شبکه های اجتماعی

10 قانون یک استراتژی تبدیل رسانه های اجتماعی

استفاده از رسانه های اجتماعی برای کسب و کار شما می تواند به ارتقای مخاطبان و پایگاه مشتریان شما کمک کند. با بیش از دو میلیارد نفر که از فیس بوک، اینستاگرام، توییتر و سایر پلتفرم ها استفاده می کنند، می توانید در معرض دید جدی قرار بگیرید و در نتیجه شانس موفقیت را افزایش دهید.

مبتدیان در بازاریابی رسانه های اجتماعی اغلب وظیفه تبدیل مخاطب را دلهره آور می دانند. البته، عوامل متعددی وجود دارد که بر نتیجه استراتژی رسانه های اجتماعی تأثیر می گذارد، مانند تجربه. عدم تجربه قبلی با مخاطبان رسانه های اجتماعی می تواند منجر به برخی چالش ها شود.

این مقاله اینجاست تا اطمینان حاصل شود که این چالش‌ها حذف می‌شوند، حتی اگر تجربه کمی یا صفر با رسانه‌های اجتماعی دارید. این ده قانونی را برای شما به ارمغان می آورد که همه استراتژی های موثر رسانه های اجتماعی برای ارائه بهترین نتایج ممکن از آنها پیروی می کنند.

پیروی از این قوانین به شما کمک می کند تا برند خود را در رسانه های اجتماعی بسازید و پایه ای ایجاد کنید که در آینده به خوبی به شما خدمت کند. شروع کنیم.

  1. قانون دسترسی

کاربران شبکه های اجتماعی هر روز با صدها پست مواجه می شوند. به عنوان مثال، طبق گفته BrandWatch، 55 درصد از آنها هر روز پست های ویدیویی را تماشا می کنند. همراه با پست های دیگر، این به گیگابایت اطلاعات تبدیل می شود.

با محتوای بسیار زیادی که وجود دارد، باید تمام تلاش خود را بکنید تا متمایز شوید. پس از انتشار برخی پست ها ناپدید نشوید. همیشه در دسترس باشید. این شامل تلاش مداوم برای انتشار و مشارکت در گفتگو با سایر کاربران است.

  1. قانون صبر

آمار دقیق ناشناخته است اما می توان حدس زد که رقابت در رسانه های اجتماعی شدید است. برای برندها، این بدان معناست که موفقیت فوری غیرممکن است. هیچ راهی وجود ندارد که بتوانید یک شبه شناخته شده و سودآور شوید.

این قانون بیان می کند که به جای امید به موفقیت سریع، باید به استراتژی بلندمدت متعهد باشید. تو نمیخوای دلت بشکنه، نه؟

  1. قانون تمرکز

نظرسنجی ها نشان می دهد که مردم به برندهایی اعتماد می کنند که به جای اینکه در همه چیز متخصص باشند، روی چیزی خاص تمرکز می کنند. فقط بهتر است از قرار دادن خود به عنوان jack of-all-trades اجتناب کنید زیرا به استاد هیچکدام تبدیل خواهید شد.

قانون تمرکز برای استراتژی رسانه های اجتماعی شما مهم است زیرا به شما می آموزد که بر روی ساختن یک برند قوی متمرکز شوید که در چیزی خاص تخصص دارد.

  1. قانون نفوذ

کاربران شبکه های اجتماعی اکنون بیش از هر زمان دیگری برای کسب اطلاعات و سرگرمی به اینفلوئنسرها روی می آورند. طبق گفته شبکه ارکستراسیون اینفلوئنسر، 86 درصد از زنان قبل از خرید از تجربه تأثیرگذاران اجتماعی استفاده می کنند. همین منبع همچنین نشان می دهد که 51 درصد از بازاریابان رسانه های اجتماعی می گویند که ویدیوها بهترین بازگشت سرمایه را دارند.

احتمالاً حدس زده اید که این قانون چیست. از اینفلوئنسرهای رسانه های اجتماعی برای افزایش نرخ تبدیل استفاده کنید.

  1. قانون گوش دادن

ایده این قانون بسیار ساده است: به جای اینکه همیشه صحبت کنید، به آنچه مخاطبان آنلاین خود می گویند گوش دهید. یک استراتژی شبکه اجتماعی مشتری محور سودمندتر است زیرا به شناسایی جذاب ترین محتوا برای مشتریان بالقوه کمک می کند. منظور از گوش دادن، خواندن محتوای کاربران شبکه های اجتماعی و شرکت در بحث ها برای افزودن مقداری ارزش به آنهاست. در نتیجه بحث های معنادار، یک برند می تواند شهرت و وجهه مثبتی به دست آورد.

  1. قانون کیفیت

افرادی که به طور مداوم با برند درگیر بحث می‌شوند، دنبال‌کنندگان باکیفیتی هستند که باید نزدیک‌شان نگه داشته شوند. آنها کسانی هستند که گفتگو را ادامه می دهند و تصویر برند را می سازند، بنابراین اهمیت آنها را نباید دست کم گرفت.

حتی یک فالوور با کیفیت بسیار بیشتر از هزار نفر ارزش دارد که پس از تماس اولیه با برند تعاملی ندارند. کیفیت در این مورد حکمفرماست.

  1. قانون ارزش

همانطور که در بالا ذکر شد، رسانه های اجتماعی یک محیط بسیار رقابتی هستند. برندهایی که برای گفتگوهای کاربران شبکه های اجتماعی ارزشی قائل نیستند، به ناچار شکست خواهند خورد. کسانی که تمام تلاش خود را برای ایجاد محتوای مفید با کیفیت برای مخاطبان هدف خود انجام می دهند زنده می مانند.

این قانون ارزش است: استراتژی رسانه های اجتماعی شما باید فقط حاوی محتوای مفید برای مخاطبان هدف شما باشد. بدون ارزش = بدون بهره.قوانین-1752406_1920

  1. قانون رفتار متقابل

تبدیل استراتژی های اجتماعی شامل علاقه مندی به محتوای کاربران رسانه های اجتماعی است. چرا؟ اگر شما در مورد پست های آنها نظر ندهید و به اشتراک نگذارید، انتظار اینکه آنها به محتوای شما علاقه مند شوند، غیر منطقی است.

به عبارت ساده، یک رابطه خوب با یک لطف شروع می شود. نتیجه هم برای برند و هم برای پیروانش مفید است.

  1. قانون تصدیق

ایجاد ارتباطات تا حد امکان یکی از اهداف اصلی برندها در رسانه های اجتماعی است. اگر کسی سعی می کند با شما تماس بگیرد، نباید نادیده گرفته شود. آنها را به رسمیت بشناسید و از همان روز اول سعی کنید روابط مثبت برقرار کنید.

در غیر این صورت، تماس مجدد با شما گزینه ای برای فردی که نادیده گرفته شده است نخواهد بود. این قانون است.

  1. قانون ترکیب

این قانون به قانون ارزش متقابل مرتبط است. اگر یک برند محتوای جالب و مفیدی برای دنبال کنندگان خود تولید کند، شانس زیادی وجود دارد که آن را به اندازه کافی خوب ببینند تا در دیگر پلتفرم های رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شود.

در نتیجه، محتوای شما در معرض دید بیشتری قرار می‌گیرد، بنابراین حضور آنلاین بهتری برای برند ارائه می‌دهد.

این قطعه در اصل توسط تام جاگر برای هیو بلاگ نوشته شده است.

اشتراک گذاری

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا