شبکه های اجتماعی

نحوه اجرای یک قرعه کشی یا مسابقه شگفت انگیز فیس بوک در 8 مرحله

مسابقه فیس بوک یا قرعه کشی یک راه عالی برای ایجاد “لایک” بیشتر برای برند شما، جذب مخاطبان و گسترش آگاهی از برند است. و خبر خوب این است که لازم نیست پیچیده باشد! این 8 مرحله را برای اجرای موفقیت آمیز مسابقه فیس بوک یا قرعه کشی دنبال کنید و ورودی ها را تماشا کنید!

مرحله 1: اهداف خود را بیان کنید

داشتن یک ایده واضح از آنچه می خواهید با تبلیغات خود به دست آورید، به تعیین اینکه آیا یک مسابقه یا یک قرعه کشی برای برند شما مناسب است یا خیر، کمک می کند. به عنوان مثال، اگر هدف شما تعداد بالای ورودی است، قرعه کشی های ورود به برد احتمالاً بیشترین ورودی ها را دریافت خواهند کرد، زیرا آنها کمترین مانع ورود را در طیف تبلیغات اجتماعی دارند.

مرحله 2: جزئیات تبلیغات را مشخص کنید

این شامل تعیین زمان کمپین شما، نحوه تعیین برندگان، جایزه شما و انواع ملاحظات دیگر است. به عنوان مثال: چه اطلاعاتی را می خواهید هنگام ثبت نام جمع آوری کنید؟ چگونه می خواهید از این اطلاعات برای اهداف بازاریابی آینده استفاده کنید؟

مرحله 3: قوانین را دنبال کنید

هنگام اجرای یک تبلیغ فیس بوک، مهم است که دستورالعمل های آنها را دنبال کنید. تیم اینجا در ناب فالوور به این نکته توجه می کند که کاملاً از قوانین و مقررات فیس بوک پیروی کند و ما همیشه مطمئن خواهیم شد که کمپین هایی که شما با ما اجرا می کنید با آنها مطابقت دارند. علاوه بر دستورالعمل‌های تبلیغاتی فیس‌بوک، باید مطمئن شوید که قوانین مسابقه یا قرعه‌کشی خود را ایجاد کرده‌اید و مطمئن شوید که از قوانین مربوطه ایالتی یا فدرال پیروی می‌کنید. این نیز چیزی است که ناب فالوور می تواند در مورد آن کمک کند، بنابراین اگر به آن نیاز دارید، فقط به ما اطلاع دهید!

مرحله 4: طراحی گرافیک

بسته به تبلیغات خاص شما و زمان استفاده از ویژگی‌ها، این می‌تواند از یک گرافیک هدر ساده تا طراحی و سفارشی‌سازی پیشرفته‌تر متفاوت باشد. در هر صورت، چند قانون کلی همیشه اعمال می شود: مطمئن شوید که تصاویر چشم نواز و دعوت کننده برای کاربر هستند و مطمئن شوید که جزئیات مهم کمپین مانند نحوه ورود، آنچه را که می توانید برنده شوید و غیره را منتقل می کند.

مرحله 5: راه اندازی!

هنگامی که تبلیغ شما طراحی و راه اندازی شد، زمان راه اندازی فرا رسیده است! مطمئن شوید که جریان کاربر را آزمایش کرده‌اید تا مطمئن شوید که دقیقاً همانطور که می‌خواهید است و برای کاربران قابل درک است. وقتی همه این قطعات در جای خود قرار گرفتند، وقت آن است که تبلیغ خود را در صفحه فیس بوک خود منتشر کنید و شروع به تعامل بیشتر با طرفداران خود کنید!

مرحله 6: کمپین خود را تبلیغ کنید

شما باید به طور فعال تبلیغ خود را تبلیغ کنید تا ورودی ها و رای ها را دریافت کنید. به همه کانال‌هایی که معمولاً برای برقراری ارتباط با مخاطبان خود استفاده می‌کنید (مانند رسانه‌های اجتماعی، خبرنامه ایمیل و…) تکیه کنید تا آنها را از کمپین مطلع کنید.

مرحله 7: تعدیل و مدیریت

پس از راه اندازی تبلیغات شما، باید به مدیریت آن ادامه دهید. این به فرمت کمپین شما بستگی دارد، اما برای مثال، اگر از افراد خواسته باشید برای ورود عکس ارسال کنند، بخشی از مدیریت کمپین شما شامل پیش نمایش این عکس ها می شود تا از مناسب بودن آنها مطمئن شوید. همچنین باید مراقب ورودی‌ها باشید تا مطمئن شوید که به طور پیوسته وارد می‌شوند و در صورت نیاز تلاش‌های تبلیغاتی خود را بر این اساس تنظیم کنید.

مرحله 8: از نتایج استفاده کنید

اجرای یک مسابقه فیس بوک یا قرعه کشی یک راه عالی برای به دست آوردن سرنخ ها و محتوای با کیفیت تولید شده توسط کاربر است، بنابراین مطمئن شوید که از نتایج خود استفاده می کنید! با یک کمپین ایمیلی یا تبلیغات دیگر، سرنخ های جدید را پرورش دهید. با نحوه استفاده از عکس‌ها یا ویدیوهایی که در طول کمپین جمع‌آوری شده‌اند، خلاق باشید. از اطلاعاتی که در حین ثبت نام جمع آوری می کنید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مخاطبان خود استفاده کنید و فعالیت های بازاریابی آینده را بر اساس این دانش تنظیم کنید.


آیا آماده اید که این نکات را با تبلیغات بعدی خود در فیس بوک عملی کنید؟ اینجا را کلیک کنید تا امروز با یک نماینده حساب صحبت کنید!

اشتراک گذاری

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا