شبکه های اجتماعی

4 روشی که برندها می توانند از نظرات پین شده اینستاگرام استفاده کنند

سلام کامنت های پین شده اینستاگرام، خداحافظ ترول ها.

ویژگی نظرات پین شده اینستاگرام با هدف مقابله با تعاملات منفی یا توهین آمیز در پلتفرم به شما کمک می کند تا پست ها را تعدیل کنید و با اطلاعات نادرست یا قلدری مبارزه کنید.

به علاوه شما می توانید از آن برای پاسخ به سوالات متداول و توصیه های کانون توجه استفاده کنید!

در اینجا 4 روش استراتژیک برای استفاده از نظرات پین شده اینستاگرام برای تجارت خود آورده شده است:

فهرست مطالب:

  1. ویژگی نظرات پین شده اینستاگرام چیست؟

  2. 4 روش برای استفاده از نظرات پین شده اینستاگرام برای تجارت شما

  3. نحوه استفاده از نظرات پین شده اینستاگرام

ویژگی نظرات پین شده اینستاگرام چیست؟

اینستاگرام امسال چند ویژگی را برای کمک به مقابله با نظرات منفی و قلدری در پلتفرم خود منتشر کرده است، از جمله امکان حذف انبوه نظرات، محدود کردن حساب‌هایی که متخلفان مکرر هستند، و انتخاب افرادی که می‌توانند شما را منشن یا تگ کنند.

اینستاگرام از طریق. TechCrunch

نظرات پین شده اینستاگرام یکی دیگر از ابزارهای تعدیل نظرات است. نباید با Pinterest اشتباه گرفته شود، کاربران می توانند حداکثر سه نظر را در بالای رشته نظرات خود انتخاب کرده و پین کنند.

اینستاگرام از طریق. TechCrunch

شما نمی‌توانید نظر خود را پین کنید، اما می‌توانید در نظراتی که انتخاب می‌کنید استراتژیک باشید – زمان و توجه کمتری را روی ترول‌ها و نظرات هرزنامه صرف کنید و بر توصیفات و شروع‌کننده‌های گفتگو تمرکز کنید.

نظرات در اینستاگرام مهم هستند – آنها بینشی را در مورد جامعه خود به شما می دهند، به شما اجازه می دهند روابط ایجاد کنید و به سوالات پاسخ دهید. و نظرات پین شده می تواند به شما در تعدیل آنها کمک کند.

می خواهید به راحتی مدیریت نظرات در اینستاگرام? با طرح کسب و کار بعدی، به ویژگی مکالمات ما دسترسی خواهید داشت و دیگر نظر دیگری را از دست ندهید.

4 روش برای استفاده از نظرات پین شده اینستاگرام برای تجارت شما

آماده پین ​​کردن نظرات در اینستاگرام هستید؟

این ویژگی می تواند توسط برندها، سازندگان، اینفلوئنسرها و مدیران رسانه های اجتماعی برای برجسته کردن نظرات مثبت، مبارزه با اطلاعات نادرست، پاسخ به سوالات متداول و موارد دیگر مورد استفاده قرار گیرد.

در اینجا 4 روش برای استفاده از نظرات پین شده اینستاگرام برای تجارت خود آورده شده است:

نکته شماره 1 نظرات سنجاق شده: توصیه های ویژه در پست های محصول

بر اساس یک نظرسنجی، 91٪ از مصرف کنندگان می گویند که نظرات مثبت آنها را بیشتر به خرید از یک تجارت کمک می کند. در حالی که این نظرسنجی عمدتاً به بررسی وب‌سایت‌ها می‌پردازد، مهم است که توصیه‌ها را نیز در استراتژی رسانه‌های اجتماعی خود بگنجانید.

سنجاق نظرات مثبت در پست های محصول به شما این امکان را می دهد که به صورت لحظه ای نظرات را برجسته کنید. این به جامعه شما امکان می دهد از طرفدارانی که از محصولات شما استفاده می کنند و آنها را دوست دارند بشنوند.

سنجاق کردن این توصیفات در بالای یک رشته همچنین می‌تواند به مبارزه با هرزنامه‌ها یا ترول‌ها کمک کند زیرا در نظرات بیشتر به پایین‌تر نشان داده می‌شوند.

یک مشتری بالقوه ممکن است در صورت مشاهده توصیه شخصی که قبلاً از شما خرید کرده است به فروشگاه شما مراجعه کند – این به ایجاد اعتماد و اعتبار در محصول شما کمک می کند.

بردن؟ گاهی اوقات بهتر است به جامعه خود اجازه دهید که برای شما صحبت کند. آنها به دلیلی برند شما را دوست دارند و اگر از اشتراک گذاری خوشحال هستند، آنها را در کانون توجه قرار دهید!

نکته: بر تعامل نظرات پین شده خود نظارت کنید – این یک راه عالی برای جمع آوری بازخورد، درک مخاطبان و اطلاع رسانی استراتژی محتوای شما است.

نکته شماره 2 نظرات پین شده: مسئولیت پذیر باشید

مطالعه ای که در سال 2019 انجام شد نشان داد که 74 درصد از مصرف کنندگان فکر می کنند که برندها باید در مورد مسائل مهم موضع بگیرند. و امسال شاهد تجدید حیات در جنبش‌های اجتماعی در اینستاگرام بودیم – به ویژه زندگی سیاه‌پوستان مهم است.

برندها، سازندگان محتوا، و تأثیرگذاران صنایع مختلف – مانند Later، Kotn و CurlMix – بیانیه‌هایی در حمایت از جنبش و خواهان تغییر ارسال کردند.

پس از پست‌های اولیه، برندها مملو از نظرات مخاطبان خود بودند که از آنها می‌پرسیدند چه اقدامات عملی دیگری انجام می‌دهند. آیا آنها به یک هدف اجتماعی کمک می کردند؟ آنها چند کارمند سیاهپوست در پست های رهبری داشتند؟

پاسخ دادن به یک نظر و سنجاق کردن آن به بالای یک موضوع، مانند Later، نشان می‌دهد که از پاسخگویی نمی‌ترسی.

به جای حذف یا اجتناب از سوالات سخت، با جامعه خود درگیر شوید و اعتماد آنها را به کسب و کار خود افزایش دهید.

به نظرات پین شده اینستاگرام به عنوان فرصتی برای نشان دادن شفافیت، انسانی کردن برند خود و به اشتراک گذاری اطلاعات مرتبط فکر کنید.

نظرات پین شده نکته شماره 3: به سوالات متداول پاسخ دهید

راه اندازی یک محصول جدید؟ با پست های اعلامیه سوالاتی از مخاطبان شما می آید – و آنها معمولاً 5 W هستند (چه کسی، چه چیزی، کجا، چه زمانی و چرا).

پاسخ به یک سوال متداول پیش بینی شده و پین کردن آن می تواند از انتشار هرگونه اطلاعات نادرست جلوگیری کند.

برای مثال، برندی که یک مرطوب‌کننده جدید با SPF راه‌اندازی می‌کند، می‌تواند نظراتی را در مورد مواد تشکیل دهنده آن، محل موجود بودن آن یا بسته‌بندی پایدار بپرسد.

سنجاق کردن این نظرات باعث می شود که آنها بیشتر دیده شوند و شما را از پاسخ دادن به یک سوال چندین بار نجات می دهد.

نتیجه؟ جامعه ای که کاملاً مطلع است، سؤالات کمتر تکراری و بینش ارزشمندی نسبت به پاسخ هایی که جامعه شما به دنبال آن است.

نکته: از پرسش‌های متداول برای کمک به ایجاد زیرنویس‌های آینده مرتبط با محصول جدید خود استفاده کنید. اگر مواد تشکیل دهنده برای مخاطبان شما مهم هستند، مطمئن شوید که در یک پست ثانویه روی آنها تمرکز می کنید.

نظرات پین شده نکته شماره 4: گفتگو را تشویق کنید

اینستاگرام مکانی عالی برای گفتگو و رشد جامعه شماست.

سنجاق نظرات برانگیزاننده روی پست‌های شما می‌تواند به مکالمه بین مخاطبان شما منجر شود – افزایش تعامل.

یک حساب کاربری میم، یا وبلاگ نویس – مانند جانیا براون – می تواند نظرات خنده دار را پین کند که دیگران را تشویق کند جوک ها یا جناس های خود را به اشتراک بگذارند.

به همین ترتیب، خالقی که در مورد بیماری روانی یا مثبت بودن بدن صحبت می‌کند، می‌تواند نظرات شخصی را که برای خواندن دیگران مفید است و بدانند که تنها نیستند، پین کند.

سنجاق نظرات به مخاطبان یادآوری می کند که نه تنها با شما درگیر هستند بلکه با یکدیگر نیز درگیر هستند. این به آنها اجازه می دهد تا با دیگران در جامعه شما ارتباط برقرار کنند – فضای آنلاین سرگرم کننده، باز یا آموزشی بیشتری ایجاد کنند.

نکته: هنگام ایجاد زیرنویس، سعی کنید از اعلان‌هایی استفاده کنید که مخاطبان شما را تشویق به گذاشتن نظر کند. می توانید جای خالی را پر کنید، سوالی بپرسید یا نقل قولی که الهام بخش بحث باشد.

نحوه استفاده از نظرات پین شده اینستاگرام

در اینجا نحوه عملکرد پین کردن نظرات در اینستاگرام به صورت گام به گام آورده شده است:

@vishalshahis

ابتدا برای پین کردن نظر، روی iOS تند به چپ بکشید (یا روی اندروید ضربه بزنید). گزینه‌های گزارش، حذف یا پاسخ به همراه یک نماد فشاری جدید ظاهر می‌شوند.

در مرحله بعد، روی نماد فشاری ضربه بزنید و نظر پین خواهد شد.

چند نکته قابل توجه:

  • شما نمی توانید نظر خود را در یک موضوع پین کنید – به یاد داشته باشید که در نظراتی که برای پین کردن انتخاب می کنید استراتژیک باشید!

  • می‌توانید حداکثر سه نظر را پین کنید — عاقلانه انتخاب کنید (یا به سادگی یک نظر دیگر را پین کنید و دوباره پین ​​کنید)

  • اگر نظر شخصی را پین کنید، او یک اعلان دریافت می کند – مشابه یک برچسب یا اشاره

بنابراین، آیا شروع به پین ​​کردن نظرات در اینستاگرام می کنید؟

نه تنها یک ابزار اعتدال مفید است، بلکه راهی آسان برای مبارزه با اطلاعات نادرست، جلب توجه طرفدارانی است که عاشق تجارت شما هستند، به سؤالات متداول پاسخ می‌دهند و با مسئولیت‌پذیری در برابر هرگونه اشتباه، برند شما را انسانی می‌کنند.

آن را امتحان کنید و به ما اطلاع دهید که چگونه پیش می رود – ما همیشه خوشحالیم که در حساب اینستاگرام خود چت می کنیم!

فراموش نکن! شما می توانید برنامه ریزی، زمان بندی و به طور خودکار با Later در اینستاگرام منتشر کنید – رایگان. این بدان معناست که شما زمان کمتری را برای ارسال پست و زمان بیشتری برای تعامل با مخاطبان خود صرف خواهید کرد!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا