شبکه های اجتماعی

اینستاگرام قابلیت چت تصویری را در دایرکت اینستاگرام راه اندازی کرد

در انتهای راه اندازی IGTV اینستاگرام، یک ویژگی کاملاً جدید وجود دارد که می تواند شما را وادار کند زمان بیشتری را برای چت IRL صرف کنید: چت ویدیویی اینستاگرام!

در حالی که می‌دانستیم راه‌اندازی چت ویدیویی برای اینستاگرام در راه است (مارک زاکربرگ، مدیرعامل فیس‌بوک، این ویژگی را چند ماه پیش در کنفرانس F8 اعلام کرد)، طبق بیانیه مطبوعاتی اینستاگرام، از امروز می‌توانید استفاده از چت تصویری را شروع کنید. .

با توجه به اینکه اینستاگرام به سرعت تبدیل به فروشگاهی تک مرحله ای برای نیازهای اجتماعی 1 میلیارد کاربر خود می شود، جای تعجب نیست که چت ویدیویی مستقیم و گروهی در ویژگی های در حال گسترش این برنامه ادغام شده است.

در اینجا همه چیزهایی است که باید در مورد ویژگی جدید بدانید:

چگونه با چت تصویری اینستاگرام شروع کنیم

برای اولین تماس خود با چت ویدیویی اینستاگرام آماده هستید؟ ساده تر از این نمی شد! فقط این مراحل را دنبال کنید و چت کنید!

ابتدا آخرین نسخه برنامه اینستاگرام را در iOS یا اندروید دانلود کنید.

پس از به روز رسانی، برنامه را باز کنید و با کشیدن انگشت به چپ یا ضربه زدن روی نماد فلش در گوشه سمت راست بالای نمایه خود، به دایرکت اینستاگرام خود بروید.

یک رشته پیام را با شخصی که می‌خواهید با او چت ویدیویی داشته باشید باز کنید – یا با ضربه زدن روی نماد “+” در سمت راست بالای صندوق ورودی خود و تایپ یک نام کاربری، یک رشته جدید را شروع کنید.

پس از ورود به رشته پیام، روی نماد دوربین جدید در گوشه سمت راست بالا ضربه بزنید و یک چت ویدیویی درخواست (و زنگ) به تلفن دوست شما ارسال می شود.

اگر بیش از یک نفر در تاپیک دایرکت اینستاگرام وجود داشته باشد، با ضربه زدن روی نماد دوربین، همه افراد در تاپیک تماس خواهند گرفت.

و voilà! شما در راه شروع اولین چت ویدیویی اینستاگرام خود هستید. اما قبل از رفتن، در اینجا نکات مهم دیگری در مورد چت تصویری در اینستاگرام وجود دارد:

شما می توانید یک چت تصویری اینستاگرام با حداکثر چهار دوست داشته باشید

ویژگی جدید چت ویدیویی اینستاگرام بدون شک با در نظر گرفتن گروه های دوستی طراحی شده است می توانید همزمان با حداکثر چهار نفر تماس تصویری داشته باشید.

همانطور که افراد بیشتری به تماس شما می‌پیوندند، صفحه نمایش بزرگ می‌شود و تقسیم می‌شود تا بتوانید همه افرادی را که با آنها چت می‌کنید ببینید – بنابراین هرگز واکنشی را از دست نخواهید داد!

اگر در دایرکت اینستاگرام عضو یک تاپیک گروهی هستید و یک چت ویدیویی فعال در گروه شما در حال انجام است، نماد دوربین در گوشه سمت راست بالای رشته شما آبی می شود. تنها کاری که باید انجام دهید این است که روی نماد دوربین ضربه بزنید تا به سرگرمی بپیوندید!

همچنین هیچ محدودیت زمانی برای تماس‌های شما در چت ویدیویی وجود ندارد، بنابراین هر چقدر که دوست دارید این تماس را انجام دهید.

شما فقط می توانید با افرادی که به طور فعال در اینستاگرام از آنها DM می کنید چت تصویری داشته باشید

چت تصویری اینستاگرام است فقط برای افرادی در دسترس است که با آنها یک رشته دایرکت اینستاگرام فعال دارید.

بنابراین بگویید شما یک فالوور به نام آنی دارید. اگر هرگز از طریق دایرکت اینستاگرام با آنی چت نکرده اید، آنی نمی تواند با شما تماس بگیرد و شما نمی توانید با او تماس بگیرید. تا زمان شما یک رشته پیام راه اندازی کرده اید.

همچنین اگر شخصی را در اینستاگرام بلاک کنید، صرف نظر از اینکه در گذشته به او پیام داده اید، او نمی تواند با شما چت تصویری کند.

هنگام استفاده از چت تصویری می توانید برنامه اینستاگرام را مرور کنید

اگر از طرفداران چند کار هستید، این را دوست خواهید داشت: هنوز هم می‌توانید برنامه اینستاگرام را در هنگام چت ویدیویی مرور کنید.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که هنگام چت روی دکمه کوچک کردن در گوشه سمت چپ بالا ضربه بزنید. یک مستطیل کوچک با چهره دوستانتان روی صفحه نمایش شما ظاهر می شود که می توانید آن را به اطراف بکشید.

سپس می‌توانید به پیمایش، ارسال پیام و عکس در پیام‌های مستقیم خود، ارسال یک داستان اینستاگرام و موارد دیگر ادامه دهید!

به خاطر داشته باشید که فقط زمانی که یک چت ویدیویی را به حداقل می رسانید شما قادر خواهد بود ببیند چه چیزی روی صفحه شماست! و اگر دوستانتان چت خود را نیز به حداقل نرسانند، هنگام مرور، چهره شما را خواهند دید.

با توجه به موفقیت Instagram Live و راه‌اندازی IGTV، این ویژگی جدید یک گام هیجان‌انگیز برای اینستاگرام از لحاظ گرد هم آوردن جوامع در زمان واقعی است. بدون شک، برندها و مشاغلی را خواهیم دید که از ویژگی چت ویدیویی نیز به نفع خود استفاده می کنند، پس با ما همراه باشید!

آیا می‌خواهید بدانید اینستاگرام چه راه‌اندازی‌های هیجان‌انگیزی را در اختیار دارد و یاد بگیرید که چگونه از آنها برای کسب‌وکار خود به محض انتشار استفاده کنید؟ برای خبرنامه هفتگی ما ثبت نام کنید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا