بازی

Tears Of The Kingdom در حال حاضر بر روی رایانه شخصی با Ray Tracing در حال اجرا است

The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom جمعه گذشته با نقدهای تحسین برانگیز عرضه شد، اما در واقع به لطف افشای اطلاعات، مدت طولانی تری برای بازیکنان رایانه شخصی در دسترس بوده است. این فاش‌ها به گیمرهای رایانه‌های شخصی که بدشان نمی‌آید از قانون دوری کنند، اجازه می‌دهد تا Tears of the Kingdom را از طریق شبیه‌سازی و اغلب با عملکرد بسیار بهبود یافته نسبت به نسخه سوییچ، روی پلتفرم مورد علاقه خود بازی کنند.


به عنوان مثال، در حال حاضر یک مد برای Tears of the Kingdom وجود دارد که ردیابی پرتو را فعال کرده است – فناوری نورپردازی فانتزی که باعث می شود نور بیشتر شبیه زندگی واقعی رفتار کند. ویدیوی ارسال شده در حساب YouTube 680.mp3 (و با حسن نیت از wccftech) لینک را نشان می‌دهد که در اطراف معبد Marakuguc با جلوه‌های بصری بهبودیافته در حال اجرا است. به نور درخشان ژله های چوچو و نحوه روشنایی آن در اطراف آن توجه کنید. به طور معمول، توسعه دهندگان بازی باید به صورت دستی آن جلوه درخشان را در اطراف اشیا اضافه کنند، اما ردیابی پرتوی آن را یکپارچه مدیریت می کند.

گیمر ویدیوی روزبرای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

مطالب مرتبط: Tears Of The Kingdom Is Proof بازی ها باید کمتر به ظاهرشان اهمیت دهند

خوب، نه کاملاً یکپارچه. همانطور که توسط 680.mp3 اشاره شد، مشکلی در عمق میدان مود وجود دارد که باعث می‌شود نرم‌افزار ردیابی پرتو زمانی که دوربین خیلی به Link در داخل خانه نزدیک می‌شود، کمی خراب شود. به همین دلیل است که شما تغییر نور جهانی را طوری می بینید که گویی کسی فیلتر اینستاگرام را روی کل صحنه انداخته است.

این مد در واقع یک نسخه تغییر یافته از REVO ReShade 6.0 از پیش تنظیم شده است که در اصل برای Breath of the Wild توسط modder Revolveré ساخته شده بود. همه چیزهایی که می بینید با کیفیت 1440p روی یک کامپیوتر گیمینگ میان رده اجرا می شود که دارای پردازنده Intel i7 11800H، کارت گرافیک موبایل Nvidia RTX 3070 و 16 گیگابایت رم است. همه چیز از طریق شبیه سازی با مود 60 FPS نصب شده اجرا می شود، بنابراین بسیار روان تر از نسخه Switch است.

اگرچه این احتمالاً زیباترین Tears of the Kingdom است که تاکنون دیده‌ایم، قانونی بودن آن مشکوک است و نینتندو مطمئناً ترجیح می‌دهد اصلا وجود نداشته باشد. حتی زمانی که موددرها نرم‌افزارشان را به یک کپی قانونی از Breath of the Wild نیاز دارند، نینتندو زمان و منابع زیادی را صرف حذف VR، 8K و حتی یک مد چند نفره برای عنوان قبلی Zelda و همچنین Breath کرده است. از حالت ردیابی پرتوهای وحشی.

مطمئناً نینتندو از آن زمان تاکنون نسبت به مودها یا شبیه‌سازها راحت‌تر عمل نکرده است، بنابراین من انتظار ندارم که این ماد هرگز به طور گسترده در دسترس قرار گیرد. برای دریافت آن باید بدانید کجا باید جستجو کنید.

در دیگر اخبار Tears of the Kingdom، فرانسه یک مکان متعارف در دنیای زلدا است. این مطابق با گزینه های سفارشی سازی اسب است که “یال بافته فرانسوی” را به عنوان گزینه موجود فهرست می کند، به این معنی که فرانسه مکانی است که زلدا حتی ممکن است در یک نقطه از آن بازدید کرده باشد.

بعدی: ما باید بپذیریم که Zelda تغییر کرده است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا