ارز دیجیتال

ظاهراً Jump Trading از Terra قبل از فروپاشی پشتیبانی می‌کرد، فایل‌های جدید SEC نشان می‌دهد

منبع: اسکرین شات ویدیوی یوتیوب CNBC

پرونده های دادگاه تنظیم کننده ایالات متحده تأیید می کند که Jump Trading به طور مخفیانه از Terraform Labs – شرکتی که پشت استیبل کوین الگوریتمی شکست خورده است – حدود یک سال قبل از سقوط شرکت پشتیبانی می کند.

کمیسیون بورس و اوراق بهادار، الف سند هفته گذشته قراردادی بین Terraform و یک شرکت مستقر در شیکاگو به نام Tai Mo Shan Limited با یک آدرس ایمیل مرتبط با Jump Trading نشان داده شد.

بر اساس این سند، قرارداد نوامبر 2019 وام 30 میلیون LUNA را طی سه سال بین Terraform Labs و Tai Mo Shan Limited مشخص می‌کند.

این سند توسط دو کوون، مدیرعامل آزمایشگاه‌های Terraform و شخصی به نمایندگی از تای مو شان لیمیتد امضا شد. خروجی های رسانه می گویند زیرمجموعه Terra است.

این مسدود کردن اولین بار در فوریه گزارش داد که جامپ “شرکت آمریکایی” بی نام در شکایت SEC علیه Kwon بود.

ادعاهای SEC

SEC متهم Terraform Labs و Kwon در ماه فوریه به دلیل کلاهبرداری از سرمایه گذاران مرتبط با استیبل کوین الگوریتمی به نام TerraUST.

SEC گفت، Terraform Labs و Kwon “به طور مخفیانه با یک شخص ثالث بحث کردند که شخص ثالث مقادیر هنگفتی از UST را برای بازگرداندن میخ 1.00 دلار خریداری کند.”

شرکت و Kwon گفتند که میخ به دلیل عدم تمرکز بازسازی شده است، بدون اشاره به دخالت شخص ثالث.

زمانی که قیمت UST در نتیجه این تلاش‌ها افزایش یافت، متهمان به‌طور نادرست و گمراه‌کننده به مردم نشان دادند که الگوریتم UST با موفقیت دوباره UST را به دلار متصل کرده است، و این تصور نادرست و گمراه‌کننده را برای عموم سرمایه‌گذاران ایجاد می‌کند. SEC در ماه فوریه اعلام کرد که بدون دخالت انسان رخ داده است و به طور گمراه‌کننده دلیل واقعی پیوند مجدد: مداخله شرکت تجاری ایالات متحده را نادیده می‌گیرد.

Jump Trading فوراً به درخواست اظهار نظر در مورد پرونده جدید دادگاه پاسخ نداد.

TerraUST یک استیبل کوین الگوریتمی است که از انگیزه های بازار از طریق الگوریتم ها برای حفظ قیمت پایدار استفاده می کند.

TerraUST همچنین بزرگترین استیبل کوین الگوریتمی قبل از سقوط تقریبا یک سال پیش بود که باعث از بین رفتن میلیاردها دلار شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا