بازی

بازیکنان بازمانده در حال بحث در مورد جنگ ستارگان توالت Canon هستند

بازی‌های جنگ ستارگان به‌گونه‌ای جهان خود را باز می‌کنند که فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی به ندرت انجام می‌دهند، به‌خصوص زمانی که (نوعی) دنیای باز مانند Jedi: Survivor هستند. سیارات مختلف دنباله پر از انواع شخصیت ها و آیتم هایی هستند که منتظر کشف هستند و حتی یک توالت نیز وجود دارد. شاید فکر نکنید که کشف محل کسب و کار توگروتاها آنقدرها هیجان انگیز باشد، اما افشای اینکه Survivor حداقل یک توالت دارد، منجر به بحث داغ آنلاین شده است، زیرا البته اینطور بوده است.


Zack Zwiezen از Kotaku ممکن است اولین کسی نباشد که متوجه Jedi شده است: Survivor یک خنده دار دارد، اما مطمئناً آنها اولین کسانی بودند که در مورد آن نوشتند. Zwiezen در حین کاوش در Koboh روی توالت اتفاق افتاد، حتی متوجه شد که دستشویی را می توان شستشو داد، و انجام این کار به بازیکن پاداش می دهد، همانطور که باید. در واقع، ردیابی فردی که قبل از شما از آن استفاده کرده است تا با او صحبت سختی کنید، باید یک تلاش جانبی باشد.

مطالب مرتبط: صحنه جنگ ستارگان جدی: بازمانده با دوچرخه تعقیب و گریز تمام مشکلاتش را خلاصه می کند

اگرچه فرض بر این است که همه کسانی که کهکشانی را به خانه دور و دور می‌خوانند باید از حمام استفاده کنند، توالت‌ها به ندرت در رسانه‌های جنگ ستارگان نشان داده می‌شوند. شما آنها را زیاد در بازی‌ها، فیلم‌ها و نمایش‌ها نمی‌بینید، زیرا توقف ادرار کردن معمولاً جزء اصلی داستان نیست. این موضوع این سوال را ایجاد کرده است که آیا این اولین بار است که یک توالت در چیزی که مربوط به جنگ ستارگان است نشان داده می شود و طبیعتاً طرفداران افکاری دارند.

همانطور که Zwiezen در داستان خود تاکید می کند، در حالی که این ممکن است اولین توالتی باشد که در یک بازی جنگ ستارگان ظاهر می شود، آنها گاهی اوقات در اشکال دیگر رسانه های جنگ ستارگان ظاهر می شوند. تعداد زیادی از شما اشاره کرده‌اید که در اولین قسمت از Mandalorian یک توالت روی صفحه نمایش داده شد. چیزی که اگر مقاله را می خواندید متوجه می شدید این است که Zwiezen در واقع به همان توالت اشاره دارد. آنها همچنین روشن می کنند که در حال این سوال هستند که آیا این اولین توالتی است که در یک بازی جنگ ستارگان نشان داده می شود، نه در کل جهان، نکته ای که به نظر می رسد توسط تعدادی از افرادی که مشتاق ادعای اشتباه نویسنده هستند از قلم افتاده است.

شخصی اشاره کرده است که Wedge در حال ادرار کردن در یکی از قسمت‌های Rebels نشان داده می‌شود، و در حالی که ممکن است یک حادثه مجزا از جنگ ستارگان باشد، خوشبختانه ظرفی که در آن ادرار می‌کنند نشان داده نمی‌شود. وقتی صحبت از بهترین اکتشافات انجام شده در دنباله تا کنون به میان می آید، توالت Survivor باید به جایگاه دوم بسنده کند. مقام اول به Turgle the Frog Man می رسد. شخصیت جدید عجیب و غریب به افسانه جنگ ستارگان اضافه شد که بازیگرش از همه توجهی که به او شده بسیار سپاسگزار است.

بعدی: Redfall’s Procedural Vampire Nests باید کل بازی باشد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا