بازی

مردم پس از لغو سال 2023 خاطرات E3 مورد علاقه خود را به اشتراک می گذارند

Rate this post

E3 سرانجام شب گذشته پس از خروج تعدادی از ناشران مشهور لغو شد و به نظر می رسد که ممکن است آخرین میخ در تابوت برای این رویداد به طور کلی باشد. با توجه به اینکه بسیاری از افراد انتظار دارند که E3 هرگز به همان شکل قبلی خود باز نگردد، آنها در طول سال ها بهترین خاطرات خود را از این رویداد به اشتراک می گذارند.


مطالب مرتبط: بدون سه بزرگ، زمان آن رسیده است که E3 را دوباره برند کنید

رادک گرابوفسکی، مدیر روابط عمومی جهانی CD Projekt Red عکسی از غرفه اصلی Witcher در توییتر منتشر کرد. این نسبتاً بی ضرر است، یک میز و صندلی کوچک در مقابل یک پوستر بزرگ با یک نسخه نمایشی از بازی وجود دارد که آماده بازی در یک دستگاه رایانه ای نسبتاً استاندارد است. حتی یکی از نظر دهندگان آن را به مطب دکتر تشبیه کرده است. اما همان بازی اول The Witcher 2 و 3 را هدایت کرد و این سری را به محبوبیت تازه‌ای افزایش داد.

گیمر ویدیوی روزبرای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

در همین حال، کالوم آندروود، یکی از بنیانگذاران IndieBI، عکسی از اولین و آخرین E3 خود در نه سال پیش منتشر کرد که در آن، شیگرو میاموتو، خالق ماریو، Oculus Rift را نشان داد. می‌توانید او را ببینید که با یک کنترلر در دست، با هدست نشسته است، در حالی که جمعیتی دور هم جمع می‌شوند تا ببینند نظرشان چیست.

آرتور گیز، بنیانگذار Polygon، عکسی برای به اشتراک گذاشتن نداشت، اما در عوض یک داستان مفید داشت. در سال 2014، او پسری را پشت یک میز دید که با یک “کیف کوچولو کوچک” سعی داشت هیجان زده شود، اما با توجه به اینکه این E3 “برای افراد عادی طراحی نشده بود”، کار زیادی برای آنها وجود نداشت.

بنابراین، آرتور به غرفه اکتیویژن رفت و از نماینده آژانس درخواست کمک کرد، و در حالی که Call of Duty برای نشان دادن یک بچه کوچک آنقدر بالغ بود، آنها یک غرفه Destiny داشتند – بچه آن را دوست داشت، و حتی با چند کیف به خانه رفت. از یادگاری ها

به نظر می رسد کمتر و کمتر احتمال دارد که E3 در سال 2024 و پس از آن ادامه یابد و جشنواره بازی تابستانی و استریم های ناشری جداگانه جای آن را بگیرد، اما حداقل برای کسانی که شانس رفتن را پیدا کردند، این خاطرات ارزشمند وجود دارد که باید آن ها را حفظ کنند.

بعدی: من از نظر احساسی برای بازی ریتم دایناسور عجیب و غریب در PAX آماده نبودم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا