چه طور

نحوه دریافت ویجت شمارش معکوس

افزودن a تایمر شمارش معکوس ساده برای وب سایت صفحات فرود سریع، روان است و نیاز به کدنویسی صفر دارد و مزایای بازاریابی و تبلیغاتی زیادی دارد.

اگر مطمئن نیستید مراحل زیر را طی می کنیم نحوه اضافه کردن ویجت شمارش معکوس برای عمومی کردن یک پیشنهاد، تاریخ راه اندازی یا رویداد.

یک تایمر شمارش معکوس برای وردپرس ایجاد کنید

اولین قدم ایجاد یک حساب POWR است – ثبت نام هزینه ای ندارد و می توانید این کار را با فیس بوک، گوگل یا آدرس ایمیل انجام دهید. از آنجا، باید به پنل مدیریت وردپرس خود دسترسی داشته باشید و مراحل زیر را دنبال کنید:

  • تصمیم بگیرید که می‌خواهید تایمر شمارش معکوس شما به کجا برود—در صورت نیاز یک صفحه فرود یا یک صفحه محصول را انتخاب کنید.
  • سپس، به نقطه ای که ویجت شما ظاهر می شود بروید و روی “Plus” کلیک کنید.
  • کد نویسی پلاگین POWR خود را کپی کنید و آن را در پنجره پاپ آپی که با انتخاب “Formatting” پینگ می شود، قرار دهید.
  • صفحه خود را به روز کنید و کارتان تمام شد!

این واقعاً ساده است. همه پلاگین‌ها و ویجت‌های POWR به گونه‌ای طراحی شده‌اند که بدون درز، نصب آسان و بدون کدنویسی باشند، بنابراین شما فقط به چند دقیقه زمان نیاز دارید تا شمارش معکوس خود را دریافت کنید.

در ادامه توضیح می دهیم نحوه ایجاد یک تایمر شمارش معکوس پنج دقیقه ای برای فروش فوری یا هشدار دادن به مشتریان در مورد زمان قطع برای حمل و نقل در روز بعد.

سفارشی کردن ویجت شمارش معکوس وب سایت

زیبایی ویجت شمارش معکوس این است که این افزونه نسبتاً ساده می تواند تأثیر قابل توجهی بر رفتارهای مشتری داشته باشد، فوریت، انحصار و تشویق به اقدام سریع را نشان دهد. می توانید تایمر خود را به چند روش سفارشی کنید:

  • تاریخ یا زمان شروع و پایان را انتخاب کنید.
  • نمایش یک پیام قبل یا بعد از تایمر.
  • دکمه های CTA را در زیر شمارش معکوس اضافه کنید.
  • رنگ ها و سبک های دکمه را انتخاب کنید.

ابزارهای طراحی سفارشی به شما کمک می‌کنند یک ویجت شمارش معکوس سفارشی مطابق با رنگ‌های وب‌سایت، نام تجاری و طرح‌بندی خود ایجاد کنید، بنابراین می‌توانید تایمر خود را طوری تنظیم کنید که هر روز برای یک دوره محدود، در طول چندین هفته یا برای پارامترهای خاص اجرا شود.

مزایای افزودن پلاگین تایمر شمارش معکوس

ویجت‌های حرفه‌ای تایمر شمارش معکوس دارای طیف وسیعی از ویژگی‌ها و قالب‌ها هستند تا بتوانید یک پیشنهاد یا اعلامیه ویژه برای هر هدفی ایجاد کنید. مزیت یک افزونه این است که تایمر شمارش معکوس شما می تواند تقریباً بلافاصله بدون استخدام توسعه دهنده یا تلاش برای فکر کردن به مفاهیم طراحی از ابتدا فعال شود.

پلتفرم آنلاین ما به شما نشان می‌دهد که ویجت شمارش معکوس شما چگونه به نظر می‌رسد، بنابراین می‌توانید با قالب‌بندی و مکان‌ها بازی کنید و قبل از هر تصمیمی جلوه تمام شده را ببینید. قالب‌های پلاگین بسیار مفید هستند و از بهترین روش‌ها از نظر اندازه و شکل دکمه‌ها، قالب‌های متن و قرارگیری استفاده می‌کنند. می توانید از آنها به عنوان الهام استفاده کنید.

ویژگی های تایمر شمارش معکوس

در حال بررسی گزینه‌های خود برای افزایش تبدیل‌ها، ایجاد تعامل یا افزایش جذب یک پیشنهاد هستید؟ در اینجا برخی از ویژگی هایی وجود دارد که می توانید از آنها به خوبی استفاده کنید:

  • پیام‌های شمارش معکوس: افزودن متن قبل، حین، و بعد از شروع و پایان شمارش معکوس می‌تواند زمان پایان رویداد یا شمارش معکوس را مشخص کند و زمان پایان فروش را تأیید کند.
  • طرح‌بندی‌های سفارشی: می‌توانید یک بنر ثابت را در بالا یا زیر متن صفحه خود درج کنید یا تایمر را در هر نقطه از صفحه فرود خود جاسازی کنید تا تایمر حتی زمانی که بازدیدکننده شما پیمایش می‌کند قابل مشاهده باشد.
  • شمارش معکوس جهت دار: تایمرهای ما می توانند به سمت بالا یا پایین شمارش کنند، بنابراین اگر فقط چند محصول یا اسلات باقی مانده باشد، می توانند به عنوان علامتی برای اندازه گیری خریدها، نظارت بر تقاضا یا انتقال فوریت عمل کنند.

شمارش معکوس متحرک می‌تواند تأثیر تایمر شما را با سبک‌ها و قالب‌های متعدد برای افزایش علاقه و ادغام با مضامین برند شما افزایش دهد.

برنامه های کاربردی برای ویجت های شمارش معکوس آنلاین

تایمرهای شمارش معکوس صرفاً برای رویدادهای حساس به زمان، پیشنهادات فروش یا تبلیغات استفاده نمی‌شوند – می‌توانید روزانه از یک تایمر استفاده کنید تا اطمینان حاصل کنید که مشتریانتان می‌دانند چه زمانی باید بررسی کنند که آیا می‌خواهند سفارششان در همان روز ارسال شود یا خیر.

در اینجا برخی از محبوب ترین کاربردهای تایمر شمارش معکوس آورده شده است:

  • فروش فلش: تایمرهای شمارش معکوس می توانند پیامی را نشان دهند که توضیح می دهد تخفیف چقدر طول می کشد یا بخرید-یکی رایگان بگیرید.
  • محدودیت‌های تحویل: اگر تحویل همان روز یا روز بعد را ارائه می‌دهید، یک تایمر شمارش معکوس با مشخص کردن 100٪ مشخص می‌کند که بازدیدکننده شما چه مدت باید پرداخت کند، از سردرگمی جلوگیری می‌کند.
  • نسخه‌های محدود: محصولی که فقط برای سفارش یا پیش‌سفارش برای دوره‌ای محدود در دسترس است، اغلب زمانی به فروش بسیار بالاتری دست می‌یابد که مهلت به وضوح در کنار اطلاعات محصول نمایش داده شود.

کتابخانه گسترده پلاگین POWR طیف وسیعی از ابزارهای حرفه ای را برای کمک به بهبود تبدیل، تعامل و فروش ارائه می دهد – تایمر شمارش معکوس یک منبع همه کاره با کاربردهای بالقوه تقریباً بی پایان است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا