بازی

سریعترین مزرعه گلیمر در Destiny 2

سرنوشت 2 منابع زیادی دارد که باید مدیریت کنید. Legendary Shards، Enhancement Cores، Enhancement Prisms، Recon Data for Season of the Hunt، Herealways Pieces در Beyond Light معرفی شده اند و یک منبع خاص برای هر یک از مقصدهای متعدد بازی وجود دارد.


مطالب مرتبط: Destiny 2: How To Farm XP Fast

اما چیزی که همیشه به آن نیاز دارید Glimmer است. Glimmer به همان اندازه که Destiny 2 به پول نقد سرد و سخت نزدیک می شود. برای خرید جوایز به Glimmer، برای مدهای اسلات به Glimmer، برای ارتقای بازوها و زره های خود به Glimmer و تقریباً برای انجام هر کاری به Glimmer نیاز دارید. وقتی Glimmer تمام شود، بازی شما به طور کامل متوقف می شود.

نگه داشتن منابع Glimmer یک چیز ضروری در Destiny 2 است، اما چیزی نیست که بخواهید زمان زیادی را برای آن صرف کنید. در اینجا همه راه‌هایی که می‌توانید در Destiny 2 و برخی از سریع‌ترین مزرعه‌های Glimmer که می‌توانید استفاده کنید، کسب کنید، آورده شده است.

گیمر ویدیوی روزبرای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

به روز شده در 19 مه 20223 توسط چارلز بورگار: Destiny 2: Lightfall Glimmer را بیش از هر زمان دیگری مهم کرده است. اکنون که بیلدکرافت ستون اصلی پیشرفت Destiny است، داشتن منابع مورد نیاز برای ارتقاء تجهیزات برای زنده ماندن در فعالیت‌های سخت‌تر بازی ضروری است. ما این راهنما را به‌روزرسانی کرده‌ایم تا منابع Glimmer به‌روز شود، بخش تبادل منابع را به‌روزرسانی کرده‌ایم تا تغییرات اقتصادی را منعکس کند، و مزرعه رویداد عمومی را اضافه کرده‌ایم که در حال حاضر بهترین مزرعه Glimmer در بازی است.


چگونه می توان براق شد

تقریباً هر کاری که در Destiny 2 انجام می‌دهید به Glimmer اعطا می‌شود. شکست دادن دشمنان، تکمیل فعالیت ها و صحبت با فروشندگان خاص منابع اصلی کسب درآمد Glimmer شما خواهند بود. روش های قابل توجه کسب درآمد Glimmer در زیر ذکر شده است:

از بین رفتن باران ساز


مواد مصرفی Rainmaker نیز در Season of the Deep منسوخ خواهند شد و هر کدام به 3000 Glimmer تبدیل خواهند شد. اگر به Glimmer اضطراری نیاز دارید و Destiny 2 را در فصل های قبل بازی کرده اید، ایده بدی نیست که این ها را از بین ببرید.

روش

تایپ کنید

مقدار Glimmer

کشتن دشمنان

فعالیت

کوچک

از بین بردن اقلام کمیاب و غرور

متفرقه

100

* سینه های سیاره ای

فعالیت

400

** صندوقچه های بخش گمشده

فعالیت

1800

تکمیل بازی لیست پخش

فعالیت

2500

رویدادهای عمومی (عادی)

فعالیت

3,300 | 4645

تبادل منابع راهول

فروشنده

5000

رویدادهای عمومی (قهرمانی)

فعالیت

10000 | 12500

Season Pass

Season Pass

250000

* سینه‌ها پاداش‌های Glimmer شما را در هنگام پرورش کاهش می‌دهند. با باز کردن سینه ها در یک بازه زمانی کوتاه، براقیت کمتری به دست خواهید آورد.

**فقط 1800 برای پنج صندوق اول Lost Sector در آن جلسه (به استثنای سینه های Dreaming City و Moon) اعطا می کند.

اعتبار Pyro Gaming برای بسیاری از مقادیر Glimmer ذکر شده در بالا.

Season Pass

جوایز پاس فصل Destiny 2 Season of Defiance

هر Season Pass به Glimmer در طول رتبه‌های خاص، هم برای آهنگ‌های رایگان و هم برای آهنگ‌های برتر، اعطا می‌کند. با فرض اینکه مالک فصل جاری هستید، شما می توانید 250000 گلیمر از Season Pass کسب کنید. بسته های گلایمر در رتبه های زیر ارائه می شوند:

رتبه

مسیر

میزان

رتبه 3

رایگان

8000

رتبه 6

رایگان

8000

رتبه 9

پرداخت شده

10000

رتبه 12

رایگان

6000

رتبه 16

رایگان

6000

رتبه 17

پرداخت شده

10000

رتبه 23

پرداخت شده

12000

رتبه 29

پرداخت شده

25000

رتبه 37

پرداخت شده

30000

رتبه 49

پرداخت شده

40000

رتبه 74

پرداخت شده

45000

رتبه 82

پرداخت شده

50000

New Lights می تواند تا 28000 گلیمر را از Season Pass دریافت کند. دارندگان فصل به طور قابل توجهی بیشتر دریافت می کنند، تا 250000 گلیمر با رسیدن به رتبه 82.

رویدادهای عمومی

رویداد عمومی بیل مکانیکی Destiny 2 Cabal

شاید شنیدن آن تعجب آور باشد رویدادهای عمومی بهترین منبع Glimmer در Destiny 2 در حال حاضر هستند. تغییر در فصل 19 به میزان قابل توجهی دراپ های عمومی Event Glimmer را بهبود بخشید. رویدادهای عمومی عادی 3300 Glimmer برای رویدادهای آسان و 4645 برای رویدادهای طولانی تر اعطا می کنند. اگر رویداد را قهرمان کنید و آن را کامل کنید، حداقل 10000 گلیمر کسب خواهید کرد. رویدادهای طولانی تر به جای آن 12500 Glimmer پرداخت می کنند.

با فرض اینکه بتوانید هر رویدادی را قهرمان کنید، به راحتی می توانید با یک یا دو ساعت کشاورزی رویداد عمومی، یک پشته کامل از 250000 گلیمر به دست آورید. بدون در نظر گرفتن تبادل منابع با Rahool، این به راحتی بهترین منبع Glimmer است.

بازگشت به پیوندهای سریع

افزایش درخشش با پوسته های شبح

حالت Booster Destiny 2 Ultimate Glimmer

کسانی که قصد کشاورزی برای Glimmer را دارند باید مدهای Ghost Shell خود را برای Glimmer اصلاح کنند. Ghost Shell Glimmer Boosts می تواند سود Glimmer شما را تا 65% افزایش دهد. این شامل همه منابع Glimmer است که در جهان فرو می‌روند، بنابراین تقریباً همه چیز به جز Bounties و Season Pass.

بازگشت به پیوندهای سریع

مطالب مرتبط: Destiny 2: Tips for Farming Legendary Lost Sectors

تبادل منابع راهول

صرافی Destiny 2 Rahool Glimmer

قبل از اینکه تصمیم بگیرید برای گلیمر کشاورزی کنید، به برج بروید و با رحول صحبت کنید. تمام ارزهای سیاره ای را می توان با Glimmer مبادله کرد. از آنجایی که بیشتر منابع سیاره ای همه به طور مؤثر منسوخ شده بودند، دلیلی برای نگه داشتن این موارد وجود ندارد. می‌توانید پشته‌های یک منبع سیاره‌ای را با 10000 گلیمر مبادله کنید که در صورت منسوخ شدن منبع به 5000 گلیمر کاهش می‌یابد.

همچنین می‌توانید ده لجندری شارد را با 10000 گلیمر مبادله کنید، اگرچه به دلیل استفاده گسترده از لجندری شارد در تمامی فروشندگان Destiny 2 و سیستم‌های ارتقا، این کار را توصیه نمی‌کنیم.

می توانید منابع زیر را با راهول مبادله کنید:

کنجکاوها

خرده های افسانه ای

غارت جهانی

قطعات تاریک

شهر رویایی

قطعات فانتاسمال

ماه

Herealways Pieces

اروپا

منابع منسوخ شده

دیتالاتیس میکروفازیک

نسوس

خرده نور غروب

EDZ

باریون بوگ

شهر رویایی

استارورت یخی

اروپا

برگ های اسپین متال

کیهان

بازگشت به پیوندهای سریع

مزرعه گلیمر شماره 1: رویدادهای عمومی مزرعه

رویداد عمومی بیل مکانیکی Destiny 2 Cabal

اگر به Glimmer نیاز دارید و هیچ منبعی برای تبادل ندارید، رویدادهای عمومی قهرمانانه مزرعه. تقریباً همیشه یک رویداد عمومی در EDZ و Nessus فعال است. در مقصد بارگیری کنید، به رویداد عمومی برسید و در اسرع وقت آن را قهرمان کنید. این رویداد را تکمیل کنید تا 10000 Glimmer به دست آورید که توسط مدهای Ghost Shell تقویت شده است. با کمی شانس، یک رویداد عمومی کوتاه را دریافت خواهید کرد که تکمیل آن تنها چند دقیقه طول می کشد. نمونه را بارگیری مجدد کنید تا یک یا دو بار دیگر همان رویداد عمومی را پرورش دهید، سپس به رویداد عمومی بعدی روی نقشه بپیوندید.

با کمی شانس، می توانید حداقل 100 هزار گلیمر در ساعت به دست آورید. با یک Ghost Shell که برای دستاوردهای Glimmer و مقداری RNG خوب مشخص شده است، به طور بالقوه می توانید یک پشته کامل از Glimmer در یک ساعت به دست آورید. اگر نمی‌دانید چگونه رویدادهای عمومی را قهرمان کنید، این راهنمای ویدیویی مفید از YouTuber JustCaptain را بررسی کنید.

در مورد بهترین رویدادهای عمومی برای کشاورزی، مراقب رویدادهای ذکر شده در زیر باشید. بیشتر اینها در EDZ و Nessus تخم ریزی می کنند:

  • تامین مجدد اتر
  • آیین اتر
  • بلیت گرفته شده
  • تبادل سلاح

بازگشت به پیوندهای سریع

مزرعه گلیمر شماره 2: سینه های سیاره ای مزرعه

بازی Destiny 2 Expert Tracker Mod

هنوز Glimmer کافی نیست؟ در اینجا یک ترکیب سریع برای استفاده با Ghost’s Glimmer Booster Mod وجود دارد. در اسلات دوم در Ghost شما یک مود به نام خواهد بود Expert Hunter به شما امکان می دهد سینه ها را تا فاصله 75 متری از خود اسکن کنید. آن را روی Ghost Shell خود اعمال کنید، سپس به سیاره مورد نظر خود بروید. بیشتر EDZ را ترجیح می دهند زیرا مملو از مکان های تخم ریزی سینه است.

این بد نیست، اما ما می توانیم خیلی بهتر عمل کنیم. معلوم نیست این یک اشکال است یا یک ویژگی، اما نگاه کردن به محدوده یک تفنگ تک تیرانداز این شعاع 75 متری را اساساً به کل نقشه گسترش می دهد.. ناگهان، هر صندوقچه گنج در منطقه فعلی شما قابل مشاهده خواهد بود، با تنها هشداری که اکنون باید هدف تفنگ تک تیرانداز خود را برای قرار گرفتن در جهت کلی قفسه سینه اصلاح کنید تا آن را تشخیص دهید.

راستش خیلی طول نمی کشد، و شما به راحتی می توانید تفنگ تک تیرانداز خود را بیرون بیاورید، یک سینه را ببینید، روی اسپارو خود بپرید، آن قفسه سینه را باز کنید و این کار را برای تمام صندوق های باقیمانده در منطقه تکرار کنید تا زمانی که چند هزار نفر به دست آورید. فقط در چند دقیقه درخشان شوید. سپس تنها کاری که باید انجام دهید این است که به ناحیه بعدی سرعت دهید تا کل فرآیند دوباره تکرار شود. فقط این را در نظر داشته باشید اگر تعداد زیادی از آنها را در یک بازه زمانی کوتاه باز کنید، این صندوق ها دیگر اعطای Glimmer را متوقف می کنند. اگر Glimmer شما شروع به کاهش می‌کند، برای چند دقیقه برنامه‌های کشاورزی یا گشت‌های عمومی را در نظر بگیرید.

بازگشت به پیوندهای سریع

بعدی: Destiny 2: How To Farm Legendary Shards

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا