ارز دیجیتال

چگونه گزارش مشاغل آتی ایالات متحده ممکن است بر قیمت بیت کوین (BTC) تأثیر بگذارد

بیت کوین / منبع: Adobe

داده های بازار کار ایالات متحده برای ماه می در روز جمعه 2 منتشر می شودnd ماه ژوئن

این داده ها که توسط سیاستگذاران فدرال رزرو ایالات متحده به دقت بررسی می شود، بسته به اینکه چگونه و آیا بر انتظارات افزایش بیشتر نرخ بهره بانک مرکزی ایالات متحده تأثیر می گذارد، می تواند باعث نوسانات در بازار بیت کوین شود.

بر اساس رسانه‌های مجموعه‌ای از نظرسنجی‌های اقتصاددانان، مشاهده می‌شود که بازار کار 193000 شغل در ماه مه اضافه کرده است که اندکی کندتر از سرعت 253000 شغلی که در آوریل با آن اضافه شد.

در همین حال، نرخ بیکاری بالاتر از 3.5 درصد از پایین ترین سطح تاریخی 3.4 درصد است و سرعت رشد درآمد در ماه های گذشته از 0.5 درصد به 0.3 درصد تعدیل می شود.

اگر داده ها همانطور که انتظار می رود منتشر شود، نشان می دهد که بازار کار ایالات متحده همچنان به خوبی در حال حرکت است و این ایده را که ایالات متحده در حال نزدیک شدن به رکود است عقب نشینی می کند.

اگر باعث شود بازارها شروع به بازسازی انتظارات برای انقباض بیشتر از سوی فدرال رزرو کنند، این می تواند بر روی ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین تأثیر بگذارد.

اما ارتباطات اخیر نشان می دهد که حتی اگر گزارش مشاغل جمعه بالاتر از انتظارات باشد، ممکن است اینطور نباشد.

سیگنال‌های فدرال رزرو احتمالاً در نشست این ماه متوقف می‌شوند

فیلیپ جفرسون، سیاستگذار و نامزد فدرال رزرو به عنوان نایب رئیس، روز چهارشنبه اعلام کرد که ترجیح می دهد فدرال رزرو چرخه افزایش نرخ بهره خود را در نشست آتی این ماه متوقف کند.

جفرسون گفت: «عدم افزایش نرخ در جلسه آتی به کمیته این امکان را می دهد که قبل از تصمیم گیری در مورد میزان تثبیت بیشتر سیاست، داده های بیشتری را ببیند.

اظهارات او بازتاب همان چیزی بود که اخیراً توسط جروم پاول، رئیس فدرال رزرو در سخنرانی ماه گذشته بیان شد.

پاول تمایل به مشاهده اثر تاخیری 15 ماه گذشته کاهش نرخ بهره و همچنین نگرانی در مورد شرایط سخت تر اعتبار در پی “بحران بانکی کوچک” ماه مارس را به عنوان دلایلی برای احتیاط بیشتر ذکر کرد.

با توجه به CME’s Fed Watch Tool، بازارهای آتی نرخ بهره ایالات متحده حاکی از این است که با وجود اینکه برخی از سیاست گذاران فدرال رزرو ترجیح خود را برای ادامه انقباض اعلام کرده اند، احتمالاً 80٪ وجود دارد که فدرال رزرو نرخ های بهره را در 5.0-5.25٪ در این ماه بدون تغییر باقی می گذارد.

چگونه گزارش مشاغل آتی ایالات متحده ممکن است بر قیمت

در پی ارتباطات اخیر از سوی سیاستگذاران اصلی فدرال رزرو مانند جفرسون و پاول، حتی یک گزارش مشاغل قوی ممکن است این انتظارات را تغییر ندهد.

اما خطرات نزولی قیمت بیت کوین همچنان باقی است

اما گزارش مشاغل بسیار قوی تر از حد انتظار ممکن است همچنان انتظارات برای کاهش نرخ بهره فدرال رزرو قبل از پایان سال 2023 را کاهش دهد، که می تواند بر بیت کوین تاثیر بگذارد.

ابزار نظارت فدرال رزرو CME در حال حاضر بیش از 65 درصد احتمال دارد که فدرال رزرو تا پایان سال نرخ بهره را حداقل 25 واحد در ثانیه نسبت به سطوح فعلی کاهش دهد.

1685720033 830 چگونه گزارش مشاغل آتی ایالات متحده ممکن است بر قیمت

بنابراین یک گزارش مشاغل قوی می تواند سوگیری معاملات نزولی اخیر را که در بازار بیت کوین مشاهده شده است، تقویت کند.

قیمت‌ها آخرین قیمت‌ها در 26800 دلار بودند، تقریباً به میانگین متحرک 100 روزه و کمی کمتر از 21DMA.

تکنسین ها تا حد زیادی با توجه به رد اخیر بیت کوین از 50DMA و روند نزولی از بالاترین قیمت سالانه در قیمت های پایین 28000 دلاری، تا حد زیادی نزولی هستند.

1685720033 305 چگونه گزارش مشاغل آتی ایالات متحده ممکن است بر قیمت

بسیاری فکر می‌کنند که آزمایش مجدد پایین‌ترین سطح زیر 26000 دلاری اخیر محتمل است و بیت‌کوین ممکن است در حال شکل‌گیری یک ساختار مثلث نزولی باشد که شکستن به سمت پایین آن می‌تواند باعث آزمایش یا حتی شکستن زیر حمایت بلندمدت کلیدی شود. در 25000 دلار پایین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا