بازی

Frostpunk 2 به بهترین شکل ممکن با نسخه اصلی متفاوت است

بهترین دنباله ها بر اساس نسخه اصلی ساخته می شوند و در نتیجه هر دو ورودی را بهتر می کنند. ترمیناتور 2 با معرفی یک قهرمان T-800 انتظارات مخاطبان را تغییر داد و عواقب فیلم اول و ریشه های Skynet را بررسی کرد. ارباب حلقه ها زینت مورد علاقه بیلبو از هابیت را به سرنوشت دنیا گره زد. بر اساس همه چیزهایی که در پیش‌نمایش بتا دیده‌ایم، Frostpunk 2 چنین دنباله‌ای است.


گیمر ویدیوی روز

برای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

مربوط

Frostpunk: Order Path vs. مسیر ایمان – کدام یک را باید انتخاب کنید؟

برای زنده ماندن در Frostpunk کدام مسیر را باید دنبال کنید – نظم یا ایمان؟ در اینجا همه چیزهایی است که باید در مورد هر مسیر بدانید.

Frostpunk اصلی استودیو 11 بیتی در بهترین حالت خود بود. گیم پلی جذاب و چالش برانگیز در دنیایی خشن اما باورپذیر که بازیکنان را مجبور می کرد تا محدودیت های انسانیت قهرمان خود را به نام بقا آزمایش کنند. آسان بود که بتوانیم بازی بعدی این سری را با زیبایی‌شناسی، سناریوها، و زنجیره‌ای برای یک مستعمره متفاوت در جایی در Frostlands شبیه‌تر کنیم. در عوض، Frostpunk 2 ادامه مستقیم کمپین اصلی نسخه اصلی، A New Home است که دنیایی را به تصویر می‌کشد که پس از یخ زدگی و چالش‌های جدیدی که با آن مواجه می‌شوند، به زندگی تبدیل شده است.



Frostpunk 2 چه زمانی برگزار می شود؟

The Central District در بازی جدید Frostpunk 2 (نسخه بتا)

Frostpunk 2 در سال 1916، سی سال پس از آخرالزمان آب و هوا اتفاق می افتد. شهری که در بازی اول برای ساختن و پرورش آن بسیار تلاش کردید، اکنون به عنوان منطقه مرکزی برای یک کلان شهر به سرعت در حال رشد عمل می کند. جمعیت اکنون نه به صدها بلکه به هزاران یا حتی ده ها هزار نفر می رسد. ماشین‌های صنعتی عظیم برای از بین بردن چندین دهه یخ‌های دائمی و ایجاد فضای بیشتری برای ساخت استفاده می‌شوند و به جای ساختمان‌های منفرد، کل مناطق را منطقه‌بندی خواهید کرد. زمان به جای روز به هفته ها اندازه گیری می شود، و به طور کلی دامنه Frostpunk 2 در مقیاس ماکرو بسیار بیشتر است. مردم شهر قبلاً ثابت کرده اند که می توانند زنده بمانند. اکنون آنها باید ببینند که آیا می توانند یک جامعه پایدار و دائمی ایجاد کنند. دیدن نتیجه خون، عرق و اشک یخ زده آنها، اصل را بیش از پیش تحسین برانگیز می کند.


مربوط

Frostpunk 2 Preview: Decisions, Decisions

برای تصمیم گیری های زیادی به نام بقا آماده شوید.

اگر اولین بازی را انجام داده باشید، تغییرات در جامعه شهر از زمان رشد نسل اول کودکان بلافاصله آشکار می شود. حکومت توتالیتر کاپیتان پایان یافته است و قدرت محدود در قالب یک شورای 100 کرسی به مردم بازگشته است. شخصیت بازیکن این بار مباشر است، اساساً یک رئیس جمهور منتخب که دستور کار شورا را هدایت می کند اما رای ندارد. مدیریت جناح های سیاسی بازی در حالی که مردم عادی را به اندازه کافی راضی نگه می دارید که شما را از دفتر بیرون نکنند، بخش اصلی گیم پلی بازی است.

سیاست مثل همیشه به تجارت تبدیل می شود

Icebloods به عنوان یک جناح در Frostpunk 2 (نسخه بتا) تشکیل می شود


فقط تعداد کمی از جناح ها در دمو ظاهر می شوند، از اتحادیه های کارگری مانند Foragers و Mechanics گرفته تا Icebloods تندرو. حتی با تعداد کمی از آنها، راضی کردن همه غیرممکن است. در حالی که کاپیتان مجبور بود اینجا و آنجا با چند ده مخالف سر و کار داشته باشد، مهماندار می‌تواند تظاهرات و اعتراضات سازمان‌یافته را در سرتاسر شهر پیدا کند، اگر حتی یک جناح احساس کند که صدای آنها شنیده نمی‌شود.

شهر اقتصاد مبتنی بر گرما را توسعه داده است. تمبر حرارتی به عنوان دستمزد به کارگران صادر می شود که به عنوان ارز عمل می کند و با سوخت مبادله می شود. بسیاری از تلاش‌های ساخت‌وساز شما از طریق تمبرهای حرارتی، که به صورت مالیات هفتگی از مردم جمع‌آوری می‌شوند، تامین می‌شود.

پیشرفت‌ها در فناوری ژنراتور به شهر اجازه داده است تا در خارج از دهانه خود گسترش یابد و مرکزهای منطقه گرما را از کوره اصلی جذب می‌کنند. البته، صنعتی شدن و گسترش بهای زیادی دارد، به خصوص در دنیایی به اندازه دنیای فراستپانک.

زغال سنگ و نفت

اتاق شورای در Frostpunk 2 (نسخه بتا)


ذخایر زغال سنگ در زیر شهر – همان ذخایری که شما را از طریق آن می دیدند طوفان بزرگ در اصل – تقریبا تمام شده است. این به معنای فرستادن پیشگامان به سرزمین های یخبندان یک بار دیگر، فراتر از هر کسی که قبلا رفته بود، در جستجوی منابع سوخت جدید است. در Frostpunk 2، روغن آینده است و شما باید هر کاری که لازم است برای ایمن سازی آن انجام دهید.

Frostpunk اصلی برای همه مناسب نبود. سختی آن به سمت بازیکنان هاردکور بود و تنظیمات تیره آن می توانست طعم بدی را در دهان شما به جا بگذارد. حتی من آن را یک ذائقه اکتسابی یافتم و به همان اندازه عاشق چالش ها و تراژدی هستم. در حالی که Frostpunk 2 می تواند به همان اندازه دلخراش باشد، اما گیم پلی آن می تواند برای برخی از بازیکنان به گونه ای کلیک کند که نسخه اصلی اینطور نبود. مناطق شهر تقریباً مانند یک پازل در کنار هم قرار می‌گیرند، و شورا یک لایه ماکیاولیستی اضافه می‌کند که شما رای‌ها را با تهدیدها و وعده‌ها درگیر می‌کنید. Frostpunk 2 به خوبی می تواند بیگانگان سازندگان شهر باشد و دلایل زیادی برای انتخاب دنباله ارائه می دهد، حتی اگر به نسخه اصلی اهمیت نمی دهید.


Frostpunk 2 با تمرکز زوم بر روی تصویر بزرگ، یک بازی کاملاً متفاوت از Frostpunk است و این چیز خوبی است. همانطور که دنیای بازی تغییر کرده است، نیازهای شهر و رویکرد آن به بقا نیز تغییر کرده است. در حال شکل گیری است تا فصل بعدی جذابی در داستان یک محیط جذاب و همه جانبه باشد. یکی که تصور می کنم می تواند با هر عنوان متوالی برای مدت طولانی در حال تکامل باشد.

مربوط

Frostpunk: All The Scenarios، توضیح داده شده

در اینجا نحوه باز کردن هر یک از سناریوهای Frostpunk و آنچه می توانید از آنها انتظار داشته باشید، آورده شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا