ارز دیجیتال

برایان بروکس، مدیر عامل سابق Binance.US می گوید که CZ مسئول صرافی بود نه او

منبع: Adobe

برایان بروکس، مدیر عامل سابق Binance.US، در اسناد دادگاهی که این هفته منتشر شد، دلیل ترک سمت خود در صرافی را فاش کرد.

در متن مصاحبه ای که در دسامبر 2021 با کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده انجام شد، از بروکس در مورد نقش Changpeng Zhao مدیر عامل بایننس در بورس ایالات متحده سؤال شد.

«آنچه — چیزی که در یک نقطه خاص برای من روشن شد این بود که CZ مدیر عامل BAM Trading بود نه من. این چیزی است که در یک نقطه مشخص مشخص شد اسناد دادگاه روز سه شنبه منتشر شد.

بازرگانی BAM و مدیریت BAM به‌عنوان Binance.US تجارت می‌کنند و محور اقدامات اجرایی اخیر علیه Binance هستند.

بروکس حدود چهار ماه پس از پیوستن به مدیر عامل Binance.US از سمت خود استعفا داد.

قبل از اینکه او در سمت نظارتی به‌عنوان مسئول کنترل ارز، که اداره‌ای در خزانه‌داری ایالات متحده است که بانک‌های ملی، انجمن‌های پس‌انداز فدرال و غیره را تنظیم و نظارت می‌کند، فعالیت می‌کرد.

بروکس در مصاحبه خود با SEC در سال 2021 گفت که بین حکمرانی که نقش هیئت مدیره است و مدیریتی که مدیرعامل آن را بر عهده می گیرد، تفاوت وجود دارد.

بروکس گفت که او در تلاش برای رفع برخی مشکلات “بی رد” شده است.

همه چیزهایی که قبلاً توافق کرده بودیم و 80 روز روی آنها کار کرده بودیم، ناگهان بدون هیچ بحثی رد شد، و در آن روز، متوجه شدم، اوه، در واقع من کسی نیستم که این شرکت را اداره کنم، و مأموریتی که من معتقدم که ثبت نام در این ماموریت نیست.» بروکس گفت.

سریع به اتهامات SEC علیه Binance بروید

SEC شکایت کرد Binance و CZ به دلیل “بی توجهی آشکار به قوانین اوراق بهادار فدرال” و 13 اتهام علیه آنها مطرح کردند.

کمیسیون بورس و اوراق بهادار، ژائو و بایننس را متهم کرد که مدیریت BAM و تجارت BAM را به عنوان بخشی از یک طرح پیچیده برای فرار از قوانین ایالات متحده ایجاد کرده اند، با این ادعا که پلتفرم Binance.US به طور مستقل اجرا می شود، در حالی که در عوض ژائو و بایننس کنترل زیادی بر آن داشتند. نهاد ایالات متحده

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا