بازی

بهترین ایده ها برای بازی جدید Baldur’s Gate 3 Playthrough

نکات برجسته

  • با یک Trickster’s Run سمت تاریک را در آغوش بگیرید، با فریب و مخفی کاری، دزدی کنید و در بازی دروغ بگویید.

  • خود را با Run های بدون سلاح با استفاده از مشت یا جادو برای مبارزه به چالش بکشید و مهارت های خود را به روش های مختلف آزمایش کنید.

  • به عنوان خودتان در بازی بازی کنید و تصمیماتی بگیرید که واقعاً می‌گیرید، تا تجربه‌ای بی‌نظم و معتبر داشته باشید.

گیمر ویدیوی روز

برای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

Baldur’s Gate 3 انتخاب‌های شاخه‌بندی زیادی، پایان‌های بسیار، NPC‌های بسیار، و کلاس‌ها و زیرکلاس‌های زیادی برای انتخاب در هنگام ساخت یک شخصیت ارائه می‌دهد. در نتیجه البته ارزش پخش مجدد آن بسیار بالاست. اگر قبلاً شخصیت رویایی خود را ساخته اید و یک بار در بازی بازی کرده اید، ممکن است ندانید که می خواهید کجا بروید.

مربوط

Baldur’s Gate 3: 9 کاری که بعد از شکست بازی باید انجام دهید

بنابراین شما ماموریت اصلی خود را به پایان رسانده اید. در اینجا چه چیزی است.

چه به دنبال چالش‌برانگیزتر شدن مبارزه باشید، چه برای تعاملات جدیدی که در اولین بازی خود پیدا نکردید، برای اطلاعات بیشتر در مورد داستان بازی، یا برای ایده‌های جدید در مورد تیپ‌های شخصیتی برای کشف، ما طیف وسیعی از ایده هایی برای اینکه بازی بعدی شما به همان اندازه سرگرم کننده و متمایز باشد.

10 دویدن ترفند

قهرمانان این بار آنقدر قهرمان نیستند

دروازه بالدور 3 یک سرکش که به صورت مخفیانه در معبد بهال می رود

این بازی گزینه‌های زیادی را در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید ناصادق باشید، جیب بری کنید و دزدی کنید. چرا با در آغوش کشیدن دروغگوی درونی، دزد و مغز متفکر جنایتکار از همه این چیزها استفاده نکنید؟ اهداف این اجرا فریب دادن و دزدیدن راه شما در بازی تا حد امکان است.

هر زمان ممکن است فریب را انتخاب کنید، مطمئن شوید که پاداش بالایی در انتخاب قفل دارید و آنچه را که می خواهید از مردم بدون نیاز به ارضای درخواست های آنها بگیرید. اوه، و البته باید پنهان کاری را در اولویت قرار دهید. اگر قبلاً بازی را به عنوان یک گروه عادل و مفید از ماجراجویان تجربه کرده اید، مطمئناً این بازی دوم را بسیار متفاوت خواهید یافت.

برخی از بیلدهایی که برای این سبک بازی سازی مناسب هستند عبارتند از:

اگر این مسیر را دنبال کنید، آماده شوید تا بیش از چند نفر از ساکنان قلمرو را ناراحت کنید!

9 همه یا هیچ چیز بدون سلاح اجرا می شود

یک پیچ و تاب جادویی و بالقوه وحشتناک در مبارزه

Wizard در حالی که در Baldur's Gate 3 وارد Fighter می شود، در منوی سطح کاراکتر جادو می کند.

برای این دویدن‌ها، متعهد شوید که سلاح‌های خود را رها کنید و فقط از مشت یا جادوی خالص استفاده کنید. این یک چالش برای کسانی است که بیشتر از حالت Honor Mode می‌خواهند، یا شاید فقط یک چالش با ریسک پایین‌تر می‌خواهند در حالی که هنوز می‌توانند پیشرفت خود را حفظ کنند.

اگر عاشق مبارزات نزدیک هستید، از طرفداران هنرهای رزمی هستید یا شاید می خواهید از سلاح های بداهه بیشتری استفاده کنید، باید مسیر مبارزه بدون هیچ سلاحی را انتخاب کنید. از طرف دیگر، اگر شما یک کاربر پرشور جادو هستید که به ندرت از سلاح خود استفاده می کنید، باید ادامه دهید و متعهد شوید که از آن به طور انحصاری استفاده کنید.

برای اجرای تمام جادویی، این بیلدها را در نظر بگیرید:

برای اجرای هیچ چیز به جز مشت، این بیلدها را در نظر بگیرید:

8 معتبرترین اجرای ممکن

همیشه خودت باش

ماجراجوی Baldur's Gate 3 در Character Creator طراحی شده است

چرا به عنوان خودتان بازی نمی کنید؟ درست است. تا حد امکان 1:1 خود را در بازی قرار دهید. سعی کنید فقط انتخاب هایی را انجام دهید که واقعاً در بازی انجام می دهید. هرگز بارگذاری مجدد نکنید، و اجازه دهید تراشه ها در جایی که ممکن است بیفتند. آیا نمی خواهید بدانید که اگر در این موقعیت قرار می گرفتید، وضعیت شما چگونه بود؟

مربوط

دروازه Baldur’s 3: 8 ایده سرگرم کننده نقش آفرینی

احتیاط: برخی از اینها سخت خواهند بود.

این قطعاً یک دویدن پر هرج و مرج خواهد بود، بنابراین باید با اشتباه کردن و شاید حتی از دست دادن چند شخصیت راحت باشید. ایده پشت این دویدن این نیست که بهترین یا بدتر خود را نشان دهید، بلکه فقط باید از غرایز خود پیروی کنید و خودتان باشید. همینطور که هستی بیا و ببینیم کافی است یا نه.

7 اجرای درون شخصیتی

درباره بازیگران عجیب Baldur’s Gate 3 بیشتر بدانید

Gloomstalker Ranger Astarion، Hunter's Mark را به عنوان طلسم در Baldur's Gate 3 انتخاب می کند.

اگر یک بار بازی را انجام داده باشید، احتمالاً یک شخصیت مورد علاقه دارید. پس چرا بازی را از چشم آن شخصیت بازبینی نکنیم؟ دانش و عشق خود را نسبت به آن بازیگر منحصر به فرد با نزدیک نگه داشتن شخصیت آشنا تا حد امکان در حالت Origin آزمایش کنید.

این یک راه سرگرم کننده برای به دست آوردن درک عمیق تر از قهرمان انتخابی خود و حزب گسترده تر و شهروندان قلمرو است، و در عین حال گفتگوها و تعاملات منحصر به فردی را تجربه می کنید. همچنین بسیار جالب است که ببینیم شخصیت‌ها چگونه با یکدیگر تعامل می‌کنند بدون اینکه مانع تاو اغلب بر اکشن غالب باشد. بازیگر Origin را که ترجیح می‌دهید انتخاب کنید و از کاوش در دیدگاه آن‌ها در روایت در حال گسترش لذت ببرید.

6 حزب احضار اجرا

برای زنده ماندن باید بر مینیون های خود مسلط باشید

یک جادوگر دو جسد را در Baldur's Gate 3 زنده می کند

چه کسی به دیگران نیاز دارد، درست است؟ احتمالاً می توانید بدون کمک یک مهمانی متعادل، بازی را شکست دهید، تا زمانی که بتوانید ارتش خصوصی خود را احضار کنید. در این اجرا، شما خود را به چالش می‌کشید که فقط با احضارهای خود به شما کمک کند تا بازی را شکست دهید.

این بازی از نظر داستانی مطلقاً هیچ مزیتی ندارد و به شما فضایی می دهد تا تصمیم بگیرید با چه شخصیتی می خواهید به NPC ها نزدیک شوید. در عوض، این در مورد چالش مبارزه است. این یک گزینه بالقوه خوب برای کسانی از شماست که بازی را با سختی بالا شروع کرده‌اید و می‌خواهید چالش‌های رزمی منحصربه‌فرد دیگری داشته باشید.

شما قادر خواهید بود احضار خود را با موارد زیر به حداکثر برسانید:

5 Tactician (یا حالت افتخار) اجرا کنید

آیا برای سخت ترین چالش های بازی آماده اید؟

Sleight of Hand roll نشان دادن تاس های طلایی و پاداش های متعدد در Baldur's Gate 3

اگر یک بار بازی را انجام داده اید تا احساسی نسبت به مکانیک داشته باشید، حرکت منطقی بعدی این است که دوباره آن را روی سختی بالاتر امتحان کنید. Tactician به گونه ای طراحی شده است که شما را به رویکرد استراتژیک در هر مبارزه تشویق می کند و شما را تشویق می کند از محیط اطراف خود استفاده کنید و همچنین واقعاً در مورد ساخت و تجهیزات خود فکر کنید. دشمنان هم باهوش‌تر و هم سخت‌تر هستند.

مربوط

دروازه Baldur’s 3: 8 انتخابی که همه شما را به خاطر آنها قضاوت می کنند

انواع انتخاب هایی که حتی باعث می شود Durge ظاهری عجیب به شما بدهد.

به همین ترتیب، حالت Honor بسیار دشوار است. تنها یک فایل ذخیره در این حالت موجود است و هر بار که آن را بارگذاری مجدد می کنید حذف می شود، بنابراین اگر حزب شما شکست خورد باید کل بازی را دوباره شروع کنید. این حالت برای بازیکنانی طراحی شده است که قبلاً بازی را انجام داده اند و به دنبال تحت فشار قرار گرفتن هستند. اگر حالت Honor Mode را شکست دهید، یک تاس طلایی ویژه برای تصدیق موفقیت خود دریافت خواهید کرد، یک لمس شیک از کلاس.

4 بارد ران

Baldur's Gate 3 Three Halfling Bards and Dark Urge Halfling Bard

این یکی برای همه شماست که به دنبال احمق هستید. مفهوم؟ شما یک گروه تئاتری هستید که گرفتار اکشن وحشتناک و پرمخاطب Baldur’s Gate 3 شده‌اید. باردها انتخاب‌های دیالوگ منحصربه‌فردی دارند، بنابراین این اجرا به شما امکان می‌دهد از آن بهره ببرید و در عین حال خودنمایی‌ترین خود باشید.

برای اینکه واقعاً ماهیت یک بارد را به تصویر بکشید، مطمئن شوید که هرکسی را که به‌عنوان بارد استفاده می‌کنید مجدداً طبقه‌بندی کنید تا هر چهار نفر شما بارد باشید. این بازی را دشوارتر می کند و مهمانی شما را کاملاً نامتعادل می کند، اما این بخشی از سرگرمی است. محدود کردن مهمانی خود به هر کلاسی همیشه مضر است، اما باردها ممکن است غیرعملی‌ترین و دشوارترین انتخاب‌ها برای چنین چالشی باشند. خوش بگذره!

3 Dark Urge Commitment Run

معرفی Baldur's Gate 3 The Dark Urge

ممکن است یک Dark Urge (Druge) در سمت راست خفاش بازی کرده باشید. اگر قبلاً این کار را کرده باشید، شرمنده نیست. با این حال، حتی اگر قبلاً این مسیر تاریک را دنبال کرده باشید، به احتمال زیاد به هر انتخاب شیطانی منحصر به فردی که به شما داده شده است، متعهد نشده اید. در این دویدن، پیش بروید و خود را کاملاً به تاریک‌ترین خواسته‌هایتان بسپارید و ببینید که آنها شما را به کجا می‌برند، صرف نظر از هزینه.

حتی اگر در مورد تعهد کامل به آن مردد هستید، Druge افسانه‌های جالب زیادی را در مورد جهان فاش می‌کند و هرکسی که از بازی لذت می‌برد باید این کار را انجام دهد. در اینجا محتوایی وجود دارد که نمی‌توانید با هر نوع اجرای دیگری، از جمله یک NPC منحصربه‌فرد، تجربه کسب کنید.

2 نجات دهنده فرار کنید

Dame Aylin Lorroakan را در Baldur's Gate 3 شکست

سعی کنید بازی را انجام دهید و در عین حال هر فردی را که احتمالاً می توان ذخیره کرد، نجات داد. ما مطمئناً ادعا نمی کنیم که این کار آسانی خواهد بود و احتمالاً مجبور خواهید بود چندین بار بارگذاری مجدد کنید، اما این اجرا باید میزان تعامل شما با NPCها را به حداکثر برساند (به خصوص اگر همه کسانی که می توانند به Act 3 برسند).

مربوط

20 بازی که اگر دوست دارید Baldur’s Gate 3 باید بازی کنید

اگر آنچه را که تاکنون از Baldur’s Gate 3 مشاهده کرده اید دوست دارید، این بازی های عالی ممکن است همان چیزی باشند که به دنبال آن هستید.

به حداقل رساندن آسیب به عنوان فرصتی برای کشف برخی از راه حل های غیرخشونت آمیز بازی فکر کنید. علیرغم این واقعیت که ممکن است پایان های تلخ زیادی برای بازی وجود داشته باشد، برخی از پایان های نسبتاً دلپذیر نیز وجود دارد. پس این نیز فرصتی برای تلاش آگاهانه برای پایان های خوب است.

برخی از ساخت های مناسب برای ایده آل های این اجرا عبارتند از:

  1. پالادین (سوگند فداکاری)

  2. روحانی (حوزه زندگی)

  3. دروید (دایره زمین)

1 کشتن همه فرار کنید

دروازه Baldur's 3 Sarevok Anchev در دادگاه قتل بر تخت سلطنت نشست.

به کشتن هر موجود زنده روی نقشه به عنوان فرصتی برای انتخاب انتخاب هایی که در غیر این صورت نداشتید، و برای دیدن دیالوگ ها و صحنه های جدید فکر کنید. مطمئناً، می‌توانید این کار را به همان سادگی بازی کنید که «چیزی را ببینید و آن را بکشید»، اما فرصت‌های زیادی برای NPC‌ها وجود دارد که ابتدا یکدیگر را بکشند، و می‌توانید آنها را برای انجام این کار دستکاری کنید.

این فقط یک دویدن نیست که شما را ببیند همه کسانی را که با آنها روبرو می شوید پاک می کنید، سپس: این دویدن است که خیانت ها را به حداکثر می رساند. بهترین بخش در این مورد؟ شما هنوز هم می‌توانید تمام ماموریت‌ها را همانطور که انجام می‌دهید انجام دهید، جوایز را از این طریق دریافت کنید، و زمانی که به دور خود برگردید و شخصیت‌های مورد نظر را به هر حال بیرون بیاورید، بازدهی دو برابری دریافت کنید. تاکتیک‌های فریبنده‌تر می‌توانند سرگرم‌کننده‌تر از زور بی‌رحمانه باشند، و بازی مانند این به شما امکان می‌دهد تا یک رویکرد کاملاً متفاوت را در بازی کشف کنید.

سازه های خوب برای ایده آل های این اجرا عبارتند از:

بعد

دروازه بالدور 3: 8 تصمیم شیطانی تاریک

گاهی اوقات، شما می خواهید طرف شرور خود را در آغوش بگیرید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا