برنامه نویسی

کشف AWS App Runner: جدیدترین راه حل AWS Orchestration که باید از آن آگاه باشید

خدمات AWS Compute به طور مداوم در طول زمان برای پاسخگویی به خواسته های مشتریان تکامل می یابد. این مشتریان همیشه به دنبال خدمات سریعتر، سریعتر و کاربرپسندتر هستند. برای تکامل خدمات محاسباتی به موارد زیر نگاه کنید:

در دوره AWS Fargate، ارکستراسیون کانتینر به عنوان بخشی از مسئولیت AWS در مدل مسئولیت مشترک گنجانده شده است. برای اطلاعات بیشتر به تصویر زیر مراجعه کنید:

AWS Fargate

به عنوان پاسخی به تقاضا برای راه حلی که بتواند به سرعت برنامه ها را بسازد و اجرا کند و در عین حال کاربر پسند باشد، AWS فرآیندهای Load Balancing، Autoscaling و CI/CD را در مدل مسئولیت مشترک خود ادغام کرده است. این منجر به توسعه AWS AppRunner شده است.

AWS Apprunner

با AWS AppRunner، انتشار برنامه شما یک فرآیند ساده است که تنها در سه مرحله تکمیل می شود. مرحله اول بسیار مهم است، زیرا شامل انتخاب مکانی است که برنامه از آنجا می تواند به AppRunner متصل شود. در مرحله دوم باید تمامی تنظیمات لازم برای سرویس را تعریف کنید. پس از انجام این کار، می توانید به استقرار برنامه خود ادامه دهید و ترافیک را از یک URL امن ارائه دهید. برای درک بهتر فرآیند، به نمودار جریان زیر مراجعه کنید:

معماری Apprunner

بهبود

از زمان راه اندازی آن در سال 2021، AppRunner به طور مداوم برای پاسخگویی به نیازهای صنعت بهبود یافته است. چندین مورد از این پیشرفت‌ها باعث تغییر بازی AppRunner شده‌اند و به طور قابل توجهی استحکام آن را در موقعیت‌های مختلف افزایش داده‌اند.

برخی از این پیشرفت‌ها شامل گسترش پوشش به چندین منطقه، پشتیبانی از AWS WAF وب ACL، هدایت درخواست‌های HTTP به نقاط پایانی HTTPS، فعال کردن سرویس‌های در دسترس خصوصی در آمازون VPC، پشتیبانی از زمان‌های اجرا اضافی، و پشتیبانی از VPC‌های سفارشی آمازون برای ترافیک خروجی است. برای اطلاعات بیشتر در مورد بهبودهای اخیر AppRunner، لطفاً به منبع اینجا مراجعه کنید

قیمت گذاری

AppRunner بر اساس یک مدل قیمت گذاری عمل می کند که بر اساس منابع محاسباتی و حافظه استفاده شده توسط برنامه شما شارژ می شود. این مدل قیمت‌گذاری مشابه مدل Fargate است، اما کمی گران‌تر است، زیرا AppRunner در حال حاضر هم CI/CD و هم تعادل بار شما را مدیریت می‌کند. برای مقایسه تفاوت بین این دو لطفا به اطلاعات زیر مراجعه کنید:

قیمت گذاری Fargate

قیمت گذاری Fargate

قیمت گذاری اپرانر

قیمت گذاری پیش فروش

با این حال، AWS AppRunner هزینه اضافی برای ویژگی ساخت خودکار خود متحمل می شود. برای اطلاعات بیشتر لطفا به جزئیات زیر مراجعه کنید:
قیمت گذاری اضافی

نتیجه

اگرچه AWS AppRunner افزودنی نسبتاً جدید به خانواده خدمات محاسباتی AWS است، اما به طور مداوم بهبود یافته و اصلاح شده است و دارای یک مدل قیمت گذاری بهبود یافته است. با این پیشرفت ها، AppRunner این پتانسیل را دارد که به یک انتخاب برتر برای افرادی تبدیل شود که به دنبال استقرار خدمات کانتینر در AWS هستند.

فکر می کنم فعلا همین است. نظرات خود را در بخش نظرات زیر به من اطلاع دهید. با تشکر.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا