بازی

MTG: راهنمای فراخوان

لینک های سریع

  • چه رنگ هایی با آستانه کار می کنند

بازی کارتی محبوب تجارت رومیزی سحر و جادو: گردهمایی، دارای تعداد زیادی کارت، مجموعه و قالب هایی است که می توانید بازی کنید. هر کارت منحصر به فرد است و دارای توانایی ها و مکانیزم هایی است که آنها را از سایر کارت ها جدا می کند و می توان به راحتی گم شد و نحوه کار برخی از کارت ها و مکانیک های خاص را فراموش کرد.


مطالب مرتبط: Magic: The Gathering – آستانه چیست؟

برخی از مکانیک‌های کارت مانند پرواز تقریباً در هر مجموعه مورد استفاده قرار می‌گیرند، اما برخی دیگر مانند convoke به ندرت یافت می‌شوند اما همچنان می‌توانند در قالب‌های مختلف در طیف گسترده‌ای از کارت‌ها بازی کنند. این بدان معنی است که درک اینکه مکانیک چگونه کار می کند و برای چه موقعیت هایی بهترین است مفید است.


Convoke چیست؟

اولین بار در مجموعه دیده شد راونیکا: شهر صنفی، convoke به شما این امکان را می دهد برای کمک به پرداخت هزینه کارت، روی موجودات خود ضربه بزنید.

به طور دقیق تر، می توانید روی هر یک از موجودات خود ضربه بزنید و از آنها برای بازیگران استفاده کنید یک مانا بی رنگ نسبت به هزینه کارت دعوت یا یکی از هر مانا رنگی که موجود باشد.

مثلا کارت گریت ورم غیر قابل نفوذ هزینه مانا هنگفت هفت مانا بی رنگ و سه مانا سبز دارد. با این حال، با استفاده از convoke، می توانید به چند موجود کوچکتر ضربه بزنید و هزینه مانا را به شدت کاهش دهید.

برای شروع، convoke عمدتاً برای گرین کارت ها استفاده می شد، اما با مجموعه های زیادی که پس از بلوک Ravnica منتشر شد، تعداد زیادی کارت دعوت خوب برای اکثر رنگ ها وجود دارد.

احکام با دعوت

آکورد فراخوانی-1

نکته اصلی در مورد حکم برای convoke این است که روی پشته انجام می شود، بنابراین شما مجبور خواهید بود ابتدا هزینه مانا کارت را تعیین کنید و سپس روی موجودات خود ضربه بزنید.

این چیزی است که فقط برای کارت هایی که دارای کارت هستند واقعاً مهم است X در هزینه مانا آنها.

نمونه ای از این با آکورد فراخوانی. شما تصمیم می گیرید ارزش مانا X چیست و سپس روی موجودات مناسب ضربه بزنید و بقیه هزینه مانا را با زمین های خود بپردازید. سپس، وقتی کارت روی پشته است، نمی‌توانید نظر خود را تغییر دهید و برای افزایش هزینه کارت، روی موجود دیگری ضربه بزنید.

وقتی نوبت به mana dorks یا کارت های دیگری می رسد که می توانند برای فعال کردن توانایی مانا ضربه بزنید، شما نمی توانید برای این توانایی به آنها ضربه بزنید و سپس از آنها برای فراخوان استفاده کنید; شما فقط می توانید یکی را انتخاب کنید

چیزی که با convoke به خوبی کار می کند این است که می توانید با آن به موجودات ضربه بزنید احضار بیماری برای کمک به پرداخت هزینه

دادن کارت دعوت

مهندس ارشد

چند کارت منتخب وجود دارد که به کارت‌های شما دعوت می‌کنند، که می‌تواند فرصت‌های زیادی را برای ترکیب‌ها باز کند.

مهندس ارشد تمام طلسم های مصنوع شما را فراخوانی می کند، که می تواند با عرشه های فرماندهی که دوست دارند طلسم های مصنوع بی رنگ اجرا کنند به خوبی کار می کند و به شما امکان می دهد خیلی بیشتر آنها را بازی کنید.

مسافر فلاحی

کارت دیگری که برای عرشه های فرماندهی خاص قدرتمند است Fallaji Wayfarer است که به شما این امکان را می دهد که یک بار دیگر فرصت های جالبی را خیلی زودتر از زمانی که حریفان قادر به انجام آن هستند ایجاد کنید.

چه رنگ هایی با آستانه کار می کنند

طرح مرگبار-1

در مجموع وجود دارد 87 کارت دعوت.

به طور کلی، بهترین کارت ها هستند سبز و سفید.

آنها هر دو در ایجاد بسیاری از موجودات ضعیف اولیه خوب هستند، که می توانند به طور موثر برای پرداخت هزینه یک کارت دعوت استفاده شوند.

با این حال، برخی از رنگ‌های برجسته مانند مشکی با رنگ‌های دیگر وجود دارد طرح مرگبار. مانند چند کارت با convoke، کارت یک می دهد پاداش اضافی به موجوداتی که برای کمک به پرداخت هزینه استفاده کرده اید.

همراه با مزیت این که طلسم حذف جامد است، طرح مرگبار به شما این امکان را می دهد که همدلی کنید برای هر موجودی که دعوت می شود.

نور بلعنده

در رنگ سفید یکی از کارت های برجسته است نور بلعنده، به عنوان یک طلسم حذف قدرتمند برای استفاده در مبارزه برای برتری بر حریف کار می کند.

به رنگ سبز، کارت هایی وجود دارد که قبلاً ذکر شد، مانند Chord of Calling و Impervious Greatworm.

Sprout Swarm

البته، هر چه موجودات بیشتری در میدان جنگ حضور داشته باشند، می‌توانند قدرتمندتر شوند و کارتی مانند Sprout Swarm در عرشه ای که در حال حاضر تعداد زیادی توکن سبز ایجاد می کند، امکان اجرای بازی های بسیار قدرتمند را فراهم می کند.

اطاعت بی پایان

در حالی که رنگ مشکی آنچنان کارت‌های فراخوانی ندارد، فرصت‌هایی برای استفاده مؤثر از آن‌ها در عرشه‌های خاص وجود دارد، مانند اطاعت بی پایان، که لزوماً لازم نیست به convoke تکیه کنید تا در یک عرشه زامبی که موجودات را از مردگان برمی گرداند خوب شود.

شما می توانید این را بدون هیچ موجودی در میدان نبرد بکشید و همچنان از آن استفاده کنید، و با ضربه زدن روی چند موجود اضافی که دارید، بسیار بهتر می شود.

بعدی: Magic: The Gathering – بهترین جادوهای امضای سبز برای Oathbreaker

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا