شبکه های اجتماعی

آمازون پس از افزایش فروش همه گیر در اروپا، تجارت لوازم اداری را گسترش می دهد

تعداد مشاغل کاهش یافته: 27101 | بخش خرده فروشی شاهد کاهش 2 درصدی بود

آمازون قصد دارد تجارت خود را با فروش لوازم اداری در این کشور گسترش دهد اروپا و در سطح بین المللی پس از پاندمی به افزایش فروش کمک کرد زیرا شرکت ها بیشتر آنلاین خرید می کردند و به دنبال تخفیف های عمده بودند.

کسب و کار آمازونالکساندر گانیون، معاون رئیس جمهور در مصاحبه ای گفت: فروش ناخالص در اروپا با نرخ مرکب سالانه 25 درصد از سال 2020 تا 2022 رشد کرد.

در اروپا، این تجارت ابتدا در آلمان در سال 2016 راه اندازی شد، سپس در سال بعد در بریتانیا و سپس ایتالیا، اسپانیا و فرانسه در سال 2018 راه اندازی شد. این شرکت از مشخص کردن کشورهای بعدی خودداری کرد.

گاگنون گفت که آمازون در تدارکات خود هزینه می کند تا شرکت ها در اروپا خرید کالاهایی مانند صندلی اداری، میز، کاغذ و جوهر چاپگر را به صورت فله ای برای شرکت ها در اروپا آسان تر کند تا بتوانند قراردادهایی را برای تامین آنها به دست آورند.

این کسب‌وکار حاشیه‌های بالقوه بالاتری را برای آمازون نسبت به کسب‌وکار مصرف‌کننده اصلی‌اش ارائه می‌کند، زیرا انجام تعداد کمتری از تحویل انبوه در هر واحد ارزان‌تر از تحویل میلیون‌ها بسته کوچک به کف خانه افراد است.

گاگنون گفت: «از آنجایی که کسب‌وکارها در مقادیر بیشتر خرید می‌کنند، اقتصاد تحقق سودمندتر است» و افزود که آمازون برای سفارش‌های عمده به شرکت‌ها تخفیف می‌دهد.

به گفته این شرکت، مشتریان تجاری آمازون در منطقه شامل Siemens Gamesa، Centrica و ABB هستند.

زمانی که قرنطینه‌های COVID-19 در سال‌های 2020 و 2021 به طور ناگهانی کارمندان را مجبور به کار از خانه کرد، شرکت‌ها و افراد مجبور شدند روی مبلمان فضای کاری خانه‌شان سرمایه‌گذاری کنند.

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا