شبکه های اجتماعی

آیا باید از ربات های اینستاگرام استفاده کنید؟ در اینجا همه چیزهایی که باید در مورد اتوماسیون اینستاگرام بدانید آمده است

آیا باید از ربات های اینستاگرام برای افزایش مخاطبان خود استفاده کنید؟ این سوال بیش از هر زمان دیگری پرسیده می شود، زیرا ایجاد یک دنبال کننده جذاب در اینستاگرام به آسانی سابق نیست. در تلاش برای جلوتر ماندن از منحنی، بسیاری از کاربران به ربات‌های اینستاگرام یا ابزارهای اتوماسیون اینستاگرام روی می‌آورند تا به آنها کمک کند مخاطبان خود را افزایش دهند – اما آیا این واقعا بهترین تصمیم برای حساب شما است؟

اگر در مورد ربات‌های اینستاگرام کنجکاو هستید (مانند ربات‌های فالو خودکار اینستاگرام یا ربات‌های خودکار اینستاگرام)، اما کاملاً مطمئن نیستید که در مورد آنها چیست یا خطرات استفاده از آنها چیست، به خواندن ادامه دهید!

W**کلاه ربات های اینستاگرام هستند؟**

ربات‌های اینستاگرام برای کمک به شما در انجام کارهایی مانند لایک کردن، کامنت گذاشتن و دنبال کردن سایر حساب‌ها در اینستاگرام از طریق اتوماسیون طراحی شده‌اند. اینها اقداماتی هستند که اکثر کاربران اینستاگرام به صورت روزانه انجام می دهند، اما می توانند بخش زیادی از وقت شما را به خود اختصاص دهند. با کمک ربات های اینستاگرام، می توانید پارامترهایی مانند هشتگ ها یا حساب های خاص را برای هدف قرار دهید و ربات تمام کارها را برای شما انجام می دهد. برخی از محبوب‌ترین ربات‌های اینستاگرام یا سرویس‌های اتوماسیون عبارتند از Mass Planner، FollowLiker، و Instagress (که اخیراً بسته شد! به خواندن ادامه دهید تا بدانید چرا…).

چرا استفاده ربات های اینستاگرام می توانند حساب شما را با خطر جدی مواجه کنند!

ربات های اینستاگرام کمی شبیه خوردن یک کیک شکلاتی کامل هستند. ممکن است در آن زمان تصمیم عالی به نظر برسد، اما در اعماق وجود، می دانید که برای شما بسیار بد است! در مورد ربات های اینستاگرام دقیقاً باید نگران آن باشید. به نظر می رسد آنها راه حلی عالی برای یک کارآفرین پرمشغله هستند که زمان کمی برای ایجاد فالوورهای خود در اینستاگرام صرف می کنند، اما این خطر وجود دارد: هر نوع اتوماسیون در اینستاگرام به شدت شرایط استفاده از پلتفرم را نقض می کند و استفاده از ربات های اینستاگرام می تواند حساب شما را دریافت کند. ممنوع یا سایه بان!

اکثر ربات های اینستاگرام بدون اجازه به API اینستاگرام (اتصال که به سرویسی مانند Later اجازه می دهد با برنامه اینستاگرام ارتباط برقرار کند) دسترسی دارند.. همانطور که در شرایط استفاده اینستاگرام ذکر شده است، این یک نقض جدی است:

  1. شما نباید به API خصوصی اینستاگرام از راه هایی غیر از موارد مجاز اینستاگرام دسترسی داشته باشید. استفاده از API اینستاگرام منوط به مجموعه شرایط جداگانه ای است.

طبق شرایط API اینستاگرام، ربات های اینستاگرام شرایط زیر را نقض می کنند:

  1. اطلاعات ورود به اینستاگرام را ذخیره یا کش نکنید.

  2. از API اینستاگرام برای نمایش محتوای کاربر، وارد کردن یا تهیه نسخه پشتیبان از محتوا یا مدیریت روابط اینستاگرام بدون اجازه قبلی ما استفاده نکنید.

  3. اطمینان حاصل کنید که نظرات شما به طور منحصر به فرد برای هر شخص تنظیم شده است. ارتباطات تجاری یا هرزنامه غیرمجاز را در اینستاگرام ارسال نکنید.

  4. به یک کسب و کار اجازه ندهید که همزمان بیش از یک اقدام در اینستاگرام انجام دهد.

  5. چیزی منحصر به فرد به جامعه اضافه کنید. از API های اینستاگرام برای تکرار یا تلاش برای جایگزینی عملکرد یا تجربیات کاربری ضروری Instagram.com یا هر یک از برنامه های اینستاگرام استفاده نکنید.

اکنون، با گفتن همه اینها، بسیار معمول است که کاربران بدون توجه به عواقب آن، تأثیرات مثبتی را که ربات های اینستاگرام بر روی حساب های خود دارند، مشاهده کنند.

حداقل تا همین اواخر، یعنی.

همانطور که قبلا در این پست ذکر شد، یکی از نام های بزرگ در اتوماسیون اینستاگرام، Instagress، اخیرا بسته شد. و در حالی که اینستاگرس در مورد بسته شدن نسبتاً ساکت بوده است – به غیر از گذاشتن پیامی در سایت خود با این مضمون که “به درخواست اینستاگرام ما مجبور شدیم سرویس وب خود را ببندیم” – ما فرض می کنیم دلیل آن به دلیل نقض شرایط استفاده از اینستاگرام است. تقریباً در همان زمان، بسیاری از مردم شروع به تجربه چیزی کردند که ما اکنون آن را “shadowban” می نامیم (برای خواندن پست وبلاگ من در مورد آن اینجا را کلیک کنید!). کاربران متوجه شدند که تصاویرشان در هشتگ‌های استفاده‌شده‌شان نمایش داده نمی‌شود و این منجر به کاهش گسترده در تعامل شد. در حالی که دلایل متعددی وجود دارد که چرا این اتفاق برای حساب شما رخ می دهد، اصلی ترین دلیل استفاده از ربات های اینستاگرام و نقض شرایط استفاده از اینستاگرام است.

بنابراین، به عنوان یک کارآفرین که اهمیت کارایی را می‌دانم، در این مورد خاص، استفاده از ربات‌های اینستاگرام را برای کمک به افزایش فالوور توصیه نمی‌کنم.

بنابراین، W**کلاه می توانی به جای آن انجام دهی؟**

آیا نمی دانید چگونه می توانید حساب اینستاگرام خود را بدون استفاده از ربات ها یا ابزارهای اتوماسیون رسانه های اجتماعی رشد دهید؟ این چیز خوبی است! شما به یک مانع برخورد کرده اید، اما به جای تسلیم شدن، به دنبال راهی برای دور زدن آن هستید. با این نگرش، مطمئناً در اینستاگرام موفق خواهید شد، مهم نیست چقدر تغییر می کند یا چند حلقه سعی می کنند ما را وادار به پریدن کنند.

ربات های اینستاگرام جایگزین شماره 1: آن را بمکید و کار را خودتان انجام دهید

اکنون می‌دانم که این روش کارآمدترین روش نیست، اما واقعاً معتبرترین است و شما را به مخاطبانتان نزدیک‌تر می‌کند. به این موضوع نگاه کنید: اگر بازار هدف شما مادران خانه نشین هستند، باید به دنبال هشتگ های مرتبط با جامعه خود مانند #sahm باشید. ممکن است چیزی را مشاهده کنید که به اندازه کافی شما را وادار کند نظر خود را بنویسید یا حتی یک حساب کاربری را دنبال کنید. از آنجا، همچنان می‌توانید این حساب‌های مادر خانه‌دار را در فید خود مشاهده کنید و می‌توانید با افراد پشت حساب در سطح عمیق‌تری آشنا شوید. شما تصاویر آنها را دوست داشته اید، شرح آنها را خوانده اید، حتی ممکن است روی پیوند موجود در بیو او کلیک کرده و پست های وبلاگ آنها را بخوانید. در حالی که این ممکن است «زمان‌گیر» در نظر گرفته شود (با اتلاف وقت اشتباه نشود)، به شما فرصتی می‌دهد تا واقعاً مخاطبان خود (و مشتریان بالقوه) را بشناسید، به گونه‌ای که از طریق اتوماسیون نمی‌توانید آن را بشناسید.

آیا می خواهید در زمان اینستاگرام صرفه جویی کنید؟ این 13 ابزار رایگان بازاریابی اینستاگرام را بررسی کنید!

ربات های اینستاگرام جایگزین شماره 2: استخدام یک دستیار مجازی (VA)

تعداد زیادی VA وجود دارد که مبالغ مختلفی را برای خدمات خود دریافت می کنند. می‌توانید VA با کیفیت بالا را در گروه‌های فیس‌بوک کارآفرینی (مانند من!)، یا در وب‌سایت‌هایی مانند Upwork و Freelancer پیدا کنید. البته، برای اینکه مطمئن شوید کاندیدای مناسب خود را پیدا کرده اید، باید کمی خرید کنید. اما هنگامی که فردی را پیدا کردید که چشم انداز و اهداف شما را درک می کند، می توانید با اطمینان به او اجازه دهید که در تعامل روزانه شما حکومت کند. به این ترتیب، حساب‌هایی که VA شما با آن‌ها تعامل دارد، یک ارتباط واقعی و یک شخص واقعی و واقعی را پشت حساب شما حس می‌کنند. من به شما قول می دهم، این نقش مهمی در خرید یا عدم خرید آن شخص از شما، بازدید از وب سایت یا ثبت نام در لیست ایمیل شما دارد.

اگر از ربات‌های اینستاگرام برای گذاشتن خودکار یک «عکس فوق‌العاده است!» استفاده می‌کنید. در مورد تصویر یک نفر نظر دهید، و اتفاقاً این یک ویدیوی یادبود برای سگ او است که به تازگی گذشت، آنها متوجه خواهند شد که شما از اتوماسیون استفاده می کنید، که احتمالاً طعم ترش را در دهان آنها باقی می گذارد. آنها همچنین از عدم همدلی و خودآگاهی شما آزرده خاطر خواهند شد و احتمالاً قصد ندارند هر چیزی را که ارائه می دهید دنبال کنند، لایک کنند، نظر بدهند یا بخرند. چنین اتوماسیونی واقعاً می تواند به برند شما در اینستاگرام آسیب برساند!

ربات های اینستاگرام جایگزین شماره 3: به یاد داشته باشید که سرعت همه چیز نیست

اگر نمی توانید هزینه VA را بپردازید و در طول روز وقت ندارید که لایک کنید و نظر بدهید، پس این کار را نکنید. خوبه! اگر تلاش خود را بر ایجاد محتوای باکیفیت، نوشتن کپشن های جذاب و تحقیق و استفاده از هشتگ های هدفمند متمرکز کنید، به خوبی در راه داشتن یک حساب کاربری موفق در اینستاگرام خواهید بود.

با در نظر گرفتن این موضوع، اگر می توانید، یک یا دو بار در روز 15 دقیقه را برای ورود به IG و تعامل با جامعه خود اختصاص دهید. حتی همین زمان اندک می تواند تفاوت بزرگی در سرعت رشد حساب شما ایجاد کند. آیا می خواهید زمان بیشتری را برای درگیر شدن در نظر بگیرید و زمان کمتری را برای ارسال پست در اینستاگرام صرف کنید؟ پست های خود را از قبل برنامه ریزی کنید و پست های اینستاگرام را با Later برنامه ریزی کنید — این رایگان است!

برنامه زمانبندی رایگان اینستاگرام

صرف نظر از موضع شما در مورد ربات های اینستاگرام، چیزی که واقعاً به آن مربوط می شود، اصالت است. با حضور واقعی شما در اینستاگرام، مشکلی برای جذب افرادی نخواهید داشت که عاشق آنچه تولید می کنید، روی لینک موجود در بیو شما کلیک می کنند و حتی ممکن است محصولات شما را بخرند. هدف شما هر چه باشد، با تعامل واقعی و دستی قابل دستیابی است.

درگیر مسابقه موش‌ها مبنی بر اینکه چه کسی می‌تواند سریع‌ترین تعداد فالوورهای خود را به 100 هزار فالوور برساند، نشوید. در عوض، روی 10 فالوور با کیفیت جدید تمرکز کنید و صادقانه بگویید که اشتباه نمی کنید.

اگر برای تعیین استراتژی واقعی اینستاگرام خود به کمک نیاز دارید (از بیوگرافی، محتوا، هشتگ و موارد دیگر) لطفاً برای دوره آموزشی 7 روزه رایگان من ثبت نام کنید!

در داخل شما یاد خواهید گرفت:

  • نحوه درست تنظیم بیو برای افزایش فالوور و کلیک روی لینک

  • چگونه هشتگ‌هایی را انتخاب کنید که تعامل شما را به شدت افزایش می‌دهند

  • چگونه به صورت استراتژیک محتوایی ایجاد کنیم که فالوورهای باکیفیت را جذب کند

  • چگونه محصولات و خدمات خود را بدون فروشندگی تبلیغ کنید

  • چگونه بدون زحمت خود را به عنوان یک شخصیت معتبر در جایگاه خود معرفی کنید، و

  • چرا تصاویر زیبا برای شما پول در نمی آورند (و چه چیزی!)

آیا می‌خواهید با آخرین اخبار، روندها و ویژگی‌های اینستاگرام به‌روز باشید؟ به 300000 بازاریاب دیگر بپیوندید و در آن مشترک شوید خبرنامه بعد!

مشترک شدن در خبرنامه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا