بازی

Hi-Fi Rush دارای تصویری از شخصیت The Evil Within است

به نظر نمی رسد که ربات بودن سباستین را زیاد جذب کرده باشد.


Hi-Fi Rush تصویری کوتاه از نسخه‌های رباتیک سباستین و اودا از The Evil Within را ارائه می‌کند که با سخنرانی‌های طولانی درباره اینکه چقدر جهان بیمار و تاریک است، کامل می‌شود.


دیروز، Xbox اولین Developer_Direct خود را برگزار کرد و جزئیات بیشتری را در مورد Redfall، Minecraft Legends، Forza Motorsport و نسخه بعدی از The Elder Scrolls Online فاش کرد. بزرگترین غافلگیری این نمایش، بدون شک، رونمایی و متعاقباً انتشار Hi-Fi Rush، یک رگه‌بازی ریتم از Tango Gameworks بود.

مطالب مرتبط: Halo Infinite سزاوار شکست نبود

جدا از اینکه در یک نفس آشکار و منتشر شد، شاید شگفت‌انگیزترین چیز در مورد Hi-Fi Rush این باشد که از همان توسعه‌دهندگانی است که The Evil Within و Ghostwire Tokyo را به ما دادند. ممکن است به نظر جدایی بزرگ برای Tango Gameworks باشد، اما به نظر می‌رسد که استودیو ریشه‌های خود را فراموش نکرده است، زیرا تصویری کوتاه از دو شخصیت اصلی The Evil Within وجود دارد.

گیمر ویدیوی روز

همانطور که توسط کاربر توییتر WolfMoon35 اشاره شده استنسخه‌های روباتیک سباستین و جوزف که با نام‌های SEB-AAA و JSF-001 شناخته می‌شوند را می‌توانید در سطح دوم بازی مشاهده کنید و به نقاشی دیواری Rekka، یکی از شرورهای بازی نگاه کنید. در تعامل با آنها می بینید که این زوج در مورد اینکه آیا تصویر روی دیوار برای آنها انگیزشی است یا برای Rekka صحبت می کنند، و اینکه Seb فقط سعی دارد دنیای “بیمار، تاریک، غمگین” را به مکانی بهتر تبدیل کند. به نظر می رسد که او در آن زمان تغییر چندانی با The Evil Within نکرده است.

این تنها جایی نیست که SEB-AAA و JSF-001 را می‌توان یافت. همانطور که توسط YouTuber Jigzaw_Killer مشاهده شد، این جفت نیز کمی بعد در بازی در کنار نشت نفت بزرگ دیده می شود. در اینجا، سب در مورد “هزینه پیشرفت” و اینکه چگونه باید قبل از لغزش کسی، آشفتگی را پاک کند، صحبت خواهد کرد. این احتمال وجود دارد که این دو در سایر نقاط بازی نیز ظاهر شوند، اگرچه تا کنون فقط این دو نمونه پیدا شده است.

بعدی: دنباله Cyberpunk 2077 باید روی روان‌پریشی سایبری تمرکز کند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا