ارز دیجیتال

شمپزه‌های کریپتو دوستدار محیط‌زیست به یک میلیون دلار افزایش می‌یابند

در حالی که پروژه ارز دیجیتال دوستدار محیط زیست Chimpzee به سمت افزایش یک میلیون دلاری پیش فروش خود می رود، این پلت فرم مبتنی بر بلاک چین در حال پیشرفت در تعهدات نقشه راه خیریه خود برای کمک به نجات حیوانات در معرض خطر و مبارزه با تغییرات آب و هوایی است.

شامپزه آن را فاش کرد پاسپورت طلایی شامپزه مجموعه توکن های غیر قابل تعویض (NFT) در 15 جولای، که دارای هشت طرح منحصر به فرد هنر دیجیتال است. سرمایه‌گذاران ارز دیجیتال آگاه به محیط‌زیست که در پیش‌فروش مداوم «مرحله طلایی» Chimpzee شرکت می‌کنند، پس از پایان پیش‌فروش، واجد شرایط کسب یکی از این NFT‌های انحصاری گذرنامه طلایی Chimpzee با توکن‌های CHMPZ 750 دلاری خواهند بود.

علاوه بر مزایای مختلف در اکوسیستم شامپزی، این NFT های پاسپورت طلایی برای بازدهی 18 درصدی قابل معامله هستند و جریان درآمدی غیرفعال را برای دارندگان فراهم می کنند.

از Chimpzee در اینجا دیدن کنید

این پروژه همچنین 20000 دلار به بنیاد WILD در 20 ژوئیه اهدا کرد تا از تلاش های آنها برای حفاظت از جمعیت جگوار سیاه در معرض خطر انقراض در آمریکای جنوبی، به عنوان بخشی از ماموریت اصلی Chimpzee برای تامین مالی خیریه های تاثیرگذار محیط زیست و حیات وحش، حمایت کند.

در اوایل سال جاری، Chimpzee قبلاً کاشت 1200 درخت در برزیل و 20000 درخت در گواتمالا را به همراه اهدای 15000 دلار برای محافظت از فیل‌های آسیایی در خطر انقراض تامین کرده بود. طبق وب سایت آنها، Chimpzee قصد دارد به کمک های خیریه و سازمان های معتبری که علیه تغییرات آب و هوایی، جنگل زدایی و خطر انقراض حیوانات مبارزه می کنند، ادامه دهد.

Chimpzee در حال حاضر در مرحله هشتم رویداد پیش فروش خود، دومین مرحله طلایی، با قیمت هر توکن 0.00075 دلار است. پیش فروش ده روز دیگر در 4 آگوست وارد نهمین مرحله خود می شود که شاهد افزایش قیمت هر توکن CHMPZ دلاری به 0.00085 دلار خواهیم بود.

شرکت‌کنندگان در پیش‌فروش می‌توانند در صورت مشارکت در زمانی که پیش‌فروش هنوز در مراحل اولیه طلایی است، 125% پاداش توکن دریافت کنند.

پلتفرم Chimpzee به دنبال این است که به کاربران اجازه دهد درآمد غیرفعالی کسب کنند و در عین حال به اهداف خیریه ای که از حیوانات و محیط زیست محافظت می کنند کمک کنند. ویژگی‌های کلیدی عبارتند از: فروشگاه کالا برای کسب درآمد، بازار NFT تجارت برای کسب درآمد و بازی بازی برای کسب درآمد به نام «تحمل صفر».

در مدل کسب درآمد، کاربران به ازای هر خریدی که در فروشگاه کالای Chimpzee انجام می‌دهند، به‌عنوان توکن $CHMPZ پاداش دریافت می‌کنند. به‌علاوه، بخشی از سود حاصل از فروش کالا به خیریه‌های زیست‌محیطی شریک اهدا می‌شود و این فروشگاه را تبدیل به تجربه‌ای برای خرید و فروش می‌کند.

طبق وایت پیپر آنها، Chimpzee در حال حاضر در مرحله دوم جدول زمانی نقشه راه خود است. هنگامی که پیش فروش به پایان رسید و $CHMPZ راه اندازی شد، تیم روی توسعه فروشگاه کالای Chimpzee، پلت فرم ضرب NFT و ویژگی های سهام تمرکز خواهد کرد.

بازار NFT و بازی برای کسب درآمد در مراحل بعدی نقشه راه ساخته خواهد شد. Chimpzee اظهار می کند که قصد دارند از طریق هر نقطه عطف نقشه راه کمک های خیریه را حفظ کنند.

با ویژگی‌های کاربردی قوی و رفتارهای خیریه، $CHMPZ می‌تواند افزوده‌ای امیدوارکننده به مجموعه‌های ارزهای دیجیتال آگاهانه از محیط‌زیست باشد. سرمایه‌گذارانی که در مراحل اولیه پیش‌فروش شرکت می‌کنند، می‌توانند توکن را با تخفیف سنگین در مقایسه با قیمت 0.00185 دلاری برنامه‌ریزی شده در فهرست بورس در اواخر سال جاری خریداری کنند.

توکنومیک کاهش تورم CHMPZ $ همچنین دارایی را به یک پیشنهاد ارزش جذاب تبدیل می کند. توکن‌هایی که برای NFT‌های گذرنامه شامپزی خرج می‌شوند، برای همیشه از گردش سوخته می‌شوند. علاوه بر این، Chimpzee توکن‌های فروخته‌نشده را از هر مرحله پیش‌فروش می‌سوزاند و 50 میلیارد آن در 19 جولای سوزانده شده است.

50 میلیارد دیگر پس از افزایش یک میلیون دلاری پیش فروش سوزانده می شود. در نهایت، 40 میلیارد توکن دیگر درست قبل از لیست صرافی از بین خواهند رفت.

از آنجایی که عرضه کل در طول زمان محدود می شود، تقاضا برای توکن های باقی مانده می تواند افزایش یابد و بر قیمت تأثیر مثبت بگذارد. اینفلوئنسرهای بزرگ رمزارز مانند مایکل روبل قبلاً شروع به تبلیغ این پروژه برای صدها هزار دنبال کننده خود کرده اند.

با توجه به اینکه تغییرات آب و هوایی همچنان به عنوان سرفصل اخبار در سرتاسر جهان کاهش می یابد، سرمایه گذاران ارز دیجیتال آگاه به محیط زیست ممکن است بخواهند زودتر به دنبال پیش فروش Chimpzee باشند. طبق وب سایت آنها، 45٪ از کل عرضه $CHMPZ در طول رویداد پیش فروش عمومی در دسترس است.

تنها چند روز تا افزایش قیمت پیش‌فروش بعدی باقی مانده است، ممکن است پنجره فرصت برای سرمایه‌گذاران بسته شود تا به جنبشی بپیوندند که ضمن محافظت از گونه‌ها و زیستگاه‌های در معرض خطر، درآمد کسب کنند.

از Chimpzee در اینجا دیدن کنید

سلب مسئولیت: Crypto یک طبقه دارایی پرخطر است. این مقاله برای اهداف اطلاعاتی ارائه شده است و به منزله مشاوره سرمایه گذاری نیست. ممکن است تمام سرمایه خود را از دست بدهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا