برنامه نویسی

چگونه پروژه ام را فروختم!

سلام به همه در این وبلاگ من داستانم را به اشتراک می گذارم که چگونه یکی از پروژه هایم به نام “beSocial” را به قیمت 30 دلار به یک مشتری خارجی فروختم.

سال گذشته، در ماه نوامبر، یک پلتفرم وبلاگ نویسی با رسانه های اجتماعی به نام “beSocial” ساختم که تمام ویژگی های اساسی را که در سایت های معمولی رسانه های اجتماعی یافت می شود را شامل می شود: مانند اشتراک گذاری پست، پسندیدن/نپسندیدن، نظر دادن، دنبال کردن/عدم دنبال کردن و غیره.

این پروژه با استفاده از Nodejs، Expressjs، Mongodb و دیگر کتابخانه های NPM ساخته شده است. من آن را در Render.com در ردیف رایگان میزبانی کردم. وب سایت مینیمال بود و کار با آن آسان بود. یک هفته طول کشید تا آن را از ابتدا طراحی و توسعه دهم.

پس از استقرار و دریافت زنده beSocial، تصمیم گرفتم آن را در Sideprojectors.com بفروشم، پلتفرمی که می‌توانید پروژه‌های جانبی خود را فهرست کنید. من beSocial را برای 30 دلار لیست کردم.

در ماه می، یک ایمیل از شخصی در کنیا دریافت کردم، او علاقه مند به خرید کد منبع beSocial بود. یک قرارداد فروش درست کردم و برایش فرستادم. پس از سه روز، او 30 دلار از طریق پی پال برای من ارسال کرد و من طبق توافق نامه، مدارک کامل و مناسب را به همراه کد، در یک فایل فشرده، برای او فرستادم.

پیوند زنده beSocial (ممکن است مدتی طول بکشد تا بارگیری شود): beSocial

توضیحات تصویر


بینش ها

  • با استفاده از دانش برنامه نویسی که دارید، ابزار/نرم افزارهای مفیدی بسازید و آنها را در وب سایت هایی مانند sideprojectors.com فهرست کنید.

  • شما باید یک مستندات مناسب از پروژه خود ایجاد کنید.

  • اگر پروژه خود را ارزش رفع نیازهای مردم می دانید، آن را در رسانه های اجتماعی مانند لینکدین، توییتر و غیره به اشتراک بگذارید.


عکس های فوری اجتماعی

توضیحات تصویر

توضیحات تصویر

توضیحات تصویر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا