شبکه های اجتماعی

iCloud در ویندوز به کاربران فیلم ها و عکس های خراب شده از افراد غریبه را در کتابخانه خود نشان می دهد

کاربران آیفون با مشکل عجیبی روبرو هستند، آن هم همینطور پنجره ها رایانه های شخصی تعدادی از کاربران گزارش داده اند iCloud برنامه ای در ویندوز که فایل های ویدیویی خراب را نشان می دهد. نه فقط این، آنها همچنین فیلم ها و تصاویری را می بینند که حتی متعلق به آنها نیست در کتابخانه خود.

با توجه به شکایات چندین کاربر آیفون در فروم MacRumors، به نظر می رسد برنامه iCloud برای ویندوز ویدیوها را خراب کرده است. فیلم‌های ضبط‌شده در آیفون‌ها که با iCloud همگام‌سازی شده‌اند، با خطوط اسکن سیاه به نظر می‌رسند و آنها را بی‌فایده می‌کند. این شکایات از طرف اکثریت است آیفون 13 پرو و آیفون 14 پرو کاربران

برنامه iCloud برای ویندوز با عکس‌ها و ویدیوهای غریبه‌ها گرفتار شده است

در حالی که این مشکل همچنان ادامه دارد، مشکل عجیب دیگری وجود دارد که اپلیکیشن ویندوز برای iCloud را درگیر کرده است. برخی از کاربران از دیدن عکس ها و ویدیوهایی در کتابخانه خود در iCloud برای ویندوز شکایت کرده اند که حتی آنها را به یاد نمی آورند، یعنی این عکس ها و فیلم ها متعلق به شخص دیگری است و این کاربران نمی دانند چه کسی.

کاربران گزارش می دهند که عکس ها و فیلم هایی از خانواده ها و کودکان تصادفی دیده اند.

سیب هنوز موضوع را تصدیق نکرده است

تاکنون هیچ خبری از سوی اپل در مورد این موضوع منتشر نشده است. و دلیل این امر هنوز مشخص نیست. با این حال، کاربران این مشکل را به اپل گزارش کرده اند، بنابراین ممکن است این شرکت از این مشکل آگاه باشد.

کاربران حاضر در انجمن گزارش می دهند که نصب مجدد برنامه iCloud نیز کمک زیادی نکرده است. با توجه به شکایات، به نظر می رسد این مشکل بر روی iCloud قدیمی برای برنامه ویندوز تأثیر می گذارد، اما نه برنامه همراه جدید، و کاربران در هر دو با آن مواجه هستند. ویندوز 10 و ویندوز 11.

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا