ارز دیجیتال

مک دونالد هنگ کنگ با The Sandbox برای راه اندازی McNuggets Land در Web3 همکاری می کند.

منبع: The Sandbox / Canva

مک دونالد هنگ کنگ با The Sandbox برای ایجاد McNuggets Land، یک تجربه Web3 همهجانبه برای بزرگداشت چهلمین سالگرد Chicken McNuggets همکاری کرد.

این دنیای مجازی به کاربران سفری همه جانبه از طریق یک کارخانه مخفی و یک تور تاریخی از میان وعده مرغ محبوب ارائه می دهد.

McNuggets Land همچنین برای گیمرهایی که می‌خواهند توکن ابزار Sandbox را برنده شوند، تلاش‌ها و چالش‌هایی ارائه می‌دهد.

از این توکن ها می توان برای خرید کالاهای مجازی و سفارشی کردن آواتارها در پلتفرم استفاده کرد.

علاوه بر این، کاربران هنگ‌کنگ این فرصت را دارند که کوپن‌های منحصر به فرد 365 روزه Chicken McNuggets را که قابل بازخرید در هر یک از رستوران‌های زنجیره‌ای هستند، برنده شوند.

کاربران تنها با یک آدرس ایمیل می توانند به دنیای مجازی بپیوندند.

مک دونالد تنها نیست که یک تجربه متاورس را به کاربران خود ارائه می دهد. چندین شرکت از تجربه دنیای مجازی برای ارائه برنامه های وفاداری آنلاین استفاده می کنند تا محصولات خود را برای مخاطبان جوان تر بازاریابی کنند.

سباستین بورگت، بنیانگذار و مدیر اجرایی The Sandbox، هیجان خود را از همکاری با مک دونالد ابراز کرد و معتقد بود که Sandbox را به ارتفاعات جدیدی سوق می دهد و آنها را به پذیرش انبوه متاورس، که هدف نهایی آنها بوده است، نزدیک می کند.

تاریخچه مک دونالد با Web3

قابل ذکر است که مک دونالد در دنیای وب 3 نیست، زنجیره فست فود قبلاً این فضا را کاوش کرده است.

در اکتبر سال گذشته، مک دونالد اعلام کرد که پرداخت بیت کوین USDT را در لوگانو، سوئیس با همکاری تسهیل کننده پرداخت GoCrypto می پذیرد.

در سال 2021، مک دونالد مجموعه ای از 188 توکن غیرقابل تعویض (NFT) را به مناسبت سی و یکمین سالگرد خود در بازار چین منتشر کرد.

مشارکت مک دونالد و The Sandbox روند رو به رشد برندهای جهانی را در دنیای مجازی برجسته می کند.

Sandbox قبلاً با شرکت های برجسته متعددی از جمله Warner Music Group، Ubisoft، Gucci و Adidas همکاری داشته است.

نمادهای سرگرمی مانند Snoop Dogg، The Smurfs، Care Bears، و The Walking Dead، در میان دیگران نیز با شرکت Web3 همکاری کرده‌اند.

با معرفی اخیر خود انتشار در پلتفرم The Sandbox، شرکا اکنون می توانند پتانسیل متاورس را به طور کامل کشف کنند و با در دسترس قرار دادن تجربیات منحصر به فرد مشتری خود به طور گسترده از برند خود کسب درآمد کنند.

این ویژگی به برندها اجازه می دهد تا تجربیات خود را مستقیماً روی نقشه پلتفرم راه اندازی کنند و تعامل و تعامل با مخاطبان خود را افزایش دهند.

تصمیم مک‌دونالد برای سرمایه‌گذاری در زمین مک ناگتس با The Sandbox، گواهی بر اهمیت فزاینده متاورس در استراتژی‌های ساخت برند است. رندی لای، مدیرعامل مک‌دونالدز هنگ‌کنگ در این مراسم گفت:

مک دونالد که به مدت 48 سال در هنگ کنگ ریشه دارد، همیشه در تلاش بوده تا تجربیات نوآورانه و لحظات شادی را ارائه دهد، ما هیجان زده هستیم که با The Sandbox همکاری کنیم تا تجربه بازی متاورز Web3 مملو از مضمون مک دونالد را برای مشتریان خود فراهم کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا