شبکه های اجتماعی

گوشی های هوشمند موتورولا سری 40 ریزر به زودی در هند عرضه می شوند

بستن

Motorola Razr 40 Ultra

موتورولا نسل جدید گوشی های هوشمند تاشو خود را امروز (2 ژوئن) در چین عرضه کرد. سازنده چینی گوشی های هوشمند جدید را عرضه کرده است موتورولا ریزر سری 40 گوشی های هوشمند تاشو در منطقه را موتورولا ریزر 40 این سری از دو گوشی هوشمند تاشو تشکیل شده است – Motorola Razr 40 و Razr 40 Ultra. اکنون به نظر می رسد که موتورولا به زودی گوشی های هوشمند جدید Razr را در هند عرضه خواهد کرد. این شرکت تیزری را به صورت آنلاین به اشتراک گذاشته است که به معرفی گوشی های هوشمند جدید موتورولا اشاره دارد.

سازنده گوشی های هوشمند متعلق به لنوو، تیزری را در وب سایت رسمی خود منتشر کرده است که به معرفی سری جدید ریزر اشاره می کند. در تیزر به اشتراک گذاشته شده، این شرکت تصویری از Motorola Razr 40 را به همراه شعار “به زودی در هند، با ما همراه باشید” منتشر کرده است. جدا از این، این شرکت هنوز جزئیات دیگری در مورد راه اندازی به اشتراک گذاشته است.

Motorola Razr 40 Ultra مشخصات فنی
Motorola Razr 40 Ultra دارای صفحه نمایش داخلی 6.9 اینچی FHD+ با رزولوشن 1080×2640 پیکسل است. این نمایشگر نرخ تازه سازی متغیری تا 165 هرتز را ارائه می دهد. این گوشی هوشمند تاشو همچنین دارای صفحه نمایش خارجی 3.6 اینچی با وضوح 1056×1066 پیکسل با نرخ تجدید 144 هرتز است. صفحه نمایش خارجی با لایه ای از Corning Gorilla Glass 7 در بالا محافظت می شود.

موتورولا Razr 40 Ultra مجهز به چیپست هشت هسته ای Qualcomm Snapdragon 8+ Gen 1 با حداکثر 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی است. این گوشی هوشمند تاشو دارای سیستم عامل اندروید 13 است و از دو سیم کارت پشتیبانی می کند.

Motorola Razr 40 Ultra دارای یک دوربین پشتی دوگانه با دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.5 و لنز 13 مگاپیکسلی فوق عریض با دیافراگم f/2.2 است. دوربین جلویی 32 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 است.

این گوشی تاشو مجهز به حسگر اثرانگشت جانبی است و امتیاز IP52 باعث می‌شود گوشی هوشمند در برابر گرد و غبار و پاشش پاشش مقاوم باشد. این گوشی هوشمند توسط یک باتری 3800 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 33 واتی TurboFast و پشتیبانی از شارژ بی سیم 5 واتی پشتیبانی می شود.

فیس بوکتوییترلینکدین



پایان مقاله

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا