ارز دیجیتال

آیا برای خرید بیت کوین کش دیر شده است؟ BCH بهترین اجراکننده هفته شد در حالی که Web3 Trading Alpha Platform LPX 1,000,000 دلار افزایش داد

نمودار BCH / منبع: TradingView

افت شدید قیمت بیت کوین کش (BCH) که کمی بیش از یک هفته پیش آغاز شده بود، در روز پنجشنبه نیز ادامه داشت.

BCHUSD آخرین بار به سمت شمال از 240 دلار به ازای هر توکن تغییر کرد که 120 درصد نسبت به سطح افتتاحیه خود نسبت به چهارشنبه گذشته در حدود 110 دلار افزایش داشت و 7 درصد دیگر در روز افزایش یافت.

1688071353 296 آیا برای خرید بیت کوین کش دیر شده است؟ BCH

محرک رشد بیت کوین کش در هفته گذشته، فهرست شدن آن در یک صرافی جدید ارزهای رمزنگاری شده به نام EDX Markets بود که از حمایت موسسات مالی بزرگ مانند Citadel، Fidelity و Sequoia Capital برخوردار است.

بیت کوین کش در آگوست 2017 در نتیجه هارد فورک از بلاک چین اصلی بیت کوین ایجاد شد.

سازندگان آن بلاک چین جدید را برای رفع محدودیت های بیت کوین مانند مشکلات مربوط به مقیاس پذیری و سرعت تراکنش راه اندازی کردند.

عملکرد قوی اخیر بیت کوین کش به این معنی است که طبق CoinGecko، این ارز دیجیتال بهترین عملکرد را در بین 100 ارز برتر از نظر ارزش بازار طی هفت روز گذشته داشته است.

آیا برای خرید بیت کوین کش (BCH) خیلی دیر است؟

افزایش شدید هفته گذشته برخی از سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال را نگران کرده است که ممکن است شانس خود را برای خرید BCH با قیمت ارزان از دست داده باشند.

شاید الان بپرسند آیا برای خرید بیت کوین کش دیر شده است؟

خوب، در حالی که به نظر می رسد شکست قوی این ارز دیجیتال از محدوده 90 تا 160 دلاری که حدود یک سال در آن گیر کرده بود، نشان دهنده یک انگیزه صعودی بلندمدت است، BCH هنوز فاصله زیادی از بالاترین رکوردهای قبلی دارد.

1688071353 149 آیا برای خرید بیت کوین کش دیر شده است؟ BCH

در ماه مه 2021، بیت کوین کش تا 1600 دلار افزایش یافت که بیش از 6 برابر در مقایسه با سطوح فعلی افزایش یافت.

در همین حال، در سال 2017، BCH در یک نقطه به 4300 دلار رسید.

تلاش این ارز دیجیتال برای همگام شدن با نرخ پذیرش بیت کوین به این معنی است که بازگشت به این بالاترین سطح در سال 2017 ممکن است هرگز اتفاق نیفتد.

اما اگر در مراحل اولیه یک بازار صعودی جدید کریپتو باشیم، BCH همچنان می‌تواند بسیار خوب عمل کند.

با توجه به اینکه ارز دیجیتال هنوز در مقایسه تاریخی ارزان به نظر می رسد، مطمئناً برای خرید BCH دیر نیست.

بیت کوین کش (BCH) جایگزینی برای در نظر گرفتن – Launchpad XYZ (LPX)

سرمایه‌گذارانی که به دنبال تنوع در دارایی‌های رمزنگاری خود هستند، باید برخی از پلتفرم ویروسی همه‌جانبه وب ۳، توکن بومی $LPX Launchpad XYZ را در نظر بگیرند.

کارشناسان فکر می کنند که LPX دلار به طور بالقوه می تواند یکی از بهترین ارزهای دیجیتال موجود در فضای فعلی باشد، به همین دلیل است که تحلیلگران در Cryptonews.com پیش فروش را به عنوان یکی از بهترین های سال 2023 رتبه بندی می کنند.

Launchpad XYZ در حال ساخت یک پلتفرم وب 3 پیشگامانه و فراگیر است که همانطور که در وایت پیپر پروژه بیان شد، به دنبال ساده سازی قلمرو وب 3 بسیار “شکسته و ترسناک” است و دسترسی آسان تر به آن می دهد.

در مرحله اول، Launchpad XYZ دارای تمام ابزارهایی است که یک معامله گر برای تجارت و پیمایش در دنیای DeFi به آن نیاز دارد.

این پلتفرم شامل یک پایانه معاملاتی پیشرفته خواهد بود که تمامی تراکنش ها از طریق صرافی غیرمتمرکز اختصاصی ارزهای دیجیتال Launchpad XYZ (DEX) انجام می شود.

علاوه بر این، این پلتفرم یک تبادل توکن غیرقابل تعویض (NFT) همتا به همتا (P2P) و همچنین یک داشبورد تجزیه و تحلیل پیش فروش را ارائه می دهد.

اما دامنه پلتفرم آن فراتر از ارائه خدمات صرف به سرمایه گذاران و معامله گران ارزهای دیجیتال است.

پلتفرم همه کاره به دنبال ایجاد دروازه ای کاربرپسند و سرپرستی شده است که ورود راحت به بهترین پروژه ها در فضای بلاک چین را ارائه می دهد و در عین حال امکان نگهداری از دارایی های دیجیتال شما را فراهم می کند.

Launchpad XYZ با پوشش همه چیز از NFT گرفته تا بازی‌های بازی برای کسب درآمد، به عنوان دروازه‌ای بی‌طرف به پیشرفته‌ترین و هیجان‌انگیزترین تجربه‌های Web3 عمل می‌کند.

Launchpad XYZ در حال حاضر در حال انجام پیش فروش بسیار محبوب توکن LPX خود است.

پیش فروش توکن کریپتو LPX بومی استارت آپ web3 در مرحله دوم خود است و اخیراً با وجود اینکه چند ماه پیش راه اندازی شد، از مرز یک میلیون دلار گذشت.

قیمت فعلی LPX دلار 0.0445 دلار است، اما سرمایه گذاران باید به سرعت اقدام کنند تا توکن های خود را قبل از افزایش 3.3 درصدی بعدی قیمت به 0.046 دلار، زمانی که پیش فروش به 1.55 میلیون دلار برسد و وارد مرحله سوم شود، تضمین کنند.

طی 9 مرحله پیش فروش بعدی، قیمت LPX دلار به تدریج به 0.0565 دلار افزایش می یابد، که قیمتی است که توکن در صرافی غیرمتمرکز Launchpad XYZ در سه ماهه سوم سال 2023 فهرست می کند.

این بدان معناست که سرمایه‌گذارانی که هم‌اکنون وارد می‌شوند، می‌توانند تا زمانی که ICOهای توکن در اواخر سال جاری عرضه می‌شوند، بر روی کاغذ حدود 27 درصد سود کنند.

Launchpad XYZ را از اینجا بخرید

سلب مسئولیت: Crypto یک طبقه دارایی پرخطر است. این مقاله برای اهداف اطلاعاتی ارائه شده است و به منزله مشاوره سرمایه گذاری نیست. ممکن است تمام سرمایه خود را از دست بدهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا