چه طور

نحوه روشن کردن حالت بی صدا در اینستاگرام

متا اخیرا چند ویژگی خوب برای اینستاگرام منتشر کرده است. یکی از آنها، به نام “حالت آرام”، یک ابزار مدیریت زمان و تمرکز است که به کاربران، به ویژه نوجوانان، اجازه می دهد تا با مسئولیت پذیری بیشتری از برنامه استفاده کنند. با استفاده از آن، کاربران اینستاگرام می توانند هر زمان که در حال استراحت از برنامه هستند، اعلان های فشار خود را خاموش کنند.

در اینجا همه چیزهایی که باید در مورد ویژگی جدید حالت آرام بدانید، چیست، چه کاری انجام می دهد و نحوه روشن یا خاموش کردن آن به راحتی آورده شده است.

حالت آرام در اینستاگرام چیست؟

همانطور که از نام آن پیداست، ویژگی حالت آرام با عنوان مناسب راهی برای کاربران است که اعلان‌های دریافتی درباره لایک‌ها، نظرات، پیام‌های ارسالی و غیره را خاموش کنند. حد و مرزهای سالمی را تعیین کنید تا بتوانند در ساعات خاصی از روز بر درس خواندن یا کار خود تمرکز کنند.

اینستاگرام همچنین از نوجوانان ترغیب می‌کند که اگر زمان زیادی را در اینستاگرام بگذرانند، به خصوص در شب، این ویژگی جدید را فعال کنند. در حال حاضر مشخص نیست که دقیقاً چند ساعت در شب باید در اینستاگرام صرف شود تا این پیام ظاهر شود.

همه اینها در حالی است که انتقادها در مورد تأثیر اینستاگرام بر سلامت روان نوجوانان در حال افزایش است. با چنین تغییراتی، اینستاگرام تمام تلاش خود را می کند تا از ارتباط خود با اعتیاد نوجوانان و اضطراب رسانه های اجتماعی دور شود.

نحوه روشن کردن حالت آرام در اینستاگرام

در اینجا نحوه روشن کردن حالت آرام در اینستاگرام آورده شده است:

اینستاگرام را باز کنید و روی نماد پروفایل خود ضربه بزنید.

سپس روی نماد همبرگر (سه خط افقی) در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید.

1674485711 982 نحوه روشن کردن حالت بی صدا در اینستاگرام

انتخاب کنید تنظیمات.

1674485712 164 نحوه روشن کردن حالت بی صدا در اینستاگرام

انتخاب کنید اطلاعیه.

1674485712 789 نحوه روشن کردن حالت بی صدا در اینستاگرام

باید ببینی حالت بی صدا اینجا. برای دسترسی به گزینه های آن روی آن ضربه بزنید.

1674485712 451 نحوه روشن کردن حالت بی صدا در اینستاگرام
تصویر: متا

سوئیچ کنار حالت آرام را روشن کنید.

1674485713 969 نحوه روشن کردن حالت بی صدا در اینستاگرام
تصویر: متا

پس از فعال شدن، یک تأییدیه در مورد همان دریافت خواهید کرد.

نحوه روشن کردن حالت بی صدا در اینستاگرام.webp
تصویر: متا

همچنین می‌توانید ساعات روشن شدن خودکار حالت آرام را از همان صفحه تنظیمات حالت آرام یا با ضربه زدن روی آن تغییر دهید. ویرایش کنید وقتی روشن شد

1674485713 378 نحوه روشن کردن حالت بی صدا در اینستاگرام.webp
تصویر: متا

سپس روی «روشن کردن خودکار» ضربه بزنید تا ساعات کاری خود را انتخاب کنید.

1674485713 766 نحوه روشن کردن حالت بی صدا در اینستاگرام
تصویر: متا

ساعت های حالت آرام خود را انتخاب کنید. حالت بی صدا می تواند هر بار 12 ساعت روشن بماند.

1674485713 266 نحوه روشن کردن حالت بی صدا در اینستاگرام
تصویر: متا

ویژگی “حالت آرام” در حال حاضر در ایالات متحده، بریتانیا، ایرلند، کانادا، استرالیا و نیوزلند در دسترس است و به زودی در کشورهای بیشتری نیز عرضه خواهد شد.

نحوه خاموش کردن حالت آرام در اینستاگرام

خاموش کردن حالت آرام به سادگی فعال کردن آن در اینستاگرام است. برای انجام این کار، از نماد نمایه خود به همان صفحه تنظیمات اعلان بروید و حالت آرام را انتخاب کنید.

سپس به سادگی حالت آرام را خاموش کنید. می توانید از راهنمای بالا برای خاموش کردن استفاده کنید تا به صفحه ای برسید که می توانید کلید آن را خاموش کنید.

وقتی حالت کاملاً در اینستاگرام را روشن می کنید چه اتفاقی می افتد

حالت آرام یک ویژگی کاملا هوشمند است. در صورت فعال بودن، به غیر از خاموش کردن اعلان‌های اینستاگرام، وضعیت شما را به صورت خودکار روی ‘ تنظیم می‌کند.در حالت بی صدا‘.

1674485713 54 نحوه روشن کردن حالت بی صدا در اینستاگرام.webp
تصویر: متا

علاوه بر این، به کسانی که به شما پیام می‌دهند نیز پاسخ می‌دهد و به آنها می‌گوید که کاربر در مورد پیام «چون در حالت بی‌صدا هستند» مطلع نشده است.

1674485714 363 نحوه روشن کردن حالت بی صدا در اینستاگرام.webp
تصویر: متا

این صفحه به شما امکان می دهد حالت آرام را نیز روشن کنید. اگر در انتهای دریافت این پیام هستید، گزینه “روشن کردن حالت بی صدا” را در کنار آن خواهید دید (تصویر بالا را ببینید). به سادگی روی آن ضربه بزنید تا روشن شود.

پس از یک جلسه، پس از خاموش شدن «حالت بی‌صدا»، اینستاگرام خلاصه‌ای از اعلان‌های از دست رفته را برای شما نشان می‌دهد تا با آن‌ها آشنا شوید.

1674485714 672 نحوه روشن کردن حالت بی صدا در اینستاگرام
تصویر: متا

سوالات متداول

در این بخش، ما به سوالات متداول در مورد ویژگی حالت آرام اینستاگرام اشاره می کنیم و به دنبال پاسخ به آن هستیم.

حالت بی صدا چگونه کار می کند؟

حالت آرام نسخه «مزاحم نشوید» اینستاگرام است. پس از فعال شدن، تمام اعلان‌ها را متوقف می‌کند، وضعیت شما را به‌عنوان «در حالت بی‌صدا» برای دیدن دیگران تنظیم می‌کند، همچنین به‌طور خودکار به کاربرانی که به شما پیام می‌فرستند پاسخ می‌دهد و به آن‌ها می‌گوید که از پیام مطلع نشده‌اید زیرا در حالت بی صدا همچنین می توان حالت آرام را طوری تنظیم کرد که در ساعات خاصی از روز به طور خودکار روشن شود. و همه اینها فقط با یک سوئیچ.

چگونه بفهمیم که شخصی حالت آرام را در اینستاگرام روشن کرده است؟

ساده ترین راه برای تشخیص اینکه آیا فردی حالت آرام را در اینستاگرام روشن کرده است، بررسی وضعیت خود (از صفحه پیام رسانی) است. از طرف دیگر، سعی کنید برای آنها پیام ارسال کنید. اگر حالت بی صدا روشن باشد، اینستاگرام همین را به شما اطلاع می دهد.

«حالت آرام» چه تفاوتی با «مکث اعلان‌ها» دارد؟

حالت آرام بی شباهت به گزینه «مکث اعلان‌ها» نیست که در صفحه تنظیمات در زیر آن قرار دارد. اما برخلاف پسر عموی بزرگ‌تر خود، حالت آرام می‌تواند بیشتر از توقف اعلان‌ها انجام دهد. می توان تنظیم کرد که در ساعات خاصی از روز به طور خودکار روشن شود که این یک ویژگی عالی است. علاوه بر این، پس از فعال شدن، وضعیت شما را روی «در حالت بی‌صدا» تنظیم می‌کند و همچنین به کاربرانی که به شما پیام می‌دهند می‌دانند که در حالت بی‌صدا هستید و پیام‌های آنها به شما اطلاع نمی‌دهد.

به‌روزرسانی‌های اخیر ویژگی اینستاگرام به شما امکان می‌دهد توصیه‌های خود را در بخش کاوش مدیریت کنید. با استفاده از این ابزارهای جدید، اینستاگرام برای کنترل بیشتر کاربر بر آنچه که می بیند و میزان تعامل آنها با برنامه، تلاش می کند. در زمانی که نگرانی‌ها در مورد اعتیاد به رسانه‌های اجتماعی و تأثیرات آن بر سلامت روان در حال افزایش است، اینها گام‌های مهمی در مسیر درست اینستاگرام و متا هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا