شبکه های اجتماعی

اکنون می توانید در نهایت نظرات اینستاگرام را لایک کنید

اکنون می توانید به نظرات در اینستاگرام پاسخ دهید و لایک کنید! اینستاگرام در حال ارائه یک ویژگی جدید است که به کاربران امکان می دهد نظرات اینستاگرام را دوست داشته باشند و پاسخ دادن به نظرات شخصی اینستاگرام را آسان تر می کند.

با خرید لایک اینستاگرام می توانید ایمپریشن پست های خود را افزایش دهید می توانید از سایت ناب فالوور هر مقدار لایک با هر کیفیتی خریداری کنید.

طراحی جدید کامنت اینستاگرام امروز بی سر و صدا برای اکثر کاربران راه اندازی شد، و در حالی که به نظر شبیه کامنت های فیس بوک است، به همان صورت کار نمی کند. یک دکمه جدید “پاسخ” وجود دارد که پاسخ دادن به نظرات را آسان تر و شهودی تر می کند، اما نظرات نیستند مانند نظرات فیس بوک … هنوز. ویژگی‌های جدید کامنت اینستاگرام به شرح زیر است:

نحوه لایک کردن نظرات اینستاگرام:

برای لایک کردن کامنت در اینستاگرام، کافیست روی نماد قلب در سمت راست کامنت ضربه بزنید. می توانید کامنت های اینستاگرام را روی عکس های خود لایک کنید یا می توانید نظرات سایر کاربران اینستاگرام را لایک کنید! تفاوت اینجاست:

هنگامی که شخصی کامنت اینستاگرام شما را لایک می کند، درست مانند زمانی که شخصی از شما نام می برد یا روی عکس شما نظر می گذارد، اعلان دریافت می کنید. ولی، فقط در صورتی به شما اطلاع داده می شود که فردی را که نظر شما را دوست دارد دنبال کنید.

آیا نمی دانید چگونه اعلان های “لایک های نظر” را خاموش کنید؟ به Settings > Push Notification Settings بروید و در بخش «Comment Likes» می‌توانید از بین «off» یا «from people follow» یکی را انتخاب کنید.

نحوه پاسخ دادن به کامنت در اینستاگرام:

در اینجا آمده است که چگونه می توانید ویژگی جدید اینستاگرام را خودتان امتحان کنید! پاسخ دادن به نظرات اینستاگرام اساساً مانند قبل است، با این تفاوت که اکنون یک دکمه “پاسخ” مناسب وجود دارد. فقط روی دکمه “پاسخ” کلیک کنید و اینستاگرام به طور خودکار نام کاربری را ذکر می کند، بنابراین می توانید در زمان پاسخ دادن به نظرات صرفه جویی کنید (و در واقع نام کاربری را درست دریافت کنید).

این کار باعث می‌شود که کاربران جدید اینستاگرام به سرعت از سبک کامنت‌گذاری @mention استفاده کنند، اما نظرات مانند فیس‌بوک درج نمی‌شوند. در حال حاضر، به هر حال!

نظرات جدید اینستاگرام برای کسب و کار شما چه معنایی دارد:

آیا نمی دانید ویژگی های جدید کامنت اینستاگرام چه معنایی برای تجارت شما دارد؟ خوب برای شروع، تعامل با جامعه شما را بسیار آسان تر می کند! اینستاگرام به‌جای تایپ دستی نام‌های کاربری برای پاسخ دادن به نظرات، اکنون با تکمیل خودکار پاسخ با نام کاربری، در زمان شما صرفه‌جویی کرده است.

همچنین، امکان لایک کردن کامنت‌های اینستاگرام در نهایت راهی آسان برای تایید و پاسخ به کامنت‌های کوتاه مانند «خوب» در اختیار شما قرار می‌دهد. “عالی” و “زیبا”، نه به ذکر نظراتی که فقط ایموجی هستند. یک برد برد برای هر کسی که یک حساب اینستاگرام را مدیریت می کند و می خواهد با فالوورهای خود درگیر بماند!

نظر شما در مورد ویژگی های جدید اینستاگرام برای نظرات در اینستاگرام چیست؟ در نظرات به ما اطلاع دهید، یا ما را در اینستاگرام به آدرس @latermedia دنبال کنید تا آن را در عمل ببینید!

آیا آماده‌اید بازاریابی شبکه‌های اجتماعی خود را به سطح بعدی ارتقا دهید؟ بعد برنامه ریزی، مدیریت و برنامه ریزی پست های اینستاگرام را برای شما آسان می کند!

برنامه زمانبندی رایگان اینستاگرام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا