بازی

Hi-Fi Rush Ester Egg به شیطان در 3 اعلامیه اشاره می کند

نشانه ای از چیزهای آینده، یا اشاره به گذشته؟


علیرغم اینکه از نظر لحن و ژانر متضاد هستند، Hi-Fi Rush و The Evil Within توسعه دهنده یکسانی دارند. Tango Gameworks استودیویی بود که به‌خاطر عناوین ترسناک‌ترش شناخته می‌شد، قبل از اینکه همه را با Chai و گروهش شوکه کند، The Evil Within 2 و Ghostwire: Tokyo را توسعه داده بود. حتی در سرتاسر Hi-Fi Rush، شخصیت The Evil Within، سباستین کاستلانوس، چند نشانه وجود دارد، زیرا می‌توانید او را به شکل ربات در سطوح مختلف پیدا کنید.


با این حال، به نظر می‌رسد که ربات سباستین تنها اشاره‌کننده به سری پریمیوم ترسناک بقای تانگو نیست، زیرا این کشف دوم به نظر می‌رسد خبر بسیار خوبی برای همه افرادی باشد که هنوز انگشتان خود را روی The Evil Within 3 روی هم گذاشته‌اند. اولین بار توسط GamesRadar به اشتراک گذاشته شد. در پایان Hi-Fi Rush، سوار آسانسور می‌شوید و به سمت دفتر بد اصلی می‌روید تا یک مسابقه اوج بگیرید. هنگامی که به طبقه صحیح رسیدید، یک صفحه نمایش به طور خلاصه نشان داده می شود که شماره طبقه را به چای می گوید.

گیمر ویدیوی روز

مطالب مرتبط: I Love That Tango Gameworks هرگز یک بازی مشابه را دو بار نمی سازد

مهمتر از آن، در پایین صفحه نمایش، یک خبر فوری بسیار جالب وجود دارد که می گوید «عاقبت فرنچایز محبوب بازی های ترسناک بقا اعلام شد». این به طور مستقیم به The Evil Within 3 اشاره نمی کند، اما با توجه به مدت زمانی که از بازی دوم می گذرد، کمی عجیب است که اگر فقط اشاره ای کوچک به بازی های قبلی این سری باشد، درج شود. به علاوه، این بازی قبلاً به طور آشکار به ربات سباستین به The Evil Within اشاره می‌کند، بنابراین اینطور نیست که Tango Gameworks فقط خجالتی باشد.

صفحه نمایش آسانسور Hi-Fi Rush

مطمئناً غیرممکن نیست که The Evil Within 3 در حال حاضر در حال توسعه باشد، مخصوصاً با توجه به اینکه Ghostwire: Tokyo در ابتدا قرار بود سومین بازی از این سری باشد قبل از اینکه در طول توسعه آنقدر تغییر کند که تبدیل به یک بازی خاص خود شود. تنها به این دلیل که Ghostwire: Tokyo منتشر شده است، لزوماً به این معنی نیست که The Evil Within 3 رها شده است، و این جزئیات کوچک در Hi-Fi Rush می تواند به این معنی باشد که ممکن است در آینده نزدیک اعلامیه ای دریافت کنیم. به هر حال انگشتان رد شده

بعدی: هرگز گیمرها را نخواهم بخشید اگر بگذارند Suns نیمه شب شکست بخورد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا