بازی

پیش نمایش Star Wars Jedi: Survivor

من رابطه پیچیده ای با جنگ ستارگان دارم. خوشبختانه، مال من شامل آزار و اذیت بازیگران یا تخیل جار جار بینکس نمی شود، اما به معنای تماشای همه چیز در سریال است، حتی اگر می دانم که اکثر آنها خیلی خوب نیستند. برای هر بخش بزرگی از رسانه‌های جنگ ستارگان مانند سه‌گانه اصلی، انتقام سیث، آخرین جدای، و ماندالوریان، چیزهای بدبو مانند ظهور اسکای واکر، کتاب بوبا فت و حمله کلون‌ها وجود دارد.


همانطور که دنیای لایو اکشن مختلط است، عشق واقعی من به جنگ ستارگان از بازی های ویدیویی ناشی می شود. بدبو هم در آنجا وجود دارد، اشتباه نکنید (با نگاهی به شما Masters of Teras Kasi)، اما بازی هایی مانند Battlefront و Force Unleashed جایی هستند که من برای اولین بار عاشق جنگ ستارگان شدم. از میان بسیاری از بازی‌های این فرنچایز، Jedi: Fallen Order همان بازی‌ای بود که به خاطر مبارزات عالی، شخصیت‌های قوی و البته قهرمان زیبایش، سخت‌تر از همه شکست خوردم.

گیمر ویدیوی روزبرای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

مطالب مرتبط: فراموش کردم چقدر سخت است The Star Wars Jedi: Fallen Order Opening Goes

به روز شده در 14 آوریل 2023: ما این مقاله را به‌روزرسانی کرده‌ایم تا پیش‌نمایش فیلم Star Wars Jedi: Survivor را در کنار بحثی در مورد امیدهایمان برای بازی بین جورج فاستر، رهبر اخبار و اریک سویتزر، ویرایشگر ویژگی‌ها، درج کنیم.

Fallen Order سهم نسبتاً خوبی از مشکلات داشت، اما به راحتی بهترین بازی تک نفره جنگ ستارگان موجود است و یک پایه قوی برای آینده است. خوشحالم که گزارش دهم، پس از چهار ساعت حضور عملی با Jedi: Survivor، به نظر می رسد که Respawn به هر شکلی که قابل تصور است بر این پایه ها بنا شده است. نیروی قوی با این یکی است.

پیش‌نمایش من حدود یک ساعت بعد از بازی انجام شد، درست زمانی که Cal و BD-1 در کوبوه، یک سیاره بیابانی جدید که به عنوان یکی از مکان‌های مرکزی بازی عمل می‌کند، سقوط کردند. Cal و BD-1 در ابتدا فقط در تلاش برای تعمیر آخوندک هستند، اما به زودی در مورد Tannalor، یک ناهنجاری مرموز که به سرعت به نیروی محرکه طرح تبدیل می شود، یاد می گیرند.

در حال حاضر نمی توانم چیز زیادی در مورد آن طرح بگویم، اما من شیفته این هستم که ببینم بعدی به کجا می رسد و تحت تأثیر شخصیت پر شخصیت Survivor در زمان کوتاه بازی من قرار گرفتم. Cal، Greez و BD-1 یک بار دیگر نکات برجسته هستند، اما Koboh یک شخص جالب برای صحبت در هر لحظه داشت، از Turgle عجیب قورباغه مانند تا شکارچیان جایزه و حتی یک یا دو Glup Shitto. این یک پیشرفت قابل توجه نسبت به بازی اصلی است که باعث می شود همه چیز باریک و لیزری روی خدمه Mantis متمرکز شود.

اگرچه در ابتدا از پیش‌نمایش منطقه‌ای که فکر می‌کردم خیلی از آن را دیده‌ایم کمی ناامید بودم، اما معلوم شد که تریلرهای قبلی به سختی سطح را خراش می‌دادند – Koboh کاملاً عظیم است.

کال کستیس در حال مشاهده مرین با استفاده از جادو، در Star Wars Jedi: Survivor

بدون اینکه زیاد از مسیر شکسته خارج شوم، هزاران محتوای جانبی اختیاری برای حفاری در مأموریت‌های جانبی مشابه (که به شایعات گفته می‌شود)، لوازم آرایشی برای پیدا کردن Cal و BD-1، اتاق‌های پازل برای تکمیل، و حتی مبارزات اختیاری در برابر چالش‌برانگیز پیدا کردم. دشمنان، مانند یک Rancor که در یک غار پیدا می شود. به جرات می توان گفت که قبل از اینکه موفق به ضرب و شتم آن شوم، چند بار لگد زد.

Fallen Order محتوای جانبی زیادی برای انجام دادن فراتر از مبارزات اختیاری و برخی مجموعه‌های غیرجالب نداشت، بنابراین خوشحالم که می‌بینم این بار به وضوح مورد توجه قرار گرفته است. این یک موضوع واضح در Survivor را نشان می دهد – بهبود مواردی که در بازی گذشته کار نکرد و آن را به 11 تبدیل کرد.

سفر سریع آغاز شده است، صعود تسریع شده است، سفارشی‌سازی دیگر فقط مجموعه‌ای از کت‌های بارانی وحشتناک نیست، رنگ‌های شمشیر نوری از همان ابتدا بازمی‌گردند، و کاوش پاداش‌های معنی‌داری را ارائه می‌دهد، فقط به نام چند. اگر چیزی بود که در مورد بازی اصلی دوست نداشتید، به احتمال زیاد Survivor آن را بهبود بخشیده است.

خوشبختانه، Survivor فقط به دنبال تغییر چیزی نیست که در بازی اصلی کار نمی کرد، بلکه بر روی بهترین عناصر خود نیز ساخته شده است. نبرد الهام گرفته شده از Dark Souls یکی از بزرگترین جذابیت های Fallen Order بود و به لطف مواضع جدید و قدرت های مؤثرتر نیرو، با قدرت کامل به اینجا بازمی گردد.

بزرگ‌ترین اضافه‌شده‌ای که برای امتحان کردم، حالت Dual Wield بود، که به کال اجازه می‌دهد از دو Lightsaber به طور همزمان در سبک بازی «سقف مهارت بالا» استفاده کند. در این حالت، حملات کال بسیار سریعتر اما با برد کمتری انجام می شود که باعث می شود کال مانند یک توپ شیشه ای احساس کند. حداقل زمانی که او از یک نیروی جدید برای کاهش سرعت زمان و مقابله فوری با هر چیزی که به سمت او پرتاب می شود استفاده نمی کند – پس او بیشتر شبیه یک توپ معمولی است.

حتی بدون موضع Blaster و Crossguard، که به نظر می رسد باز شدن قفل در اواسط بازی باشد، مبارزه Survivor در حال حاضر بسیار زیباتر از قبل به نظر می رسد، به خصوص وقتی که با قدرت های جدید Force مانند توانایی برگرداندن یک نفر به طرف خود و کاهش سرعت کامل زمان ترکیب شود. . هر برخوردی احساس منحصر به فردی دارد، چیزی که نمی‌توان برای Fallen Order گفت. این را با چابکی کال ترکیب کنید، و Survivor از هر نظر بازی کردن بهتر است.

JediSurvivor (1)-1

تنها نگرانی من از زمانی که با Jedi داشتم: Survivor بدجنس بودن آن بود که بزرگترین مشکل Fallen Order نیز بود. این بار به هیچ وجه بد نیست، با حرکت و نبرد به طور کلی احساس نرم‌تر می‌شود، اما برخی از انیمیشن‌ها کمی ضعیف‌تر به نظر می‌رسند و افت فریم ثابتی داشتند. ساختنی که من بازی کردم قبل از عرضه بود و بازی هنوز طلایی نشده است، بنابراین امیدوارم زمان اضافی ناشی از تأخیر کمی به صیقل دادن چیزها بگذرد تا از تکرار اشتباه Fallen Order جلوگیری شود.

همانقدر که من عاشق بزرگی کوبو هستم، امیدوارم که Survivor خودش را کش ندهد هم نازک با محتویات جانبی این برای چیزی که اساساً دنیای هاب بازی است منطقی است، اما امیدوارم Respawn به همان اندازه که روی تمام شایعات و محتوای اختیاری تمرکز می کند، روی تلاش اصلی تمرکز کند – امیدواریم که از نظر شرایط بیشتر شبیه Assassin’s Creed 2 باشد تا Assassin’s Creed Ragnarok. دامنه

جدای از مسائل فنی، تغییرات زیادی که در Survivor انجام شده است، باعث شده است که بازی کاملاً بهتر و رضایت بخش تر باشد. ممکن است هیچ تغییر اساسی در فرمول ایجاد نکند، اما از هر نظر بزرگتر و بهتر از نسخه اصلی است. تنها کاری که باید انجام دهد این است که فرود را به داستان خود بچسباند و به نظر می رسد که لحظه امپراتوری Jedi به عقب می زند.

سلب مسئولیت: EA سفر مطبوعاتی و اقامت برای این پیش نمایش را تامین مالی کرده است.

بعدی: فاینال فانتزی 14: بالاخره سرورها را پرت کردم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا