ارز دیجیتال

LayerZero و Immunefi رکورد 15 میلیون دلاری برنامه Bounty Bug Crypto را اعلام کردند

منبع: Adobe Stock / Elena Dzyuba

LayerZero Labs، شرکت توسعه‌دهنده پلت‌فرم پیام‌رسانی متقابل زنجیره‌ای LayerZero، با همکاری پلتفرم باگ باگ متمرکز بر رمزارز Immunefi، جایزه باگ 15 میلیون دلاری را اعلام کرد.

TechCrunch روز چهارشنبه گزارش داد که جایزه بزرگ باگ به هکرهای به اصطلاح کلاه سفید پرداخت می شود که می توانند آسیب پذیری های پروتکل LayerZero را شناسایی کنند.

طبق این مقاله، حداکثر پاداش 15 میلیون دلاری تحت برنامه جایزه باگ جدید، بزرگترین جایزه باگ در تاریخ کریپتو خواهد بود و حتی بالاتر از بزرگترین برنامه جایزه 10 میلیون دلاری آن زمان که سال گذشته توسط MakerDAO اعلام شد.

امنیت حرف اول را می زند

برایان پلگرینو، مدیر عامل LayerZero Labs، درباره راه‌اندازی برنامه جایزه، به TechCrunch گفت که این پروژه «پول کافی برای پرداخت پاداش‌های فراوان دارد».

پلگرینو گفت: «امنیت پروتکل قبل از هر چیز دیگری است.

این تیم ابتکار جدید را در موضوعی در توییتر از چهارشنبه توضیح داد، جایی که اشاره کرد که امنیت از “بیشترین اهمیت در ارزهای دیجیتال” است.

این تیم اضافه کرد که عمیقاً به امنیت اهمیت می دهد و بنابراین می خواهد نمونه های مثبتی برای صنعت ارائه دهد.

این تیم نوشت: “این شامل تقریباً 5 میلیون دلار ممیزی است که ما در سال گذشته تهیه کردیم و به تصمیم برای ایجاد این برنامه پاداش باگ، 50 درصد بزرگتر از هر برنامه دیگری در تاریخ، گسترش می یابد.”

LayerZero Labs ماه گذشته 120 میلیون دلار در دور سرمایه گذاری سری B برای پروتکل قابلیت همکاری خود جمع آوری کرد و ارزش شرکت را 3 میلیارد دلار اعلام کرد.

شرکت‌کنندگان در این دور شامل شرکت‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر برجسته‌ای مانند Andreessen Horowitz (a16z)، Sequoia Capital، Circle Ventures، OpenSea، OKX Ventures و Samsung Next بودند.

در آن زمان، این شرکت گفت که این پول صرف گسترش سیستم پیام‌رسانی زنجیره‌ای، افزایش استخدام و گسترش حضور خود در آسیا خواهد شد.

75 میلیون دلار جایزه باگ

علاوه بر تسهیل برنامه پاداش باگ برای LayerZero و MakerDAO، Immunefi با پروژه‌های web3 مانند توکن ApeCoin با موضوع NFT، رزرو پروتکل صدور stablecoin و صرافی غیرمتمرکز GMX کار کرده است.

تا به امروز، Immunefi بیش از 75 میلیون دلار پاداش باگ برای شرکای مختلف خود پرداخت کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا