چه طور

نوار لغزنده ویدیوی تمام صفحه

یکی از ساده ترین و موثرترین راه ها برای بهبود تعامل در وب سایت شما، آپلود محتوای بصری، مانند کلیپ های ویدیویی است. ویدیوها سایت شما را برای کاربران جذاب‌تر و سرگرم‌کننده‌تر می‌کنند و به جذب ترافیک بیشتر کمک می‌کنند. حتی می‌توانید با ایجاد یک نوار لغزنده ویدیویی با چندین ویدیوی آپلود شده، محتوای بصری خود را جذاب‌تر کنید.

اسلایدرهای ویدئویی به دلیل توانایی آنها در افزودن به عملکرد و قابلیت استفاده وب سایت ها بسیار محبوب شده اند. هنگامی که در حال آپلود ویدیو در سایت خود هستید، مهمترین چیزی که باید در نظر داشته باشید این است که چگونه مطمئن شوید که کلیپ ها به خوبی سازماندهی شده اند تا مخاطب مورد نظر احساس غمگینی نکند.

وقتی تو یک ویدیو یا GIF را به یک نوار لغزنده وب سایت اضافه کنید، اگر بخواهید کلیپ های جداگانه را در یک صفحه پست کنید، درهم ریختگی را کاهش می دهید. یک نوار لغزنده به شما این امکان را می دهد که هر تعداد ویدیو که دوست دارید پست کنید بدون اینکه صفحات وب خود را بیش از حد شلوغ کنید زیرا هر بار نمایش داده می شود. این سازمان همچنین جذابیت بصری وب سایت، ترافیک کاربر و رتبه رتبه بندی شما را بهبود می بخشد.

اسلایدر ویدیو چیست؟

اسلایدر ویدیویی نمایش اسلایدی است که در وب سایت شما برای نمایش چندین ویدیو به صورت چرخ فلکی یا نمایش اسلاید نصب شده است. دو نوع اصلی از لغزنده ویدیو وجود دارد: نوار لغزنده ویدیویی تمام صفحه و پنجره ای. نوار لغزنده تمام صفحه دارای طراحی تمام صفحه است و مترادف با ایده تصویر قهرمان است، در حالی که یک نوار لغزنده ویدیویی پنجره‌دار از طراحی صفحه تقسیم شده کوچکتر استفاده می‌کند.

با پر کردن کل صفحه، نوار لغزنده ویدیوی تمام صفحه یک احساس مثبت و یک تجربه سینمای خانگی همهجانبه ایجاد می کند. این نوع نوار لغزنده ویدیو نیز چشم نواز است و توجه همه بازدیدکنندگان از سایت شما را به خود جلب می کند. بازدیدکنندگان را تشویق می کند تا محتوای ویدیوی شما را تماشا کنند تا بتوانند زمان بیشتری را در سایت شما بگذرانند و نرخ پرش آن را کاهش دهد.

پیدا کردن پلاگین اسلایدر مناسب

پیش از این، صاحبان وب سایت تنها از اسلایدر برای به اشتراک گذاری تصاویر ثابت استفاده می کردند. با جدیدترین افزونه‌ها، اکنون می‌توانید یک نوار لغزنده پویا ایجاد کنید که چندین ویدیو را در قالب تمام صفحه برای بهترین تجربه مشاهده به اشتراک می‌گذارد. برای انجام این کار، باید یک افزونه اسلایدر ویدیویی قابل اعتماد برای سایت وردپرس خود پیدا کنید زیرا برخی از افزونه ها قابل اعتماد نیستند.

برخی از افزونه‌های رایگان در اینترنت همراه با بدافزار هستند، در حالی که برخی دیگر دارای تبلیغات مزاحم هستند که ویدیوهای شما را اسپم می‌کنند و مشتریان بالقوه را از بین می‌برند. به همین دلیل، مهم است که پلاگین لغزنده ویدیوی تمام صفحه خود را از منبع قابل اعتمادی مانند POWR دریافت کنید. پلاگین های آن هم رایگان هستند و هم به راحتی قابل شخصی سازی هستند.

از آنجا که می خواهید وب سایت شما منحصر به فرد و متمایز باشد، افزونه ای دریافت کنید که به شما امکان می دهد نوار لغزنده ویدیوی خود را به گونه ای شخصی سازی کنید که هر کاربر احساس قدردانی کند. پلاگین‌های POWR طیف گسترده‌ای از گزینه‌های ویرایش را ارائه می‌کنند که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید تا لغزنده‌های تمام صفحه خود را لمس شخصی کنید و آنها را مؤثرتر کنید. با وجود چنین شرکت معتبری که افزونه های رایگان ارائه می دهد، می توانید مطمئن باشید که از آن استفاده می کنید بهترین افزونه اسلایدر ویدیویی رایگان برای وردپرس.

چرا باید لغزنده ویدیوی تمام صفحه داشته باشید؟

اسلایدرهای ویدیوی تمام صفحه به دلیل مزایای بی شماری که برای صاحبان وب سایت و کاربران ارائه می دهند به بخشی جدایی ناپذیر از طراحی وب مدرن تبدیل شده اند. اگر به دنبال راهی ساده و در عین حال موثر برای بهبود تجربه بازدیدکنندگان وب در وب سایت خود هستید، باید یک نوار لغزنده ویدیوی تمام صفحه را در سایت خود قرار دهید.

این ویژگی به جلب توجه بازدیدکنندگان جدیدی که با سایت شما برخورد می کنند کمک می کند. مطالعات نشان داده‌اند که هر بازدیدکننده جدیدی از یک سایت فقط 0.05 ثانیه طول می‌کشد تا تصمیم بگیرد که آیا بماند و محتوای شما را مرور کند یا از سیستم خارج شود—شما می‌خواهید در سریع‌ترین زمان ممکن توجه آن‌ها را جلب کنید.

با یک نوار لغزنده ویدیوی تمام صفحه، سایت شما یک تصور مثبت ایجاد می کند و بازدیدکنندگان را تشویق می کند تا زمانی که محتوای بصری شما را بررسی می کنند، زمان بیشتری را برای آن صرف کنند. این به شما فرصتی عالی برای بازاریابی محصولات یا خدمات خود و تلاش برای تبدیل بازدیدکنندگان جدید به مشتریان ارائه می دهد.

علاوه بر این، این نوار لغزنده با این امکان که به شما امکان می دهد محتوای بصری خود را به گونه ای فراگیرتر و جذاب تر نمایش دهید، لمس شخصی به سایت شما اضافه می کند. بازدیدکنندگان شما برای دیدن جزئیات محصولات شما در ویدیوها مشکلی ندارند، حتی زمانی که در دستگاه های تلفن همراه خود تماشا می کنند زیرا تصاویر در کل صفحه نمایش داده می شوند. خوشبختانه، پلاگین‌های لغزنده ویدیوی تمام صفحه امروزی به شما امکان می‌دهند محتوای واکنش‌گرا طراحی کنید و تماشای کلیپ‌های شما را در هر دستگاهی برای کاربرانتان آسان‌تر می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا