شبکه های اجتماعی

به‌روزرسانی تبلیغات #هشتگ اینستاگرام – وبلاگ بازاریابی و تبلیغات رسانه‌های اجتماعی Votigo

در 11 دسامبر، اینستاگرام برخی از ویژگی‌های API موجود خود را منسوخ خواهد کرد. ویژگی های زیر پس از آن تاریخ در دسترس نخواهد بود:

  • اظهار نظر – برای ارسال و حذف نظرات از طرف یک کاربر در رسانه های متعلق به

  • محتوای عمومی – برای خواندن هر گونه اطلاعات نمایه عمومی و رسانه از طرف یک کاربر

  • دوست دارد – لایک کردن و نپسندیدن رسانه از طرف کاربر

  • اشتراک ها – برای دریافت اعلان ها هنگام ارسال رسانه

قبل از انتشار، ما پلتفرم خود را به روز کرده ایم که به شما امکان می دهد کمپین های هشتگ ایجاد کنید.

کمپین های جدید
برای ایجاد کمپین های جدید هشتگ اینستاگرام یا فعال نگه داشتن کمپین های فعلی خود، ابتدا باید مطمئن شوید که حساب اینستاگرام شما یک حساب تجاری است. در اینجا یک آموزش سریع از اینستاگرام – ایجاد یک نمایه تجاری در اینستاگرام وجود دارد.

پس از تکمیل، باید نمایه کسب و کار اینستاگرام خود را به صفحه فیس بوک خود پیوند دهید – پیوند یک حساب اینستاگرام به یک صفحه فیس بوک.

اکنون، همه چیز برای ایجاد تبلیغات جدید هشتگ اینستاگرام در پلتفرم Votigo آماده است. ما یک دکمه احراز هویت سریع در هر نوع تبلیغات اضافه کرده ایم –

توجه: به‌عنوان بخشی از این به‌روزرسانی، محتوای پست شده در اینستاگرام باید دارای نام تجاری شما باشد تا اینستاگرام آن را به Votigo ارسال کند.

کمپین های موجود
اگر در حال حاضر در حال اجرای یک کمپین Votigo هستید که ورودی های هشتگ را از اینستاگرام می پذیرد، ابتدا باید مراحل ذکر شده در بالا را برای ایجاد یک پروفایل تجاری اینستاگرام و اتصال آن به صفحه فیس بوک خود انجام دهید، سپس دستورالعمل های موجود در این سند را دنبال کنید – Instagram. مهاجرت.

توجه: مانند تبلیغات جدید، ورودی‌ها باید شامل نام @ نام تجاری شما باشد. ممکن است لازم باشد نسخه رو به رو کاربر خود را به‌روزرسانی کنید تا این موضوع را به شرکت‌کنندگان ارسال کنید. تمام محتوای پست شده قبل از این به روز رسانی در تبلیغات شما حفظ می شود.

اگر سوالی دارید، لطفا با تیم پشتیبانی ما تماس بگیرید.

اشتراک گذاری

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا