بازی

نحوه تکمیل کوئست جانبی بسته پهپاد در Hi-Fi Rush

لینک های سریع

  • کجا می توان این تلاش جانبی را پیدا کرد؟
  • چگونه ماموریت را کامل کنیم

پس از جمع آوری تمام قطعات Life Gauge در بازی، می توانید قفل دستاورد “من فکر می کنم فعلاً سلامت کافی است” را باز کنید. سه ماموریت جانبی وجود دارد که می توانید انجام دهید Hi-Fi Rushو پس از تکمیل هر سه آنها، می توانید قفل دستاورد “من آدم خوبی هستم که دوست دارد کمک کنم” را باز کنید.


مرتبط: راهنمای مکان یابی Hi-Fi Rush: Electric Reverb Core Piece

در فصل Track 5: Breakin’ Out می‌توانید یک تلاش جانبی انجام دهید و انجام آن به شما یک Life Gauge Piece پاداش می‌دهد. برای تکمیل این کوئست جانبی در مکان‌های مختلف در مسیر 5، باید ده بسته پهپاد مختلف پیدا کنید. پس از جمع‌آوری چهار قطعه Life Gauge مختلف، می‌توانید سلامت پایه خود را افزایش دهید.

گیمر ویدیوی روز

کجا می توان این تلاش جانبی را پیدا کرد؟

نقطه شروع تلاش نزدیک به نقطه تخم ریزی شما است، اندکی پس از عبور از برج های تکه پیتزا که در جهت عقربه های ساعت می چرخند، با بخشی روبرو می شوید که باید سه کره چشم را در آن ثابت کنید. خواهید دید روباتی به نام Tec-78 پس از شروع گفتگو با او می توانید به دنبال بسته های پهپاد بگردید.

پکیج پهپاد 1

چای در حال اجرا در پکیج 1

اولین بسته درست در زیر جایی که شما تلاش جانبی را آغاز می کنید قرار دارد. به طور دقیق تر، اولین پهپاد درست در کنار درب Spectra 5 قرار دارد. هنگامی که برای اولین بار وارد این منطقه با تعداد زیادی کره چشم و یک برج بلند می شوید، وجود دارد. Tech-78 در سمت چپ شما و مغازه نعناع در سمت راست شما.

بپرید پایین پشت مغازه نعناع فلفلی، و تعدادی گرافیتی در آنجا خواهید یافت. پس از چرخش، Spectra Door 5 و پکیج Drone را دقیقا در کنار آن خواهید دید.

پکیج پهپاد 2

چای در حال دویدن در پکیج پهپاد

وقتی به مرکز این برج رسیدید، Tec-78 همچنان با چیزهای خود در آنجا سروکار دارد و برای دریافت بسته دوم Drone باید کمی اوج بگیرید. هنگامی که برای اولین بار وارد برج می شوید، یک وجود خواهد داشت ذخیره سازی اطلاعات یخچال مانند در سمت چپ شما، تو می توانی روی آن بپرید تا به طاقچه بالا برسید.

بسته پهپاد بعدی خود را در این تاقچه خواهید دید.

پکیج پهپاد 3

چای زیر بسته پهپاد 3 ایستاده است

شما یک درب ترکیبی پیدا خواهید کرد در سمت راست شما پس از پایین آمدن آسانسور در Security Node Chamber 02 و پکیج بعدی پهپاد درست پشت درب ترکیبی قرار دارد.

پکیج پهپاد 4

چای در حال اجرا در پکیج 4

دری را خواهید دید که با نوار چسب سایبری در سمت راست شما مسدود شده است بعد از اینکه تعمیر کردی گره امنیتی 02، و دو پهپاد خود ویرانگر. وقتی نزدیک شوید در باز می‌شود و می‌توانید بسته بعدی هواپیمای بدون سرنشین خود را در لوله سمت چپ پیدا کنید.

پکیج پهپاد 5

چای در حال اجرا در پکیج پهپاد 5

باید به راست بپیچید و دکمه را فشار دهید بعد از تو شکستن درب زرهی مسیر 01 با کمک ماکارون پس از عبور از مسیری که دکمه ایجاد می کند، به عقب برگردید و به پشت سر خود نگاه کنید. شما باید از Magnet Grab خود استفاده کنید و می توانید بسته بعدی Drone خود را ببینید.

پکیج پهپاد 6

چای در حال اجرا در پکیج 6

در سکوی بالای Route 01 با گروهی از دشمنان مبارزه خواهید کرد و پس از شکست دادن آنها، دو مسیر وجود دارد که می توانید طی کنید. تو باید آن را بدون دکمه بردارید، و یک در زرهی را خواهید دید. با کمک ماکارون در را بشکنید، و یک قطعه هسته Reverb الکتریکی را در گوشه اتاق خواهید دید. به گوشه پشت سرت نگاه کن، و بسته بعدی Drone را خواهید دید.

پکیج پهپاد 7

چای در حال اجرا در پکیج 7

پس از جمع آوری بسته پهپاد در اتاق Electric Reverb Core Piece، به جایی که از آن آمده ای برگرد و سپس دکمه را فشار دهید از جامپ پد استفاده کنید. شما خواهد شد به گره امنیتی 01 برسید، پس از شکست دادن دشمنان در اینجا، بدون عبور از در به راست بپیچید.

سعی کنید بدون اینکه به زمین بیفتید مسیر خود را طی کنید و بعد از در به چپ بپیچید. بسته پهپاد بعدی خود را خواهید دید در کنار ژنراتوری که فقط Korsica قادر به راه اندازی آن است.

پکیج پهپاد 8

چای در حال پریدن از اتاق مخفی بسته 8 پهپاد

درب خروجی قفل خواهد شد بعد از اینکه نود 01 را تعمیر کردید، و شما نیاز خواهید داشت از طریق دریچه از آنجا خارج شوید که نعناع فلفلی را برای شما پیدا می کند. پس از ورود به این دریچه، بازی شما دو بعدی خواهد بود و پس از عبور موفقیت آمیز لیزرها، یک اتاق مخفی که در آن شما می توانید پیدا کنید شکسته مدار آرمسترانگ، یک NPC محقق منابع انسانی و پکیج بعدی پهپاد.

پکیج هواپیماهای بدون سرنشین 9

ضربه زدن چای به بسته 9 پهپاد

بسته بعدی هواپیمای بدون سرنشین شما در مسیر 03 قرار دارد. پس از فعال کردن آن، پشت گره را بررسی کنید و بسته بعدی هواپیمای بدون سرنشین خود را با یک بسته اضافی پیدا خواهید کرد. شکسته مدار آرمسترانگ آنجا.

پکیج پهپاد 10

چای در حال اجرا در پکیج 10

بعد از اینکه گره را در مسیر 03 تعمیر کردید، به راه خود ادامه دهید. لیزرهای امنیتی شما را اسکن می کنند و سپس کف برای شما باز می شود تا مهارت های پارکور خود را به نمایش بگذارید. راه خود را به طرف دیگر برسانید و موج بعدی روبات های خود را شکست دهید.

قبل از سوار شدن به آسانسور، به چپ بپیچید و به سمت ربات تمیز کننده بروید. پس از رسیدن به سکو با ربات تمیزتر، آخرین بسته پهپاد خود را خواهید دید.

پس از کشتن ربات ها، بیشتر مراقب باشید که تصادفاً سوار آسانسور نشوید.

چگونه ماموریت را کامل کنیم

چای در بالای مانع می پرد

پس از جمع‌آوری تمام بسته‌های هواپیمای بدون سرنشین، با یک پاپ آپ به شما اطلاع داده می‌شود که «همه بسته‌ها را جمع‌آوری کردید!». اکنون به منطقه اصلی که در آن تلاش را شروع کرده اید بازگردید و گفتگو را با Tec-78 آغاز کنید. او خواهد به شما با سنج زندگی پاداش می دهد.

بعدی: Hi-Fi Rush: بهترین تراشه ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا