چه طور

چگونه از طریق صفحه فروش خود تبدیل ها را افزایش دهید

اینکه آیا صفحات فروش تبدیل می شوند یا خیر، بسیاری از حرفه ای ها را نگران می کند زیرا بسیاری از مسائل حیاتی به آن بستگی دارد، اما آیا باید صفحه فروش خود را به کمال برسانید و از ترفندهای مختلف استفاده کنید و آیا همه چیز اینقدر پیچیده است؟

در این مقاله، جنبه های ضروری برای ایجاد یک صفحه فروش بهینه شده با کمک کپی رایتینگ را مورد بحث قرار خواهیم داد و به بهترین نکاتی که می تواند به شما کمک کند تا بهبود قابل توجهی داشته باشید تبدیل های فروش

منبع

جنبه های اصلی برای نوشتن نسخه ای که تبدیل می شود باید در نظر بگیرید

مطابق با مدیریت پیوندها، خدمات بک لینک یک راه عالی برای رشد وب سایت شما است. با این حال، صفحه فروش جنبه متفاوتی دارد که نیاز به رویکرد متفاوتی دارد – به طور کلی، کپی‌رایتینگ می‌تواند به خواننده انگیزه دهد تا محصول خود را دوست داشته باشید و در نهایت آن را بخرید.

و نیازی به ابزار اضافی ندارد.

آیکون های رسانه های اجتماعیمنبع

مطابق با نیل پاتل، شما صفحه فروش به بازدیدکنندگان سایت اجازه می دهد تصمیم بگیرند که آیا می خواهند محصول شما را بخرند یا خیر. به همین دلیل است که یک صفحه بهینه شده بسیار بهتر تبدیل می شود. و کلید ایجاد چنین صفحه ای در کپی رایتینگ مبتنی بر همدلی نهفته است.

کپی رایتینگ مبتنی بر همدلی برای تبدیل ضروری است

مردم به کامپیوتر نگاه می کنند و اشاره می کنند

منبع

برای متقاعد کردن مشتریان بالقوه برای خرید محصول یا استفاده از خدمات شما، بیش از نسخه با کیفیت مورد نیاز است. محتوای شما باید نیازهای آنها را در نظر بگیرد و همدل باشد.

درک اینکه چه کسی صفحه شما را می خواند ضروری است. شما باید تصویر روشنی از علایق آنها داشته باشید. می توانید داده ها را جمع آوری کنید و نظر مشتریان بالقوه را در نظر بگیرید.

کپی سطحی نوشته نمی شود و باعث تمایل به خرید محصول نمی شود. بنابراین، شما باید به دقت در نظر بگیرید پیام کلیدی صفحه شما و بهینه سازی آن برای تبدیل

خواننده را برای کپی بهتر توانمند کنید

آیکون های ساعت اپل

منبع

جدا از کپی رایتینگ، عناصری که در صفحه فروش خود قرار می دهید و روش های مختلفی که برای متقاعد کردن مخاطبان برای خرید استفاده می کنید، کیفیت ارتباط شما با مشتری بالقوه را مشخص می کند.

وظایف اصلی از کپی رایتینگ مبتنی بر همدلی عبارتند از:

  1. درک خواننده
  2. ایجاد حس ارتباط عاطفی به مخاطب
  3. با در نظر گرفتن نقاط درد مراجعه کننده
  4. توانمندسازی مخاطبان

از طریق توانمندسازی و عدم دستکاری خواننده خود به ارتباط خوبی با آنها خواهید رسید. با درک نکات دردناک آنها و ارائه آنچه مشتری به آن نیاز دارد، محصول خود را ارزشمندتر خواهید کرد.

و در نهایت، نظرسنجی به شما کمک می کند تا مشتری و نیازهای او را درک کنید، نه اینکه آنها را سطحی بشناسید.

قبل از نوشتن کپی چه نکاتی را باید در نظر گرفت

برای نوشتن محتوایی که بازدیدکنندگان سایت را به سمت خرید محصول شما سوق می دهد، درک نکات ضروری که شما را به مخاطبانتان متصل می کند، حیاتی است.

اول از همه، شما باید بفهمید که چه چیزی آنها را هدایت می کند. برای انجام این کار، باید نظرسنجی های مشتریان را منتقل کنید، نظر آنها را در مورد محصولات مشابه مطالعه کنید و نظرات و بازخورد آنها را جویا شوید.

این جنبه برای جمع آوری اطلاعات ضروری است و به شما کمک می کند تا به نظر مخاطبان خود نزدیک شوید.

دست های زن در حال کشیدن یک قاب سیمی

منبع

بنابراین وقتی مطالعه می کنید که آنها چه می خواهند و چه دردهایی دارند، به موارد زیر توجه کنید:

  • پیام های مکرر؛
  • احساساتی که بیش از همه آنها را تحت تأثیر قرار می دهد.
  • استفاده از همدلی برای درک بهتر مخاطب؛
  • رویکرد فردی و منحصر به فرد را اتخاذ کنید.

جنبه های اضافی برای در نظر گرفتن

شما باید نسخه خود را بنویسید تا خواننده مورد نظر بتواند آن را بفهمد و آنها را به سمت خرید محصولات مشابه سوق دهد.

سپس، از همان اصل، می‌توانید استراتژی‌ها و مراحل اضافی را که به طور قابل توجهی به بهینه‌سازی تبدیل کمک می‌کنند، بنا کنید.

همچنین، اگر می خواهید تجربه مشتری و نتایج SEO خود را بهبود ببخشید، از POWR برای ارتباط با مشتریان خود استفاده کنید به روشی بسیار بهتر

شخصی که در حال مرور یک وب سایت است

منبع

وقتی طرز فکر آنها را تحلیل کردید، به محتوای احساسی فکر کنید. بسیاری از مردم می خواهند به جای محتوای ساده، یک ارتباط واقعی را ببینند. و با ارائه پاداش احساسی به آنها، چیزی ارزشمند به آنها می دهید.

با درک بازدیدکنندگان صفحه خود و ایجاد احساس درک در آنها، به طور قابل توجهی شانس دستیابی به ارتباط خوب نسخه خود با مشتری بالقوه را افزایش می دهید.

نتیجه

خرد کردن اعداد

منبع

برای ایجاد یک صفحه کاملاً بهینه شده، نیازی نیست که افراط کنید یا اساساً رویکرد خود را به متن تغییر دهید. اما در نهایت وقتی محصول و خدمات خاصی را انتخاب می کنیم، ضروری است که مناسب ما باشد و درد ما را پوشش دهد.

علاوه بر این، از آنجایی که مردم اکنون محتوا را بسیار سریعتر مصرف می کنند و به ندرت آن را تا انتها می خوانند، عناصری مانند سرفصل ها معنای خاصی خواهند داشت.

با کمک آنها می توانید به درستی توجه آنها را جلب کنید و برند خود را در نور مناسب ارائه دهید. فرمول های منحصر به فردی که به شما امکان می دهد لهجه های مناسب را در سرفصل ها ایجاد کنید، می تواند مفید باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا