شبکه های اجتماعی

BharatPe 3 مدیر ارشد را در بحبوحه نبرد قانونی با اشنیر گروور منصوب می کند

پلت فرم فین تک محدود به IPO بهارات پی سه انتصاب کلیدی به همراه استخدام را اعلام کرد دیوار آمبوج به عنوان افسر ارشد امنیت اطلاعات (CISO)، در حالی که با یکی از بنیانگذاران سابق درگیر یک نبرد قانونی است اشنیر گروور در دادگاه عالی دهلی

BharatPe همچنین انتصاب را اعلام کرد راهول بهاتیا به عنوان رئیس حسابرسی داخلی و راویندر اوبروی به عنوان رئیس انطباق.

Shashvat Nakrani، یکی از بنیانگذاران BharatPe، گفت: «از آنجایی که ما بر آماده سازی IPO تمرکز می کنیم، اطمینان از حفظ حریم خصوصی داده ها، امنیت سایبری، حاکمیت شرکتی و انطباق با بالاترین اولویت برای ما ضروری است.

همچنین بخوانید

نحوه تنظیم هشدار برای فیلم های آینده در برنامه Paytm
Paytm PhonePe Google Pay در مذاکرات با RBI در مورد توسعه، سقف سهم بازار UPI NPCI را تقسیم کرد

او افزود: “من مشتاقانه منتظر همکاری با هر سه رهبر هستم زیرا ما BharatPe را به عنوان یک برند مورد اعتماد میلیون ها نفر در سراسر کشور می سازیم.”

Bhalla نزدیک به دو دهه تجربه با برندهایی مانند IndiGo Airlines دارد. فناوری اطلاعات بانک رزرو (ReBIT) و Bharti Airtel، با تمرکز قوی بر امنیت اطلاعات، و همچنین حریم خصوصی و حفاظت از داده ها.

Bhatia حدود 17 سال تجربه در حوزه حاکمیت، ریسک و انطباق (GRC) در بخش خدمات مالی دارد، در حالی که Oberoi یک کهنه کار صنعت با نزدیک به 23 سال تجربه در خدمات مالی، بانکی و همچنین شرکت های بیمه است.

BharatPe که در سال 2018 تأسیس شد، در حال حاضر به 1 کرور تاجر در بیش از 400 شهر خدمات ارائه می دهد.

این شرکت پیشرو در UPI تراکنش های آفلاین، پردازش بیش از 18 کرور تراکنش UPI در ماه (با ارزش پردازش تراکنش سالانه بیش از 24 میلیارد دلار در پرداخت).

این شرکت پرداخت وام های نزدیک به 8500 کرور روپیه را به بیش از 450000 بازرگان تسهیل کرده است.

پلتفرم فین‌تک نیز مجوز اصولی را از این شرکت دریافت کرد بانک رزرو هند (RBI) به عنوان یک جمع کننده پرداخت آنلاین (PA).

در حال حاضر، این شرکت پس از شکایت از او و خانواده اش به اتهام برداشتن وجوه شرکت به ارزش 88.6 کرور روپیه، درگیر یک نبرد قانونی با یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل سابق خود گروور است.

دادگاه عالی دهلی در این ماه از وکیل گروور درخواست کرد تا به موکلش (گروور) توصیه کند که پس از پایان دادن به شرکت فین‌تک در حین استماع دادخواستی که توسط شرکت ارائه شده بود و به دنبال دستوری برای جلوگیری از اظهارات توهین‌آمیز گروور و خویشاوندانش علیه شرکت بود، احترام بگذارد. و تسکین های دیگر

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا