی آشکارا یک “ناهنجاری خطرناک” را شناسایی کرده است. به طور طبیعی. راستش را بخواهید، درخشش نارنجی به جا مانده در اینجا بیش از حد کافی است تا به نکرومورف‌هایی که در گوشه‌ها و گوشه‌ها مانده‌اند نگاه کنید، اما با این وجود، مراقب باشید. بسته به نحوه حرکت شما در اتاق، حداکثر چهار اسلشر ممکن است به طور همزمان بر روی ایزاک فرود آید.

آسانسور را در انتهای اتاق به سمت پایین بروید. دو اسلشر از یک دریچه در اینجا بیرون می آیند. با آنها مهربانانه رفتار کنید. جعبه غنیمتی زیر تابلوی تبلیغاتی نوشابه را از دست ندهید; با توجه به کوکتل Slashers و Leaper در هر دو طرف، این یک نقطه کوچک است که به راحتی می توان از آن گذشت.

زمانی که هر نکرومورف را در آن منطقه پیدا کرده و از بین ببرید، قرنطینه رسما لغو می‌شود. فراموش نکنید که بعد از آن روی نیمکت ارتقا دهید!

آزمایشگاه کوچک وحشت

حمله به دانشمند Dead Space 020 توسط Necromorph Inside Lab

شما نمی توانید دانشمند را نجات دهید. افسوس. با این حال، شما می توانید این موجودات کوچک، AKA را بکشید لورکرز، از طرف بسیار مرده آنها. به داخل بروید، یکی را بکشید، با آسانسور بالا بروید، دو نفر دیگر را بکشید و با شکن نزدیک. اکنون به عقب برگردید و وارد شوید درمان شبیه سازی اندام، جایی که در نهایت اسحاق به دست می آورد پد شوک.

یک بار دیگر نشانگر خود را دنبال کنید، مواد منفجره را نصب کنید در انتهای مسیر هدف فعلی مهمات را برای شلیک به بمب هدر ندهید – بالاخره این قسمت کمی گیج کننده است – در عوض، توجه داشته باشید که آیزاک به طور خودکار آن را یک بار داخل اتاق بسیار کثیف و خونین سمت راست آن منفجر می کند.

حالا به سمت سردخانه. ما به دنبال جسد کاپیتان هستیم. برخی از درها تا حدودی توسط جعبه‌هایی که به Kinesis نیاز دارند، پوشیده می‌شوند، اما تقریباً به طرز خنده‌داری آشکار هستند، بنابراین در پیدا کردن آنها نباید مشکلی واقعی داشته باشید.

Dead Space 021 Nicole Captain

Slashers، Leapers، و بله، Lurkers، همه در راه رسیدن به هدف نهایی فصل، به اسحاق سلام خواهند کرد. برخی از صحنه های به خصوص وحشتناک و همچنین صحنه های دیگری در ادامه خواهند آمد صفر-گرم stint، و یک Power Cell دیگر که نیاز به قرار دادن در نزدیکی دارد تا درب سردخانه را باز کند. هنگامی که به کاپیتان رسیدید، و موجود بالدار بدن او را متحول کرد، فقط با او مانند هر اسلشر دیگری رفتار کنید. تهدید بزرگتر تعداد زیاد دشمنان در اتاق مجاور است.

فصل دوم به پایان می رسد، اما به نظر می رسد مشکلات روی کشتی ایشیمورا در حال افزایش است.

بعدی: فضای مرده: نکات مبتدی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا