ارز دیجیتال

آیا برای خرید Chainlink خیلی دیر شده است؟ قیمت LINK در عرض 7 روز 20 درصد افزایش می یابد و BTC20 رمزارز بعدی است که منفجر می شود – دلیل این امر چیست

منبع / Sam Cooling x ChenSpec

در یک بازگشت قوی از پیت های اوایل ژوئن، Chainlink (LINK) در ماه گذشته با افزایش +75٪ در حال صعود بوده است، اما از آنجایی که قیمت از خط روند بالایی رد می شود، آیا برای خرید Chainlink خیلی دیر شده است؟

LINK برای بیش از یک سال در محدوده قابل پیش‌بینی قرار گرفته است که مشخصه آن 80% ریزش +/- است، زیرا دارندگان Chainlink همچنان با کاهش ملایم نزولی پس از روند صعودی کریپتو در سال 2021 مواجه می‌شوند.

با ادامه الگوی برش، Chainlink به پایین سر می‌زند

با توجه به اینکه LINK اکنون با قیمت فعلی 7.61 دلار (تغییر 24 ساعته 3.51-٪) معامله می شود، به نظر می رسد که اقدامات مداوم قیمت از این الگو مستثنی نباشد.

1690243938 29 آیا برای خرید Chainlink خیلی دیر شده است؟ قیمت LINK
TradingView / LINK USDT

حرکت نزولی کنونی پس از رد رالی از یک حرکت +75٪ انجام می شود که باعث شد رالی چشمگیر در خط روند بالایی در حدود 8.50 دلار بالاتر رود.

اکنون در یک اصلاح فنی، LINK تا کنون 10-٪ از ارزش خود را از دست داده است، و این افت نگرانی ها را برانگیخته است زیرا LINK ظاهراً از سطح پشتیبانی بالقوه 7.75 دلار سقوط می کند.

با تعداد کمی از پشتیبانی‌های محلی شده در زیر، به نظر می‌رسد که اکشن قیمت اکنون به سمت پایین 20DMA و 200DMA همگرا در حدود 6.80 دلار حرکت می‌کند (یک حرکت احتمالی -10٪ از اینجا).

در اندیکاتورهای Chainlink نیز می توان تسکین کمی پیدا کرد، زیرا RSI همچنان بیش از حد گرم می شود و واگرایی نزولی را در 60 سیگنال می دهد.

و عملکرد رو به کاهش LINK در MACD با واگرایی صعودی به حاشیه رانده شده تا 0.094 و احتمالاً به‌زودی نزولی خواهد شد، سوخت بیشتری به آتش می‌افزاید.

1690243938 511 آیا برای خرید Chainlink خیلی دیر شده است؟ قیمت LINK
TradingView / LINK USDT

اصلاح فنی و افت به زیر سطح قیمت 7.75 دلار، ریسک LINK را بر جای می گذارد: ساختار پاداش در چارچوب کوتاه مدت در 0.2 تیره و تار به نظر می رسد – ورودی وحشتناکی که با ریسک نزولی تقریباً 5 برابری مشخص می شود.

با توجه به اینکه حرکات نزولی به وضوح بر نمودار مسلط است، بسیاری از سرمایه گذاران در حال چرخش سرمایه هستند تا در بازه زمانی کوتاه بازدهی سودآور بیشتری پیدا کنند – با یکی از پروژه های غیر محتمل اثبات سهام که علاقه زیادی به خود جلب کرده است.

بیت کوین به دنبال اثبات سهام با BTC20 است

آیا تا به حال فکر کرده اید که داشتن یک بیت کوین کامل چگونه خواهد بود؟ در حاشیه تماشای بیت کوین که یک رکورد تاریخی دیگر به دست می آورد، به این فکر می کنید که اگر در روزهای اولیه حضور داشتید چقدر می توانستید درآمد داشته باشید؟

BTC20 که برای ایستادگی در آزمون زمان با استفاده از فناوری اثبات سهام ERC-20 به عنوان ستون فقرات خود ساخته شده است، نوید تولید نسل کاملاً جدیدی از بیت کوین‌ها را با وعده افزوده شبکه سبزتر و تولید درآمد غیرفعال دارد.

و اکنون با جمع آوری بیش از 1.5 میلیون دلار، کمتر از نیمی از عرضه پیش فروش باقی مانده است.

پاداش دادن برای بیت کوین از طریق BTC20

1690243939 919 آیا برای خرید Chainlink خیلی دیر شده است؟ قیمت LINK
منبع / BTC20

مزایای دارندگان از طریق یک مکانیسم جدید سهام برای به دست آوردن، که در سه ماهه چهارم سال جاری راه اندازی می شود، ارائه می شود و وعده پاداش های دو برابری را برای کسانی که متعهد به مالکیت هستند، با پاداش هایی متناسب با مقدار سهام صادر می کند.

مکانیسم سهام به دنبال توزیع یک بخش عظیم از توکن های قفل شده (حداقل 14.95 میلیون فروخته نشده در پیش فروش) در یک انتشار تدریجی توکن است که با شبکه بیت کوین مطابقت دارد.

جوایز شرط‌بندی هم به مقدار شرط‌بندی و هم به بلوک‌های اعتبارسنجی شده مرتبط است، با 6.5 BTC20 به ازای هر 1 بلوک تأیید شده، پایه جوایز شرط‌بندی را تشکیل می‌دهد.

این را می توان در مثال زیر مشاهده کرد، جایی که اگر یک دارنده 5000 BTC20 را برای یک دوره یک ساله در نظر بگیرد، تقریباً 3285 BTC20 به عنوان پاداش دریافت می کند – با توجه به APY تقریبی 65.70%.

1690243940 31 آیا برای خرید Chainlink خیلی دیر شده است؟ قیمت LINK
منبع / BTC20

با قیمت فریبنده پیش فروش فقط 1 دلار به ازای هر توکن BTC20، علاقه به رقابت بیت کوینر برای تضمین بخشی از 3 میلیون توکن در پیش فروش افزایش یافته است.

رشد احتمالی را تصور کنید، اگر BTC20 حتی 10٪ از ارزش بازار بیت کوین را به دست آورد (10٪ = 58 میلیارد دلار امروز) آنگاه ارزش BTC20 2790 دلار خواهد بود – یک افزایش 278900٪.

با عرضه توکنومیک منعکس کننده بیت کوین در 21 میلیون توکن، و تیم اختصاصی توسعه دهندگان که بر روی نقشه راه با دیدگاه 120 ساله کار می کنند – پایداری طولانی مدت این پروژه می تواند به خوبی از خود بیت کوین اصلی بیشتر باشد.

BTC20 قبلاً با تحلیلگران برجسته ارزهای رمزنگاری مانند Jacob Bury مورد توجه قرار گرفته است، که گواهی بر کشش سرسام آور پیرامون راه اندازی پیش فروش BTC20 است.

می‌توانید وایت پیپر BTC20 را در اینجا بخوانید تا با فناوری نسل بعدی زیربنای این پروژه هیجان‌انگیز آشنا شوید. همچنین این فرصت را از دست ندهید که زودتر با سایر دارندگان آن ارتباط برقرار کنید توییتر BTC20 اینجاست.

شانس خود را برای پیوستن به صفوف حامیان اولیه بیت کوین از دست ندهید – همین امروز به یک کل کوین تبدیل شوید.

BTC20 را از اینجا بخرید

سلب مسئولیت: Crypto یک طبقه دارایی پرخطر است. این مقاله برای اهداف اطلاعاتی ارائه شده است و به منزله مشاوره سرمایه گذاری نیست. ممکن است تمام سرمایه خود را از دست بدهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا