ارز دیجیتال

آیا برای خرید سکه پپه دیر شده است؟ قیمت PEPE نسبت به پایین اخیر 13% افزایش یافته است و این پلتفرم سیگنال رمزنگاری هوش مصنوعی جدید می تواند به یافتن سکه بعدی برای پمپ کردن کمک کند – در اینجا نحوه کار آن آمده است

منبع / Sam Cooling x Geralt

در میان هفته ای پرتلاطم برای ارزهای دیجیتال بزرگ پس از شکایت گسترده SEC علیه بایننس، بازارهای memecoin هفته ای سالم را پشت سر می گذارند – با هجوم جدید سرمایه، ممکوین های کلیدی تقویت شده اند.

از آنجایی که سرمایه‌گذار محتاط برای مبادله BNB، SOL، ADA، و MATIC خود با سکه‌هایی که با مشکلات قانونی کمتر مواجه هستند، به نظر می‌رسد که اقدام اجرایی توسط گری جنسلر در حال راه‌اندازی مجدد فصلی است که بسیاری فکر می‌کردند که محو شده بود.

علیرغم سیل سرمایه به سمت عمودی memecoin، سکه Pepe ($PEPE) نتوانسته است در چرخش سرمایه بالا برود.

سکه پپه ($PEPE) تجزیه و تحلیل قیمت: توسط Memecoin Boost خط کشی شده است؟

1686201286 402 آیا برای خرید سکه پپه دیر شده است؟ قیمت PEPE
Tradingview / PEPE USD

دلار PEPE در حال حاضر با قیمت 0.00000108 دلار (-10.37٪ تغییر 24 ساعته) معامله می شود، زیرا مقاومت سخت در 0.00000014 دلار همچنان به افزایش قیمت ادامه می دهد.

به نظر می‌رسد که شروع گسترده‌تر FUD در بازار کریپتو که از پرونده SEC علیه بایننس نشات می‌گیرد، قیمت $PEPE را در کوتاه‌مدت تحت تأثیر قرار داده است.

بدتر از آن، در حالی که در یک الگوی تثبیت جامد است، حمایت اساسی برای $ PEPE در اینجا وجود دارد و MA20 همچنان بالاتر از سطح قیمت فعلی قرار دارد.

اسیلاتورها امیدی را برای دارندگان $PEPE ایجاد می کنند، با RSI سکه Pepe در 41.99 (یک سیگنال صعودی) بیش از حد فروخته شد.

MACD تضاد کمی با این احساس ارائه می دهد، تقریباً در حصار با واگرایی نزولی جزئی تا -0.0000000661-.

سکه پپه ($PEPE) پیش بینی قیمت: $PEPE چقدر می تواند بالا برود؟

1686201286 846 آیا برای خرید سکه پپه دیر شده است؟ قیمت PEPE
Tradingview / PEPE USD

با هجوم سرمایه به سمت میم کوین عمودی که باعث رشد اندک برای سکه پپه می شود، به نظر می رسد اقدامات قیمت در چارچوب کوتاه مدت همچنان با تثبیت بیشتر مواجه باشد.

در روند صعودی، دارندگان $PEPE با هدف افزایش فشار به سمت MA20، با $0.00000140 یک سطح مقاومت کلیدی برای شکستن را تشکیل می دهند.

با نگاهی به ریسک نزولی، کاهش بیشتر از اینجا احتمالاً به سطح حمایت 0.00000085 دلاری کاهش می یابد.

این باعث می‌شود $PEPE با یک ریسک مواجه شود: ساختار پاداش 1.4 – یک ورودی جذاب که در صورت افزایش کشش با پاداش معقول بالا مشخص می‌شود.

چگونه می توان راه اندازی سکه میم انفجاری بعدی را شناسایی کرد؟

در بازارهای کریپتو پویا و اغلب آشفته امروزی، جلوتر ماندن از منحنی به چیزی بیش از دانش بازار نیاز دارد، بلکه در مورد استفاده از آخرین فناوری برای به دست آوردن مزیت رقابتی است.

yPredict.ai را وارد کنید، یک پلت فرم معاملاتی رمزنگاری مبتنی بر هوش مصنوعی که آینده تجارت خرده فروشی را شکل می دهد.

1686201286 944 آیا برای خرید سکه پپه دیر شده است؟ قیمت PEPE
منبع / yPredict

yPredict با استفاده از الگوریتم‌های پیشرفته یادگیری ماشین، شناسایی الگوها، پیش‌بینی روندها و ارائه سیگنال‌های بلادرنگ، بینش‌های ارزشمندی را ارائه می‌کند.

در واقع، yPredict یک جهش چشمگیر در استفاده از هوش مصنوعی به نفع معامله گران خرده فروشی انجام داده است.

پلتفرم مبتنی بر هوش مصنوعی مجموعه وسیعی از داده‌ها را تجزیه و تحلیل می‌کند، الگوهای پنهان را آشکار می‌کند، روندها را پیش‌بینی می‌کند و بینش‌های ارزشمندی را به کاربران ارائه می‌دهد.

از طریق مدل‌های هوش مصنوعی خود، سیگنال‌های بی‌درنگ، شکست‌ها و تشخیص الگو را ارائه می‌دهد و به معامله‌گران این امکان را می‌دهد تا در بازار کریپتوهای پر نوسان جلوتر از بازی باقی بمانند.

فرصت رشد بی سابقه با $YPRED

توکن اصلی yPredict، $YPRED، با یک پیش فروش امیدوارکننده، هیجان را برانگیخت و در حال حاضر 2.15 میلیون دلار از هدف 2.9 میلیون دلاری خود را جمع آوری کرده است.

دارندگان توکن به ویژگی‌های ممتاز دسترسی پیدا می‌کنند و 10 درصد از کارمزدها را دریافت می‌کنند و چرخه سرمایه‌گذاری پایدار را تقویت می‌کنند و فشار فروش بازار را محدود می‌کنند.

پیش فروش در مرحله 6 است و توکن هایی با قیمت جذاب 0.09 دلار در دسترس هستند. با این حال، با قیمت تعیین شده در فهرست 0.12 دلار، این فرصت برای مدت طولانی دوام نخواهد آورد.

مانند یک سرمایه گذار خطرپذیر با yPredict.ai تجارت کنید

1686201286 86 آیا برای خرید سکه پپه دیر شده است؟ قیمت PEPE
منبع / yPredict Tokenomics

با آغاز سال 2023، تصاحب سهام در این پلتفرم معاملاتی خلاقانه هوش مصنوعی ضروری است و $YPRED فرصتی غیرقابل مقاومت برای شما فراهم می کند تا از انقلاب هوش مصنوعی بهره ببرید و شما را در خط مقدم تجارت رمزنگاری قرار دهد.

yPredict با ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی و یک اکوسیستم تجاری قوی، چشم‌انداز معاملات ارزهای دیجیتال را متحول می‌کند.

این پیش فروش مداوم فرصتی طلایی برای متحول کردن سفر معاملات ارزهای دیجیتال و جلوتر از روندهای بازار است.

از قدرت هوش مصنوعی برای تقویت استراتژی های معاملاتی خود و به دست آوردن مزیت رقابتی در بازار ارزهای دیجیتال استفاده کنید.

اکنون توکن های $YPRED خود را ایمن کنید و انقلاب هوش مصنوعی را در تجارت کریپتو رهبری کنید.

$YPRED را اینجا بخرید

سلب مسئولیت: پروژه‌های رمزارز تأیید شده در این مقاله توصیه مالی نویسنده یا انتشارات نیست – ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری‌های بسیار فرار با ریسک قابل توجهی هستند، همیشه تحقیقات خود را انجام دهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا