شبکه های اجتماعی

Latergramme اکنون Later است!

ما بسیار هیجان زده هستیم که اعلام کنیم Latergramme در حال حرکت به عصر جدیدی است، فراتر از ‘gramme. امروز ما به طور رسمی نام خود را از Latergramme به Later تغییر دادیم. اگرچه ما این نام را مانند بسیاری از شما دوست داشتیم، اما زمان آن فرا رسیده است که آن را پشت سر بگذاریم (در ادامه در این مورد بیشتر توضیح خواهیم داد). از این پس وب سایت ما در later.com قابل دسترسی خواهد بود و برنامه های تلفن همراه برای iOS و اندروید Later نامگذاری می شوند. اکنون می‌توانید آخرین به‌روزرسانی را دانلود کنید، که برند Later به‌روزرسانی شده ما را خواهد داشت (و نگران نباشید، برنامه‌های موبایل Latergramme و همچنین latergram.me به کار خود ادامه خواهند داد).

چرا تغییر؟

همانطور که بسیاری از شما می توانید پیش بینی کنید، اینستاگرام ترجیح می دهد دیگران کلمه “گرام” را در نام تجاری خود وارد نکنند – اما این تنها دلیلی نیست که ما می خواهیم تغییر کنیم. با Later، می‌توانیم فراتر از اینستاگرام برویم و دیدگاه خود را برای بازاریابی محتوای بصری گسترش دهیم. این چیزی است که ما واقعاً در مورد آن هیجان‌زده هستیم و نمی‌توانیم منتظر باشیم تا تغییرات محصول هیجان‌انگیزی را در هفته‌های آینده اعلام کنیم. همانطور که برخی از شما ممکن است بدانید، بعداً در یک هکاتون بدون قصد تبدیل شدن به یک شرکت شروع کرد. تنها از طریق حمایت و تشویق جامعه خلاق بصری بود که الهام گرفتیم تا به جلو برویم، بنابراین از شما برای کمک به ما برای شروع این سفر سپاسگزاریم. با Later، ما اشتراک‌گذاری داستان شما را از طریق ویدیوها و تصاویر در هر جایی که می‌خواهید ساده‌تر می‌کنیم و می‌خواهیم داستان ما را با ما ادامه دهید.

به بعد از Latergramme

از زمان شروع Later در بیش از 2 سال پیش، ما مقدار شگفت انگیزی #LaterLove از جامعه خود داشته ایم. ما زمان زیادی را صرف صحبت با اعضای انجمن و جمع‌آوری بازخورد درباره نام جدید خود کردیم، بنابراین جای تعجب نیست که نام Later پیشنهاد یکی از آن اعضا باشد. نامگذاری یک شرکت هرگز آسان نیست، و چیزهای زیادی وجود دارد که می‌خواستیم در نام خود بگنجانیم (و خیلی چیزها را نمی‌خواستیم پشت سر بگذاریم). سادگی Latergramme چیزی است که ما سعی کرده‌ایم در جامعه و محصول خود بگنجانیم، و چیزی که می‌خواستیم در نام جدید و ساده‌تر خود مثال بزنیم. من واقعاً امیدوارم که همانطور که به سمت آینده پیش می رویم، شما هم مانند همه ما در آینده هیجان زده باشید.

داستانی که با Later تصور می کنیم

«فراتر از گرم» چیزی است که ما برای مدتی طولانی برنامه ریزی کرده ایم، و ما هیجان زده ایم که این فصل جدید را بعدا شروع کنیم. با موفقیت اینستاگرام، پینترست، تامبلر، واین و اسنپ چت، بازاریابان تغییر بزرگی را در بازار از رسانه های اجتماعی سنتی مبتنی بر متن به رسانه های اجتماعی بصری تجربه می کنند. ما می دانیم که برنامه ریزی فیدها و کمپین های بصری پیچیده دارای مجموعه ای از چالش های منحصر به فرد است و ما در حال ایجاد یک راه ساده تر برای برنامه ریزی و مدیریت تمام بازاریابی محتوای بصری شما هستیم. ما مشتاقانه منتظر تجربیات جدید هیجان انگیزی هستیم که در هفته های آینده منتشر خواهیم کرد و امیدواریم بعداً شما را ببینیم.

– مت، راجر، ایان و سیندیاز بنیانگذاران Later

تغییراتی که باید از آنها آگاه باشید

Latergram.me به later.com هدایت می شود تا بتوانید از همان پلتفرم مبتنی بر وب که به آن عادت داشتید استفاده کنید، اما با ظاهری کمی تازه.

برنامه های موبایل به روز شده برای iOS و اندروید ظاهر و نماد برنامه جدیدی دارند، بنابراین هنگامی که اعلان های برنامه تلفن همراه را دریافت می کنید و برنامه را روی گوشی خود باز می کنید، لطفاً به طراحی جدید توجه کنید.

دستگیره های رسانه های اجتماعی

ما دسته‌های رسانه‌های اجتماعی را از @latergramme به @latermedia به‌روزرسانی کرده‌ایم! ما همچنین اکنون در اسنپ چت هستیم، جایی که می‌توانید آن را دنبال کنید تا از آخرین اخبار و استراتژی‌های بازاریابی محتوای بصری مطلع شوید. ما را به اینجا اضافه کنید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا