شبکه های اجتماعی

والمارت بیشترین مالیات یک میلیارد دلاری را برای انتقال پایگاه PhonePe به هند پرداخت کرد

والمارت این شرکت اخیراً تأیید کرد که قبلاً بیشتر مالیات تقریباً یک میلیارد دلاری بدهی پس از آن را به دولت هند پرداخت کرده است پرداخت های دیجیتال شرکت PhonePe، که خرده فروش آمریکایی از طریق آن مالکیت دارد فلیپ کارت، دفتر مرکزی خود را از سنگاپور به هند منتقل کرد.

والمارت در سال 2018 سهام کنترلی در غول تجارت الکترونیک هند Flipkart را خریداری کرد و مالکیت PhonePe را به آن بخشید. این شرکت ماه گذشته اعلام کرد که جداسازی PhonePe از Flipkart را تکمیل کرده است و افزود که سهامدار اکثریت هر دو شرکت باقی خواهد ماند.

یک منبع آگاه مستقیم: «وال‌مارت قبلاً بیشتر 78 میلیارد روپیه (943.01 میلیون دلار) را که به‌عنوان مالیات بر عایدی سرمایه پس از فروش سهام خود در شرکت سنگاپور توسط سرمایه‌گذاران PhonePe و سرمایه‌گذاری در مؤسسه هندی پس از تغییر محل اقامت متحمل شده بود، پرداخت کرده است. این موضوع به رویترز گفته است.

همچنین بخوانید

مایکروسافت در استارتاپ حمل و نقل خودکار Gatik سرمایه گذاری می کند
اندی جاسی، مدیرعامل آمازون می‌گوید اخراج‌های آمازون بر بیش از 18000 کارمند تأثیر می‌گذارد

Walmart هیچ جزئیات دیگری در مورد پرداخت ارائه نکرد.

سخنگوی PhonePe در بیانیه ای تایید کرد که والمارت و سایر سرمایه گذاران صورتحساب مالیات بر عایدی سرمایه را پرداخت کرده اند و افزود که این “استراتژی بلندمدت درست” است.

Moneycontrol در سال گذشته گزارش داد که PhonePe در یک دور به رهبری 12 میلیارد دلار سرمایه جمع آوری کرده است. جنرال آتلانتیک. این شرکت فین تک آخرین بار در دسامبر 2020 حدود 5.5 میلیارد دلار ارزش داشت.

بلومبرگ قبلا گزارش داده بود که والمارت و سایر سرمایه گذاران PhonePe پس از تغییر محل اقامت خود باید نزدیک به 1 میلیارد دلار بپردازند.

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا