بازی

رتبه بندی هر هواپیمای راهپیمایی در سایه ها نسبت به Innistrad Remastered

Shadows Over Innistrad Remastered بازگشتی خوش‌آمد به Magic: The Gathering دومین بلوک Innistrad است، مجموعه‌های دوتایی که ترسناک سنتی گوتیک هواپیما را در بر می‌گیرد و در کمکی صمیمانه از ترس لاوکرافت به خوبی ترکیب می‌شود. مجموعه‌ها با ارائه یک معمای دو پرده برای لذت بردن بازیکنان، تعدادی از شخصیت‌های کلیدی جادویی را در یک روایت سرگرم‌کننده و البته قابل پیش‌بینی گرد هم آوردند.


مطالب مرتبط: MTG Arena – The Best Creatures From Shadows Over Innistrad Remastered

البته بسیاری از این شخصیت‌ها اهل هواپیما بودند. در مجموع شش کارت هواپیمای راهپیمایی جدید در طول این بلوک عرضه شد، و هر شش کارت در Shadows Over Innistrad Remastered نگهداری می‌شوند و به ما این شانس را می‌دهند که سال‌ها بعد دوباره آن‌ها را از طریق دریچه Magic ارزیابی کنیم.

گیمر ویدیوی روز

6 تامیو، محقق میدانی

در حالی که شخصیت علمی تامیو برای طرح اسرارآمیز Shadows Over Innistrad مناسب بود، او برای استاندارد آن زمان مناسب نبود. دو توانایی اول او قوی هستند، اما آنها همچنین بسیار وابسته به تخته هستند، و هر دو به موجوداتی در هر دو طرف نیاز دارند تا به درستی عمل کنند.

توانایی نهایی او، به طور قابل پیش بینی، بسیار قدرتمند است، اما دستیابی به آن دشوار است، که احتمالاً پنج درصد بازی هایی را که در آنها واقعاً موفق به فعال کردن آن می شوید، برنده می شود. این استفاده محدود، همراه با هزینه محدود سه رنگ مانا، منجر به تماشای بازی محدود تامیو شد و همچنان او را به ضعیف‌ترین Shadows Over Innistrad Planeswalkers تا به امروز تبدیل می‌کند.

در یک سناریوی بسیار خاص، در یک دک تمپوی بسیار خاص سفید/سبز/آبی بنت، او می‌تواند بدرخشد، اما چنین موقعیت‌هایی بسیار کم هستند، و بنابراین حضور تامیو در بازی‌های جادویی نیز همینطور است.

5 Arlinn Kord/Arlinn, Embraced By The Moon

MTG: آرلین کرد/آرلین، کارت ماه در آغوش گرفته است

با توجه به اینکه شما اساساً می توانید آزادانه آرلین کورد را هر زمان که بخواهید تغییر دهید، می توانید با این کارت به عنوان یک هواپیماگرد با پنج توانایی رفتار کنید نه دو کارت جداگانه. در حالی که این قوی به نظر می رسد، چیزی که واقعاً آرلین کرد را عقب نگه می دارد، وفاداری پایین او در شروع کار، و توانایی های 1+ او در هر دو شکل است.

مطالب مرتبط: Magic: The Gathering – داستان تکان دهنده در کارت های دو رو رخ می دهد

دو توانایی +1 نسبتاً خوش طعم هستند، آرلین بهترین عملکرد را با موجودات جداگانه دارد، در حالی که شکل گرگینه او برای جمع کردن یک بسته کامل از آنها بهترین است.

متأسفانه، زمانی که شما حالت تخته‌ای موجود ندارید، هیچ کاری انجام نمی‌دهند، و توانایی‌های دیگر او، ایجاد 2/2 Wolves و ریخته‌گری لایتنینگ بولت، اساساً نیز تاثیر نسبتاً کمی دارند و او را در بهترین حالت به یک رویای نهایی تبدیل می‌کنند. در حالی که آرلین می تواند در عرشه های میان رده متمرکز بر موجودات به خوبی عمل کند، گزینه های برتر زیادی در آنجا وجود دارد.

4 جیس، کشف کننده اسرار

MTG: کارت جیس، کشف اسرار

اغلب گفته می شود که دو چیز کلیدی که باید در یک هواپیماگرد به دنبال آن بود، توانایی محافظت از خود و توانایی ایجاد مزیت کارت است. جیس، کشف کننده اسرار هر دو را انجام می دهد، در کنار نسبت هزینه مانا به وفاداری منصفانه که از بین بردن او سخت می کند.

1+ او به شما امکان انتخاب کارت و قرعه کشی را می دهد، در حالی که -2 او هر موجودی را در بازی پرتاب می کند. این توانایی‌ها در کنار هم، Jace را به یک گنجایش ایده‌آل در هر نوع عرشه کنترل تبدیل می‌کنند، اما همچنین به اندازه کافی عمومی هستند تا در انواع دیگر عرشه نیز جای بگیرند.

کشیدن و انتخاب کارت به طور کلی مفید هستند، در حالی که توانایی پرش می‌تواند موجودات شما را نیز هدف قرار دهد و به شما امکان می‌دهد از جلوه‌های کلیدی ورود به میدان نبرد در عرشه‌های میان‌رده یا ترکیبی استفاده کنید.

نهایت تاثیرگذار است، اما بهتر است آن را نادیده بگیرید و روی دو توانایی اول در اینجا تمرکز کنید، زیرا اینجاست که بیشتر مسافت پیموده شده خود را به دست خواهید آورد.

3 سورین، گریم نمسیس

MTG: کارت سورین، گریم نمسیس

در حالی که این تجسم خشمگین ترین ضدقهرمان مجیک با شش مانا گران است، او بیش از آن با مجموعه توانایی هایش آن را جبران می کند. 1+ نوعی اثر معکوس Dark Confidant است که به شما امکان می‌دهد یک کارت بکشید و سپس حریف خود را وادار کنید که خسارتی برابر با هزینه آن دریافت کند و به عنوان مزیت کارت و آسیب سوختگی در یک کارت عمل می‌کند.

-X یک گلوله آتشین انعطاف‌پذیر است که می‌تواند هم به موجودات و هم به مسافران هواپیما ضربه بزند، با هر مشکلی در داخل هواپیما برخورد کند و در این فرآیند جان شما را به دست آورد.

مطالب مرتبط: Magic: The Gathering – Every Compleated Phyrexian Planeswalker، رتبه بندی شده

این دو توانایی به تنهایی می توانند به راحتی بازی را در چند نوبت برنده شوید، سورین با از بین بردن تهدیدها پشت خود را می پوشاند و حریف شما را در پیچ هایی که در امان است می سوزاند.

Ultimate یک ارتش خون آشام را در یک قوطی در اختیار شما قرار می دهد، اما زمانی که بتوانید از آن استفاده کنید، احتمالاً بهتر است فقط از +1 برای از بین بردن عمر باقی مانده حریف خود استفاده کنید. یک هواپیماگرد بسیار محکم که در بازی به اندازه حالت صورتش جدی است.

2 نهیری، منادی

MTG: ناهیری، کارت هاربینگر

به ندرت پیش می‌آید که توانایی نهایی یک هواپیماگرد دلیل اصلی بازی کردن آن باشد، اما ناهیری این روند را تا حد زیادی پشت سر می‌گذارد. او نه تنها می تواند نسبتاً زود به زمین بیاید و در موقعیتی باشد که تنها در دو نوبت از نهایی خود استفاده کند، بلکه می تواند بدون قید و شرط این کار را به دلیل بند “می” روی اثر +2 خود انجام دهد، که به او اجازه می دهد بدون غارت دو وفاداری به دست آورد. اصلا، اگر شما ترجیح می دهید.

Said ultimate یکی از بهترین هایی است که تا به حال دیده شده است و به شما امکان می دهد هر موجود یا مصنوع از عرشه خود را برای یک ضربه عجولانه آموزش دهید. در استاندارد آن زمان، این با Emrakul همراه بود، پایان موعود به اثر ویرانگر، اما اهداف چشمگیر برای آن در هر قالب وجود دارد.

و توانایی -2 او را فراموش نکنید، نمونه‌ای نادر از حذف تکرارپذیر مبتنی بر تبعید که در برابر استراتژی‌های برجسته قبرستانی که Innistrad میزبانی می‌کند بسیار خوب عمل می‌کند.

1 لیلیانا، آخرین امید

MTG: لیلیانا، کارت آخرین امید

ملکه بلامنازع Shadows Over Planeswalkers Innistrad، آخرین امید با افتخار سنت کارت های لیلیانا سه مانا را زنده نگه می دارد. او در اوایل بازی پایین می آید، می تواند موجودات کوچک را با توانایی +1 خود حذف کند و اگر اهداف خوبی برای زدن وجود نداشته باشد، با -2 ارزش خود را بدست آورد.

این توانایی‌ها به تنهایی قدرتمند هستند، اما همچنین دارای یک امتیاز نهایی هستند که می‌تواند شما را به تنهایی در طی چند چرخش برنده شود، و توانایی‌هایی که به‌طور شگفت‌انگیزی آسان است با توجه به اینکه +1 او هم موجودات را حذف می‌کند و هم از او در برابر آسیب محافظت می‌کند. .

این کارت در هر دو استاندارد و مدرن بازی گسترده ای را شاهد بود، جایی که عرشه های میان رده را با سطح قدرت مطلق خود به شهرت رساند. او ممکن است آخرین امید باشد، اما این لیلیانا مطمئناً کوچکترین نیست.

بعدی: Magic: The Gathering – هر مجموعه Innistrad، رتبه بندی شده

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا