چه طور

نحوه به حداکثر رساندن فروش در کسب و کارهای کوچک شنبه

کسب و کارهای کوچک قلب اقتصاد ملی هستند که نمایندگی می کنند 99.9٪ از کل مشاغل ایالات متحده و دو سوم کل کارگران آمریکایی را به کار می گیرد. آنها همچنین برای اقتصادهای محلی، ارائه خدمات ضروری به جامعه و استفاده از نیروی کار محلی حیاتی هستند.

اگر صاحب یک کسب و کار کوچک هستید، می توانید به طرق مختلف از مزیت شنبه کسب و کار کوچک استفاده کنید. اگر کارت های خود را درست بازی کنید، به یک نیاز دارید ماشین حساب رشد درآمد برای اندازه گیری میزان افزایش درآمد شما در آن روز!

این مقاله نکاتی را در مورد به حداکثر رساندن درآمد خود در شنبه مشاغل کوچک و چگونگی افزایش درآمد فراتر از این یک روز ارائه می دهد.

تاریخچه مختصر

آمریکن اکسپرس شنبه کسب و کار کوچک را در سال 2010 به عنوان یک کمپین بازاریابی راه اندازی کرد. شنبه بعد از روز شکرگزاری برگزار شد (و هنوز هم برگزار می شود) و مانند جمعه سیاه یا دوشنبه سایبری است. این به طور خاص برای تشویق مردم به خرید از مشاغل محلی آجر و ملات ایجاد شد.

در سال 2011، توسط رهبران دولتی به رسمیت شناخته شد و به عنوان تعطیلات تبلیغ شد. از زمان آغاز به کار، شنبه کسب و کار کوچک تقریباً 120 میلیارد دلار درآمد برای مشاغل کوچک ایجاد کرده است.

اکثر مردم اکنون از تعطیلات آگاه هستند و جوامع آن را پذیرفته اند. حمایت از مشاغل محلی دسته دسته در سال 2021، درآمد شنبه کسب و کار کوچک به بالاترین حد خود رسید و حدود 23 میلیارد دلار تخمین زده شد و بیش از 50 درصد از آمریکایی های مورد بررسی گفتند که در تعطیلات سال 2022 خرید خواهند کرد.

منبع

چگونه کسب و کارهای کوچک می توانند از مزایای کسب و کارهای کوچک شنبه بهره ببرند

شنبه کسب و کار کوچک فرصتی بزرگ برای کسب و کارهای محلی است تا یک روز درآمد عالی داشته باشند و مشتریان جدیدی به دست آورند که برای اهداف آینده باز خواهند گشت و امیدواریم درباره کسب و کار شما به دیگران بگویند و یکی از سفیران شما شوند. آنها همچنین ممکن است تصاویر یا مکان خود را در کانال های رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارند، گسترش دید برند شما. استارباکس با روز جام قرمز سالانه خود کار بسیار خوبی انجام می دهد.

محتوای تولید شده توسط کاربر-red-cup-Sked-Socialمنبع

در اینجا چند راه برای استفاده از تعطیلات وجود دارد:

یک رویداد سرگرم کننده برگزار کنید

برگزاری یک رویداد به مشتریان انگیزه بیشتری برای ورود به کسب و کار شما می دهد. لازم نیست شیک باشد. می‌توانید با یک رستوران محلی شریک شوید تا یک مزه غذا انجام دهید یا غذاهای انگشتی را برای خرید میان‌وعده پخش کنید.

شما همچنین می توانید یک رویداد مناسب برای کودکان برگزار کنید و یک دلقک یا چهره پرداز استخدام کنید. امکانات بی پایان هستند. خلاق باشید و سعی کنید به چیزی مرتبط با کسب و کار خود فکر کنید. هر چیزی که مشتری را جذب کند نتیجه خواهد داد.

بخشی از فروش را اهدا کنید

تعطیلات تمایل دارد بهترین ها را بیرون بیاورد در مردم آنها در طول فصل تعطیلات بیش از هر زمان دیگری به امور خیریه می دهند. اگر بخش کوچکی از فروش روزانه خود را به بانک مواد غذایی محلی یا یک سازمان غیرانتفاعی محلی دیگر اهدا کنید، به مردم انگیزه بیشتری برای خرید می دهید.

فروش و تخفیف

البته، مردم همیشه به دنبال معامله هستند – از این رو موفقیت جمعه سیاه – بنابراین می توانید با ارائه معاملات عالی، فروش ایجاد کنید. شما مجبور نیستید مزرعه را ببخشید، فقط تخفیف های کوچکی است که باعث می شود مردم احساس بهتری نسبت به خرید خود داشته باشند.

برای مشتریان جدیدی که در برنامه پاداش ثبت نام می کنند، تخفیف ویژه ای در خرید ارائه دهید. این یک راه عالی برای بازگشت مشتریان جدید است! اگر یک برنامه پاداش دارید، می‌تواند زمان خوبی برای اضافه کردن اعضای جدید باشد.

تماس ثابت-کسب و کار کوچک-شنبهمنبع

در رسانه های اجتماعی وحشی شوید

هر کار ویژه ای که برای شنبه مشاغل کوچک انجام می دهید، خواه یک رویداد، کمک مالی یا فروش باشد، باید کلمه را بیرون بیاور. در مورد آن پست کنید، روی برخی تبلیغات سرمایه گذاری کنید و مردم را تشویق کنید انتشار این کلمه. همچنین می توانید برای حمایت از سایر مشاغل محلی، شنبه تجارت کوچک را تبلیغ کنید.

در تمام پست ها و تبلیغات خود از هشتگ #SmallBusinessSaturday استفاده کنید.

ساعات کاری طولانی داشته باشید

درها را زود باز کنید و تا دیروقت باز بمانید! خرید در طول تعطیلات یک ماراتن است، بنابراین به مردم زمان بیشتری بدهید تا از کسب و کار شما استفاده کنند. حتی می توانید برای اولین و آخرین ساعتی که باز هستید تخفیف های ویژه ای ارائه دهید. این امر می‌تواند باعث شود مردم اول صبح جلوی درب شما صف بکشند و باز ماندن بعداً ارزشمند باشد!

بسته بندی هدیه را پیشنهاد دهید

تعطیلات بدون نگرانی در مورد بسته بندی هدایا می تواند طاقت فرسا باشد. اگر پیشنهاد می دهید که خریدهای مشتری خود را جمع بندی کنید، این یک امتیاز است. می توانید هزینه کمی دریافت کنید. اکثر مردم برای صرفه جویی در زمان بسته بندی، چند دلار اضافی می پردازند.

نشانه ها

افرادی در آنجا هستند که کاملاً از تعطیلات آگاه نیستند، به طوری که ممکن است خریداران خودجوش پیدا کنید. می‌توانید با نصب تابلوهایی در بیرون و در جاده‌های شلوغ اطراف، مشتریانی را که هنوز قصد خرید از فروشگاه شما را ندارند، بیاورید. هر چیزی را که برای آن روز ارائه می‌دهید روی تابلوی خود تبلیغ کنید تا به مردم یادآوری کنید که شنبه کسب و کار کوچک است.

کسب و کار کوچک - آمار شنبهمنبع

آماده باش

هر کاری که تصمیم دارید برای استفاده از مزیت شنبه کسب و کار کوچک انجام دهید، باید خود و کارکنانتان را برای ثبت ترافیک و فروش آماده کنید. اطمینان حاصل کنید که موجودی زیادی دارید، به خصوص از اقلام پرفروش خود. شما نمی خواهید که در نیمه روز شروع به تمام شدن وسایل کنید و فروش بالقوه را از دست بدهید.

همچنین باید مطمئن شوید که پرسنل خوبی دارید. شما نمی خواهید مردم خیلی طولانی در صف منتظر بمانند یا نتوانند به سوالات پاسخ دهند. عالی خدمات مشتری در یک روز خاص، یا هر روز، ضروری است. مشتریانی که تجربه برجسته ای در فروشگاه شما دارند، به احتمال زیاد دوباره به خرید باز می گردند!

در آستانه نزدیک شدن

جنبش خرید محلی در دهه گذشته رشد چشمگیری داشته است و شنبه کسب و کار کوچک به تقویت این رشد کمک کرده است. به‌عنوان صاحب کسب‌وکار، می‌توانید با بهره‌گیری کامل از این تعطیلات خرید محبوب، حمایت جامعه خود را در آغوش بگیرید و به رونق کسب‌وکارتان کمک کنید. از آن نهایت استفاده را ببرید و می توانید کسب و کار خود را نه فقط برای روز بلکه در آینده توسعه دهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا